Skip to article

Tips pentru coapse suple si fese tari

Daca barbatii au tendinta sa "faca burta", femeile au nenorocul sa-si vada fesele si coapsele devenind pe parcurul anilor flasce si grase. Pentru a combate aceasta calamitate, folositi o metoda dura!

Daca nu aveti timp suficient sau va lipseste curajul de a face un sport, va puteti tonifia totusi fesele practicand acasa, timp de 10 minute pe zi, exercitiile urmatoare. Acestea au fost concepute de un profesor de dans si de educatie fizica.

Tips pentru coapse suple si fese tari

Dar atentie: pentru a obtine rezultate satisfacatoare, trebuie sa efectuati exercitiile zilnic si sa va supravegheati alimentatia!

Exercitiul 1

Acesta restructureaza indeosebi exteriorul zonei fesiere.

Lungiti-va pe podea pe o parte si sprijititi-va capul pe bratul intins in prelungirea corpului; celalalt brat este indoit in fata pieptului, cu palma intinsa pe sol.

Intindeti-va bine coloana vertebrala, pentru a fi cat mai drepta posibil.

Indoiti picioarele in unghi drept cu bazinul; gambele sunt perpendiculare pe coapse, labele picioarelor trebuie in permanenta tinute flexate, paralele cu coapsele.

Din aceasta pozitie, ridicati si coborati alternativ picioarul aflat sus.

Va puteti sprijini pe palma intinsa pe sol, impingand in ea daca exercitiul vi se pare prea dificil.

Tips pentru coapse suple si fese tari

Exercitiul 2

Tonifiaza zona exerioara a fesierilor, intareste interiorul si exteriorul coapselor.

Pozitia de plecare: sprijinit pe coate si pe genunchi. Ridicati un picior in lateral, mentinand genunchiul indoit; laba piciorului este flexata.

Unghiul drept dintre coapsa si gamba trebuie mentinut pe toata durata exercitiului.

Nu puneti genunchiul pe podea de fiecare data.

Mentineti gambelesi bratele perpendiculare fata de trunchi, pentru a nu va dezechilibra.

Exercitiul 3

Ajuta la restructurarea musculara a regiunii fesiere in ansamblu si intarirea interiorului si exteriorului coapselor.

Asezati-va pe coate si genunchi, cu coapsele si bratele perpendiculare in raport cu trunchiul.

Din aceasta pozitie, ridicati un picior in lateral, tinandu-l perfect intins.

Laba piciorului trebuie sa fie bine flexata, pentru a rigidiza si mai mult gamba.

Exercitiul 4

Este pentru restructurarea partii inferioare a fesierilor so eliminarea stratului gras situat in partea lor superioara. In functie de amplitudinea miscarilor, efectul de restructurare musculara se prelungeste mai sus sau mai jos in fesa.

Tips pentru coapse suple si fese tari
Din pozitia stand in picioare, indoiti un genunchi si duceti celalat picior in spate, intins, pana la nivelul celui dintai (acesta din urma ramanand imobil).

La intinderea maxima, calcaiul este ridicat de la sol.

Mentineti spatele cat mai drept posibil, cu umerii trasi bine spre spate. Capul este ridicat in permanenta.

Sfatul Ele.ro

Nu purtati haine prea stramte, pentru a nu jena circulatia sangvina si limfatica. Deasemenea beti multa apa intre mese. Un foarte bun prieten pentru drenajul dumneavoastra limfatic este masajul, asa ca masati-va sau mergeti la masaj ori de cate ori aveti ocazia. Ignorati ascensoarele sau scarile rulante si urcati sau coborati scarile in ritmuri variate.

Articole recomandate

Dieta fulger cu miere si scortisoara. Scapi de burta in doar 3 zile Dieta fulger cu miere si scortisoara. Scapi de burta in doar 3 zile
Mierea este binecunoscuta pentru proprietatile sale, iar combinata cu efectele termogene ale scortisoarei este un aliat perfect pentru arderea grasimilor de pe abdomen. Scortisoara ajuta la reglarea nivelului de zahar in sange si previne formarea depozitelor de grasimi. In plus, acest condiment
Slabeste fulger 10 kilograme. Trebuie doar sa consumi o lingurita din acest amestec natural de condimente Slabeste fulger 10 kilograme. Trebuie doar sa consumi o lingurita din acest amestec natural de condimente
Vrei sa scapi de kilogramele in plus fara efort si cat mai sanatos? Va fi de ajuns sa faci o simpla schimbare in viata ta: condimentele pe care le folosesti la masa. Un simplu amestec de condimente te ajuta sa dai jos pana la 10 kilograme. Un studiu realizat recent de oamenii de stiinta de la
Cum slabesti 10 kilograme in 5 zile. Iata dieta care a innebunit pe toata lumea Cum slabesti 10 kilograme in 5 zile. Iata dieta care a innebunit pe toata lumea
Japonezii sunt recunoscuti pentru stilul lor de viata sanatos. Pentru a se mentine la o greutate ideala, japonezele recurg la o dieta miraculoasa, care le asigura si necesarul zilnic de vitamina C, magneziu, potasiu, calciu, sodiu, fier, zinc, cupru și mangan. Cu aceasta dieta minune poti
Cu aceasta dieta nu te mai ingrasi niciodata la loc. Este definitiva si cea mai eficienta din lume Cu aceasta dieta nu te mai ingrasi niciodata la loc. Este definitiva si cea mai eficienta din lume
Kilogramele in plus sunt cosmarul oricarei femei. Slabitul este de asemenea destul de greu manageriat, mai ales ca dupa o dieta, cele mai multe persoane ajung sa se ingrase la loc. Antrenorul de fitness Jorge Cruise a inventat insa o dieta care te poate ajuta sa nu te mai ingrasi niciodata dupa ce
Scapa de burta in doar 3 zile. Chiar este super usor si slabesti rapid Scapa de burta in doar 3 zile. Chiar este super usor si slabesti rapid
Dupa sarbatori, cu siguranta ai pus cateva kilograme! Daca vrei sa scapi super rapid de grasimea depusa la nivelul abdomenului, in doar 3 zile poti face asta. Bea timp de 3 zile 200 ml de suc de morcovi cu mere, de 6 ori pe zi.  Combina cele doua ingrediente in proportie de 1 la 1. 
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda