Skip to article

Ce si cum mananca femeile de succes. 5 sfaturi utile

 | update: 03 Mar 2016, ora: 13:17
Foto: Creative Commons
Femeile de succes au cateva obiceiuri alimentare care le ajuta sa reuseasca mereu atat in viata privata, cat si la locul de munca.

Teoriile despre obiceiurile oamenilor de succes ale autorului lucrarii „The Seven Habits of Highly Effective People”, Stephen Covey, sugereaza ca, daca le adoptam si noi, succesul nu va intarzia sa apara.

Afla despre aceste obiceiuri, adopta-le in propriul tau comportament, practica-le cu regularitate si apoi bucura-te de succes. Viata ta incepe sa se schimbe!

1. Femeile de succes mananca mancare gatita  

Femeile de succes isi gatesc singure mancarea cat mai des cu putinta, iar motivul este simplu: vor sa controleze calitatea alimentelor si a ingredientelor pe care le consuma. In plus, mancarea gatita este esentiala pentru un aport nutritiv optim si pentru controlul eficient al caloriilor. Pentru femeile care gatesc in casa si care sunt preocupate de propria sanatate, silueta nu este o problema.

Solutia? Pentru preparate sanatoase si usor de pregatit ai nevoie de un aragaz care sa transforme gatitul intr-o adevarata placere. O bucatarie moderna are nevoie de un aragaz sigur si practic. Spre exemplu, astfel de modele iti permit aprinderea ochiului cu o simpla apasare de buton, iar dispozitivul Safety Plus inlatura in totalitate pericolul scurgerii de gaze daca flacara se stinge accidental.

2. Nu sar peste micul dejun  

O caracteristica intalnita in cazul tuturor oamenilor de succes este faptul ca nu sar niciodata peste micul dejun. Micul dejuns este esential si pentru mentinerea siluetei in 80% din cazurile studiate de expertul Stephen Covey. Explicatia este simpla: persoanele care mananca intotdeauna dimineata nu au problemele cu vitaminele si mineralele si consuma foarte putine calorii din grasimi.

3. Beau foarte multa apa

Nu beau bauturi acidulate sau ice tea, ci foarte multa apa. Consumul suficient de apa este vital pentru organism, deoarece ajuta la functionarea optima a acestuia. Daca vrei ca organismul tau sa functioneze in parametri maximi, bea cel putin 1,5 litri de apa pe zi.

4. Mananca putin si des

Atunci cand trec cel putin trei ore fara sa fi mancat ceva, nivelul cortizolului din organism creste, iar acesta reprezinta un semnal pentru organism, care incepe sa acumuleze grasime in zona abdominala. Astfel, persoanele care sar peste mese inregistreaza un nivel mult mai mare al cortizolului, in comparatie cu persoanele care mananca regulat. Daca vei manca putin si des, nivelul cortizolului se va mentine scazut.

Spre exemplu, un studiu publicat in Revista de Medicina New England si citat de womenshealthmag.com a demonstrat ca persoanele care mananca putin, dar de sase ori pe zi slabesc mult mai mult decat cele care mananca o cantitate mai mare de alimente de trei ori pe zi, desi numarul caloriilor este acelasi.

5. Mananca multe fructe si legume

Femeile de succes pun un mare pret pe vitamine, deoarece stiu ca acestea le ajuta sa functioneze la un nivel maxim, inclusiv cerebral. Fructele, legumele si cerealele integrale sunt foarte sanatoase pentru organism. Astfel de alimente ocupa mai mult loc in stomac si contin mai putine calorii. Prin urmare, sunt recomandate tuturor femeilor preocupate de silueta. La polul opus se afla alimentele foarte calorice, precum untul, uleiul, dulciurile sau inghetata. Acestea ocupa putin loc in stomac, nu te ajuta sa scapi de senzatia de foame si elibereaza in organism un mare numar de calorii.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!