Skip to article

Tips pentru coapse suple si fese tari

Daca barbatii au tendinta sa "faca burta", femeile au nenorocul sa-si vada fesele si coapsele devenind pe parcurul anilor flasce si grase. Pentru a combate aceasta calamitate, folositi o metoda dura!

Daca nu aveti timp suficient sau va lipseste curajul de a face un sport, va puteti tonifia totusi fesele practicand acasa, timp de 10 minute pe zi, exercitiile urmatoare. Acestea au fost concepute de un profesor de dans si de educatie fizica.

Tips pentru coapse suple si fese tari

Dar atentie: pentru a obtine rezultate satisfacatoare, trebuie sa efectuati exercitiile zilnic si sa va supravegheati alimentatia!

Exercitiul 1

Acesta restructureaza indeosebi exteriorul zonei fesiere.

Lungiti-va pe podea pe o parte si sprijititi-va capul pe bratul intins in prelungirea corpului; celalalt brat este indoit in fata pieptului, cu palma intinsa pe sol.

Intindeti-va bine coloana vertebrala, pentru a fi cat mai drepta posibil.

Indoiti picioarele in unghi drept cu bazinul; gambele sunt perpendiculare pe coapse, labele picioarelor trebuie in permanenta tinute flexate, paralele cu coapsele.

Din aceasta pozitie, ridicati si coborati alternativ picioarul aflat sus.

Va puteti sprijini pe palma intinsa pe sol, impingand in ea daca exercitiul vi se pare prea dificil.

Tips pentru coapse suple si fese tari

Exercitiul 2

Tonifiaza zona exerioara a fesierilor, intareste interiorul si exteriorul coapselor.

Pozitia de plecare: sprijinit pe coate si pe genunchi. Ridicati un picior in lateral, mentinand genunchiul indoit; laba piciorului este flexata.

Unghiul drept dintre coapsa si gamba trebuie mentinut pe toata durata exercitiului.

Nu puneti genunchiul pe podea de fiecare data.

Mentineti gambelesi bratele perpendiculare fata de trunchi, pentru a nu va dezechilibra.

Exercitiul 3

Ajuta la restructurarea musculara a regiunii fesiere in ansamblu si intarirea interiorului si exteriorului coapselor.

Asezati-va pe coate si genunchi, cu coapsele si bratele perpendiculare in raport cu trunchiul.

Din aceasta pozitie, ridicati un picior in lateral, tinandu-l perfect intins.

Laba piciorului trebuie sa fie bine flexata, pentru a rigidiza si mai mult gamba.

Exercitiul 4

Este pentru restructurarea partii inferioare a fesierilor so eliminarea stratului gras situat in partea lor superioara. In functie de amplitudinea miscarilor, efectul de restructurare musculara se prelungeste mai sus sau mai jos in fesa.

Tips pentru coapse suple si fese tari
Din pozitia stand in picioare, indoiti un genunchi si duceti celalat picior in spate, intins, pana la nivelul celui dintai (acesta din urma ramanand imobil).

La intinderea maxima, calcaiul este ridicat de la sol.

Mentineti spatele cat mai drept posibil, cu umerii trasi bine spre spate. Capul este ridicat in permanenta.

Sfatul Ele.ro

Nu purtati haine prea stramte, pentru a nu jena circulatia sangvina si limfatica. Deasemenea beti multa apa intre mese. Un foarte bun prieten pentru drenajul dumneavoastra limfatic este masajul, asa ca masati-va sau mergeti la masaj ori de cate ori aveti ocazia. Ignorati ascensoarele sau scarile rulante si urcati sau coborati scarile in ritmuri variate.

Articole recomandate

Cele mai eficiente 3 echipamente de medicina estetica pentru o piele perfecta! Cele mai eficiente 3 echipamente de medicina estetica pentru o piele perfecta!
Dieta, celulita, vergeturi, riduri, tonifiere sunt doar cateva probleme cu care ne confruntam zilnic. Pentru o piele perfecta si un ten luminos, industria de beauty ne vine in ajutor cu cele mai noi 3 echipamente care imbina perfect tehnici faciale si corporale, fiecare dintre ele avand un alt
Ceaiul de ginseng - cum si cand trebuie sa il bei ca sa slabesti Ceaiul de ginseng - cum si cand trebuie sa il bei ca sa slabesti
Ceaiul de ginseng este unul dintre cele mai bune pentru pierderea in greutate intr-un mod cat mai sanatos.  Ginsengul este o planta care apartine familiei Araliaceae si are numeroase beneficii pentru sanatate. El contine  vitaminele A, B C și E si minerale precum calciu, fier,
Dieta cu fulgi de ovaz si iaurt. Slabeste usor si sanatos 3 kilograme in 3 zile Dieta cu fulgi de ovaz si iaurt. Slabeste usor si sanatos 3 kilograme in 3 zile
Dieta cu fulgi de ovaz si iaurt este una usoara si sanatoasa, care te ajuta sa scapi de 3 kilograme in doar 3 zile. Pe langa faptul ca te ajuta sa slabesti, taratele de ovaz si iaurtul au beneficii uriase pentru sanatate.  Potrivit cercetarilor, fulgii de ovăz reduc nivelul de
3 ceaiuri foarte eficiente pentru eliminarea celulitei. Au rezultate rapide! 3 ceaiuri foarte eficiente pentru eliminarea celulitei. Au rezultate rapide!
Celulita este una dintre cele mai frecvente afecțiuni ale corpului în rândul femeilor, fiind cauzată de acumularea de depuneri de grăsime în anumite zone ale corpului, cum ar fi fesele sau coapsele. Combaterea acesteia poate deveni o sarcină cu adevărat
Cum sa slabesti usor dupa varsta de 30 de ani! Schimbari importante pe care trebuie sa le faci in alimentatia ta Cum sa slabesti usor dupa varsta de 30 de ani! Schimbari importante pe care trebuie sa le faci in alimentatia ta
Pe langa ridurile de expresie care încep să dea primele semne, sosirea celor 30 de ani este de asemenea caracterizată de o mai mare dificultate de a păstra corpul în formă. Obiceiurile zilnice tind să se schimbe odată cu avansarea vârstei și
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda