Skip to article

Tonifierea picioarelor - 4 exercitii

Temperaturile cresc pe zi ce trece iar tu deja te gandesti la joggingul obisnuit din fiecare zi.

Insa este bine sa stii ca pauza facuta cu temperaturile scazute si zapada de afara ti-au "lenevit" musculatura picioarelor si ca ai nevoie obligatoriu de o perioada de reacomodare a muschilor picioarelor cu efortul sustinut.

Reia programul obisnuit de jogging de abia dupa ce te-ai asigurat ca picioarele tale nu sunt suprasolicitate. Iata cateva exercitii care te pot ajuta sa iti intri mai usor in ritm:

Exercitii pentru ligamente
Ligamentele preiau o mare parte din efort atunci cand alergam asa ca trebuie sa avem grija de ele in primul rand. Incepe incalzirea cu fandari laterale, pe fiecare picior, alternand miscarile.

1. Ai grija ca distanta dintre talpi sa fie mai mare decat deschiderea umerilor si fa 5 serii a cate 5 genuflexiuni, tinand in permanenta spatele drept si bratele intinse la 90 de grade fata de trunchi.

2. Stai dreapta cu picioarele apropiate. Trece-ti un picior in fata celuilalt. Reapropie-ti picioarele. Apleaca-te usor, tinand genunchii drepti, cu mainile aplecate catre in fata. Nu te forta sa atingi solul cu palmele, ci intinde-te doar cat simti ca o poti face fara sa simti durere in zona ligamentelor.

Exercitii pentru gambe
De multe ori alergam fara o incalzire prealabila suficienta si ne trezim in scurt timp cu carcei durerosi la gambele picioarelor sau cu entorse ale articulatiilor.

Invata sa ai grija de gambele tale si ele te vor ajuta sa iti mentii tonusul muscular optim pentru o silueta de invidiat.

3. Poti opta pentru un exercitiu foarte usor insa de mare efect pentru gambele tale. Stai pe marginea unei trepte, cu fata in directia de urcare si cu calcaiele apropiate, in aer, pe treapta respectiva. Lasa-te usor pe spate, mentinandu-ti greutatea corpului doar pe varfuri si incordand gambele picioarelor.

4. In aceeasi pozitie, cu ambele picioare pe o treapta ridica unul din picioare ca si cum ai urca urmatoarea treapta. Pune doar varful pe treapta, lasa-ti greutatea corpului pe piciorul care urca si mentine-ti pozitia timp de 15 secunde. Repeta exercitiul cu celalalt picior.

Odata efectuata aceasta incalzire simpla a picioarelor, poti incepe alergarea obisnuita din fiecare zi fara teama ca un accident ti-ar putea pune in pericol sanatatea.


Articole recomandate

3 exercitii pentru brate frumoase 3 exercitii pentru brate frumoase
Ne uitam cu invidie la femeile cu brate frumos lucrate, cu carne ferma, si cu groaza la doamnele plinute a caror carnita de pe brate flutura si dupa ce au incetat sa mai faca cu mana celor dragi si ne dorim cu ardorae sa facem parte din prima categorie. Insa asta cere munca si, de cele mai multe
Dieta de 3 zile cu cartofi fierti Dieta de 3 zile cu cartofi fierti
Te pregatesti pentru un eveniment si vrei sa slabesti cat mai repede pentru ca rochia sa iti vina de minune? Atunci poti apela la dieta de trei zile cu cartofi fierti.  Iata meniul complet:  Dietă cu cartofi – Ziua 1: Mic dejun: un cartof de dimensiune medie fiert sau copt
Cat de mult sa te plimbi ca sa slabesti? Cat de mult sa te plimbi ca sa slabesti?
Ce mananci este doar o parte din ecutatia slabirii. Doar dieta nu ajuta la pierderea kilogramelor in plus, asa ca – daca nu faci si ceva miscare – eforturile tale vor fi in zadar.  Cura de slabire este un intreg proces care incepe cu o dieta adecvata, consolidata cu miscare si un
Ciorba de varza: dieta cu care slabesti 5 kilograme in 7 zile Ciorba de varza: dieta cu care slabesti 5 kilograme in 7 zile
Dieta cu ciorba de varza este cea mai rapida metoda de a scapa de kilogramele in plus. Astfel, daca te pregatesti de un eveniment important si vrei sa ai o silueta perfecta in doar 7 zile poti slabi pana la 5 kilograme.  Ingrediente pentru ciorba de varza  1 varză mare 3 - 6
Dieta cu ananas te ajuta sa slabesti 5 kilograme in 5 zile Dieta cu ananas te ajuta sa slabesti 5 kilograme in 5 zile
Dieta cu ananas este ideala pentru a slabi usor si sanatos toamna. Te va ajuta sa scapi de kilogramele in plus in doar cateva zile. In plus, ananasul are un efect detoxifiant foarte puternic.  Bogat în bromelaină, o enzimă proteolitică ce ajută la reducerea
Link-uri recomandate:designer interior onlinedesigner interior bucurestinikydecor.romobilier living preturiclassic interior design
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda