Skip to article

Dieta cu scortisoara si apa calda. Topeste kilogramele in plus!

Dieta cu scortisoara si apa calda. Topeste kilogramele in plus!
Dieta cu miere si scortisoara topeste kilogramele in plus. Aceasta cura este foarte eficienta, iar in cateva saptamani vei obtine o silueta de vis.

Mierea si scortisoara te scapa de grasime, dar au si numeroase beneficii pentru sanatate.

Scortisoara ajuta la reglarea nivelului de zahar in sange si previne formarea depozitelor de grasimi. In plus, acest condiment previne diabetul, bolile cardiace, accelereaza metabolismul, previne cancerul si te scapa de respiratia urat mirositoare si de migrene.

Mierea reduce riscul aparitiei bolilor de inima si al colesterolului. Totodata, mierea este un bun inlocuitor al zaharului si are un indice glicemic mai scazut decat acesta, de aceea se absoarbe mult mai lent in organism.

Mierea contine vitaminele C, D, K si A si acizi organici, care ajuta la detoxifierea organismului si transforma depozitele de grasime in energie.

Impreuna, mierea si scortisoara topesc rapid kilogramele in plus, reducand pofta de dulce, imbunatatesc activitatea sistemului digestiv, elimina parazitii si bacteriile din intestine.

Ai nevoie de:

- o cana de apa fiarta si racita

- o lingurita de scortisoara pudra
- o lingura de miere de albine

Pune intr-un vas de ceramica scortisoara, adauga peste ea o cana cu apa fierbinte si las-o sa se dizolve 15 minute. Dupa ce amestecul s-a racit, adauga si mierea. Bea o jumatate de cana in fiecare dimineata si cealalta jumatate seara. Indicat ar fi sa o bei cu o jumatate de ora inainte de a lua masa.

Nu adauga miere in apa fierbinte

Atentie! Mierea poate deveni toxica daca este adaugata in apa fierbinte. Asadar, asigura-te ca amestecul pe care il prepari este intotdeauna rece.

Efectele dietei cu miere si scortisoara

Daca este consumata dimineata, aceasta bautura-minune scade pofta de mancare si confera senzatia de satietate pe o perioada indelungata.

Consumate seara, mierea si scortisoara accelereaza procesul de digestie si ajuta metabolismul sa arda caloriile. De asemenea, acest amestec induce somnul si ajuta organismul sa secrete leptina, un hormon care suprima senzatia de foame, astfel incat dimineata sa nu te trezesti cu un apetit incontrolabil.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism