Skip to article

Tonifierea picioarelor - 4 exercitii

Tonifierea picioarelor - 4 exercitii
Temperaturile cresc pe zi ce trece iar tu deja te gandesti la joggingul obisnuit din fiecare zi.

Insa este bine sa stii ca pauza facuta cu temperaturile scazute si zapada de afara ti-au "lenevit" musculatura picioarelor si ca ai nevoie obligatoriu de o perioada de reacomodare a muschilor picioarelor cu efortul sustinut.

Reia programul obisnuit de jogging de abia dupa ce te-ai asigurat ca picioarele tale nu sunt suprasolicitate. Iata cateva exercitii care te pot ajuta sa iti intri mai usor in ritm:

Exercitii pentru ligamente
Ligamentele preiau o mare parte din efort atunci cand alergam asa ca trebuie sa avem grija de ele in primul rand. Incepe incalzirea cu fandari laterale, pe fiecare picior, alternand miscarile.

1. Ai grija ca distanta dintre talpi sa fie mai mare decat deschiderea umerilor si fa 5 serii a cate 5 genuflexiuni, tinand in permanenta spatele drept si bratele intinse la 90 de grade fata de trunchi.

2. Stai dreapta cu picioarele apropiate. Trece-ti un picior in fata celuilalt. Reapropie-ti picioarele. Apleaca-te usor, tinand genunchii drepti, cu mainile aplecate catre in fata. Nu te forta sa atingi solul cu palmele, ci intinde-te doar cat simti ca o poti face fara sa simti durere in zona ligamentelor.

Exercitii pentru gambe
De multe ori alergam fara o incalzire prealabila suficienta si ne trezim in scurt timp cu carcei durerosi la gambele picioarelor sau cu entorse ale articulatiilor.

Invata sa ai grija de gambele tale si ele te vor ajuta sa iti mentii tonusul muscular optim pentru o silueta de invidiat.

3. Poti opta pentru un exercitiu foarte usor insa de mare efect pentru gambele tale. Stai pe marginea unei trepte, cu fata in directia de urcare si cu calcaiele apropiate, in aer, pe treapta respectiva. Lasa-te usor pe spate, mentinandu-ti greutatea corpului doar pe varfuri si incordand gambele picioarelor.

4. In aceeasi pozitie, cu ambele picioare pe o treapta ridica unul din picioare ca si cum ai urca urmatoarea treapta. Pune doar varful pe treapta, lasa-ti greutatea corpului pe piciorul care urca si mentine-ti pozitia timp de 15 secunde. Repeta exercitiul cu celalalt picior.

Odata efectuata aceasta incalzire simpla a picioarelor, poti incepe alergarea obisnuita din fiecare zi fara teama ca un accident ti-ar putea pune in pericol sanatatea.

Articole recomandate

Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea
Cum a slabit Oana Radu 40 de kilograme! Artista a dezvaluit secretul siluetei perfecte Cum a slabit Oana Radu 40 de kilograme! Artista a dezvaluit secretul siluetei perfecte
La debutul sau in lumea mondena, Oana Radu avea multe kilograme in plus. A castigat insa notorietate datorita talentului sau muzical dupa participarea la Vocea Romaniei. Pentru ca imaginea este foarte importanta in lumea artistica, cantareata a decis ca este cazul sa faca inca o schimbarea majora
Dieta cu care Catalin Scarlatescu a slabit 50 de kilograme. A renuntat mai intai la un singur aliment Dieta cu care Catalin Scarlatescu a slabit 50 de kilograme. A renuntat mai intai la un singur aliment
Catalin Scarlatescu a avut o ambitie de fier. A reusit sa slabeasca 50 de kilograme. A uimit pe toata lumea cu vointa de care a dat dovada, dar si cu noua silueta. Celebrul bucatar a marturisit insa ca a facut eforturi mari pentru a slabi si a tinut o dieta foarte restrictiva.   „Va spun