Skip to article

10 alimente pe care le consumi cand esti la dieta si care pot sa te ingrase. Afla care sunt!

10 alimente pe care le consumi cand esti la dieta si care pot sa te ingrase. Afla care sunt!
De cand standardele de frumusete au devenit atat de stricte, dietele au ajuns sa faca parte din viata noastra de zi cu zi. Indiferent daca ai optat pentru o dieta - minune sau pentru un mod de viata sanatos, exista cativa factori care ti-ar putea ingreuna procesul de slabire.

Printre acestia se numara si cateva alimente pe care dieteticienii le recomanda adesea persoanelor care vor sa slabeasca. Afla si tu care sunt mancarurile care nu te lasa sa slabesti, chiar daca ti-au fost recomandate tocmai pentru acest scop:

1. Sucurile si smoothie-urile

Desi sunt recomandate in foarte multe diete, sucurile proaspete de fructe si smoothie-urile sunt o forma de a consuma doar zaharurile din fructe, fara a consuma fibrele. Un smoothie este perfect pentru micul dejun, dar pentru gustarile dintre mese sunt mai indicate fructele proaspete.

2. Batoanele de cereale

Chiar daca sunt foarte bogate in fibre, batoanele de cereale care se gasesc in comert contin adesea zahar si sirop de porumb. Amidonul nu este cel mai bun prieten al unei talii de viespe, asa ca ar fi mai bine sa eviti aceste alimente.

3. Fructele uscate

Fructele uscate pot stimula sistemul digestiv, insa contin mai multe zaharuri si mai putine fibre decat cele proaspete. Daca ai de ales, opteaza pentru acestea din urma, sunt mult mai potrivite pentru o cura de slabire.

4. Bauturile dietetice

Bauturile racoritoare care nu contin zahar sunt aromate cu tot felul de substituti ai acestuia, care iti inhiba senzatia de satietate si care te determina astfel sa mananci mai mult. Evita-le, daca iti doresti cu adevarat sa slabesti.

Dieta Instagram. Mananci doar banane timp de o saptamana si slabesti miraculos

5. Salatele

Chiar daca par o alternativa sanatoasa, salatele sunt adesea preparate cu dressinguri si sosuri deloc dietetice. Evita-le pe acestea si opteaza pentru sortimentele care contin doar ulei de masline, otet balsamic sau alimente cu grasimi sanatoase asa cum este avocado.

6. Supele

Si supele par alimentele perfecte pentru regim, dar unele dintre ele ar putea sa te "pacaleasca" prin continutul ridicat de grasimi, smantana si sare.

7. Sosurile

Pasta de hummus si sosul guacamole sunt delicioase si par foarte sanatoase, dar nu de putine ori contin grasimi ascunse precum uleiul de susan sau semintele de pin. Prepara-le acasa cu mai putine grasimi sau limiteaza-te la un sos salsa dietetic, daca iti plac atat de mult sosurile si nu vrei sa te ingrasi de la ele.

Dieta Paleo te scapa de 30 kilograme in timp-record. Afla meniul complet!

8. Legumele crocante

Ciupercile pane sau dovleceii par mereu o alternativa mai buna decat chipsurile, insa felul in care sunt procesate include adesea prajirea in ulei, lucru care nu e tocmai indicat pentru o silueta supla.

9. Popcornul

Popcornul e o sursa delicioasa de fibre; textura lui crocanta il face irezistibil si probabil ca te gandesti ca este si foarte bun pentru silueta ta. Sigur ca ai dreptate, insa nu si atunci cand ecuatia include unt si multa sare.

10. Cerealele musli

Ca si batoanele de cereale, acestea contin deseori cantitati foarte mari de zahar. Prepara-ti singura un amestec de cereale integrale, seminte si fructe uscate in casa sau care nu au adaosuri de zahar si evita preparatele din comert, daca ti-ai propus sa slabesti.

Articole recomandate

14 motive pentru care nu slabesti, chiar daca faci sport si esti la dieta. Afla unde gresesti! 14 motive pentru care nu slabesti, chiar daca faci sport si esti la dieta. Afla unde gresesti!
Mananci sanatos si faci sport si totusi kilogramele par sa se tina scai de tine? Afla ca s-ar putea sa comiti o serie de greseli care te tin departe de silueta mult visata:1. Bei putina apaPe langa faptul ca te mentine hidratata, apa te ajuta si sa slabesti! Alege sa bei apa inaintea meselor
Slabeste fara efort: 7 lucruri pe care trebuie sa le stii despre dieta de 500 de calorii! Slabeste fara efort: 7 lucruri pe care trebuie sa le stii despre dieta de 500 de calorii!
Dieta de 500 de calorii reprezinta versiunea drastica a unui regim alimentar deja draconic, ce presupune consumul a 800 de calorii pe zi. Aceasta dieta este recomandata doar persoanelor obeze care au incercat in prealabil alte metode de slabit care nu au dat rezultate. Inainte de a o incerca, este
Dieta magica de 7 zile. Te scapa de kilogramele nedorite si iti intareste sistemul imunitar! Dieta magica de 7 zile. Te scapa de kilogramele nedorite si iti intareste sistemul imunitar!
Vrei sa scapi de kilogramele in plus si totodata sa iti intaresti sistemul imunitar astfel incat sa le tii piept bacteriilor si virusurilor care ne dau tuturor tarcoale in acest sezon? Pentru femei ca tine a fost conceputa dieta magica de 7 zile!Aceasta iti va stimula organismul sa produca toti
Dieta care combate cancerul de san. Iata ce alimente ar trebui sa consume femeile care sufera de aceasta boala! Dieta care combate cancerul de san. Iata ce alimente ar trebui sa consume femeile care sufera de aceasta boala!
Femeile care au fost diagnosticate cu cancer de san trebuie sa aiba grija in primul rand la alimentatie, iar regimul alimentar trebuie sa fie pe baza de plante, potrivit unui studiu amplu. Iata care sunt recomandarile studiului pentru femeile care sufera de acest tip de cancer, in ce priveste
Dieta daneza: Slabesti pana la 20 de kilograme in 13 zile, fara a lua in greutate in urmatorii 2 ani Dieta daneza: Slabesti pana la 20 de kilograme in 13 zile, fara a lua in greutate in urmatorii 2 ani
Dieta daneza este o dieta destul de grea insa foarte eficienta. Dureaza 13 zile si, pentru a obtine rezultatele dorite trebuie respectata cu strictete, fara a trisa.Nu este una dintre curele dietetice normale, ci una care ajuta la intensificarea arderilor.Aceasta dieta schimba metabolismul iar