Skip to article

Dieta: 6 greseli pe care le faci fara sa stii si care nu te lasa sa slabesti

Dieta: 6 greseli pe care le faci fara sa stii si care nu te lasa sa slabesti
Esti o impatimita a unui stil de viata bazat pe exercitii si o dieta alimentara corecta.

Cu toate astea, nu reusesti sa arzi caloriile asa cum ti-ai dori, iar eforturile tale in lupta cu kilogramele in plus ajung sa fie in zadar. De vina s-ar putea sa fie micile greseli zilnice, pe care le faci fara sa stii.

Afla mai jos care sunt acestea si ce poti face pentru a obtine silueta mult visata!

1. Esti adepta exercitiilor cardio

Stii foarte bine ca fara exercitii nu se poate sa slabesti si sa te mentii in forma. Problema apare atunci cand singurul aparat la care lucrezi este banda de alergare sau bicicleta. Exercitiile cardio sunt foarte bune, in special pentru mentinerea tonusului si mai putin pentru slabit. La un moment dat, organismul se va obisnui cu acest ritm impus de tine si nu va mai arde la fel de eficient caloriile.

7 obiceiuri pe care le ai in viata de zi cu zi si care nu te lasa sa slabesti. Scapa de ele!

Pentru un rezultat mai mult decat incurajator, trebuie sa incepi sa te antrenezi cu greutati. Ele forteaza muschiul si astfel tu vei arde mai multe calorii. Nu te speria ca vei arata ca o culturista - doar iti vei tonifia corpul.

2. Ai eliminat cofeina din dieta

Nu spune nimeni sa bei 10 cafele sau ceaiuri verzi pe zi, dar acest "drog" este responsabil, printre altele, de accelerarea metabolismului. Iar asta se traduce prin arderea mai rapida a caloriilor. Deci asigura-te ca iti mentii o rutina zilnica in care sa incluzi si o cana de cafea sau ceai verde.

3. Sari peste micul dejun

Probabil ca ai tot auzit cat de important este sa iei micul dejun, insa niciodata nu ai pus prea mare pret pe acest lucru. Fie ca e mai important machiajul de dimineata, fie ca mai vrei sa lenevesti in pat, micul dejun nu este niciodata o prioritate pentru tine.

Este o greseala care are repercusiuni directe asupra siluetei tale. Asta pentru ca vei simti nevoia sa mananci mai mult pe parcursul zilei, incepand de la gustarile nesanatoase, pline de calorii, si terminand cu celelalte mese principale.

4. Nu te odihnesti suficient

Atunci cand nu te odihnesti suficient pe timpul noptii, tinzi sa te ingrasi deoarce organismul iti va cere mai multa mancare pentru a putea avea energie. Prea putin somn te va face sa devii adepta gustarilor nesanatoase. Specialistii recomanda un numar minim de 7 ore pe noapte. De asemenea, conteaza si calitatea somnului.

8 beneficii aduse de paharul cu apa calda si lamaie. Tu le stiai?

5. Nu bei suficienta apa

Pentru a putea functiona asa cum trebuie, organismul tau are nevoie de lichide, in special apa. Atunci cand nu te hidratezi suficient, nici nu arzi atat de multe calorii. Iar cea mai buna modalitate prin care poti face asta este sa bei apa la temperatura camerei. Cel putin doi litri in fiecare zi!

6. Ai un nivel scazut de vitamina D

Vitamina D te ajuta sa dai jos mai eficient excesul de kilograme. Iar atunci cand nivelul acesteia este mai scazut, eforturile tale nu vor avea acelasi succes. Este foarte greu sa iei suficienta vitamina D din dieta alimentara, de aceea nutritionistii recomanda suplimentele, in special pe timpul iernii, atunci cand nu vei beneficia atat de mult de razele soarelui.

Articole recomandate

Cum sa trisezi cand tii dieta si totusi sa slabesti. 4 trucuri salvatoare! Cum sa trisezi cand tii dieta si totusi sa slabesti. 4 trucuri salvatoare!
Urmarea unei diete este o decizie pe care ti-o asumi in totalitate, stiind ca va trebui sa faci sacrificii uriase pentru a putea slabi, dar cu toate acestea sunt situatii in care pur si simplu lasi garda jos si renunti la planul tau, doar din dorinta de a te bucura din nou de tot ce iti facea
8 alimente care-ti asigura proteinele necesare pe timpul iernii. Include-le in dieta! 8 alimente care-ti asigura proteinele necesare pe timpul iernii. Include-le in dieta!
In lunile reci de iarna, organismul tau trece prin schimbari majore din cauza temperaturilor scazute. Frigul de afara il obliga sa produca mai multa energie pentru a se incalzi. Tocmai de aceea, corpul tau are nevoie de mai mult "combustibil". Cu alte cuvinte, de proteine. Carnea este una dintre
Dieta si sport: 4 motive pentru care nu reusesti sa dai jos burta Dieta si sport: 4 motive pentru care nu reusesti sa dai jos burta
Colaceii de pe burtica sunt eterna problema careia nu reusesti sa ii gasesti leac? Desi ai incercat de toate, incepand cu nesuferitele abdomene si terminand cu "miraculoasele" diete care iti promiteau ca te vor scapa rapid de grasimea abdominala, iata ca rezultatele intarzie sa apara.Nu te speria
Retrospectiva 2013: Vedete care au slabit spectaculos. Ce regimuri au tinut! Retrospectiva 2013: Vedete care au slabit spectaculos. Ce regimuri au tinut!
In 2013, unele vedete au fost exemple de ambitie.Criticate, aratate cu degetul, de multe ori, sau subiect de glume si rautati, au fost multe personaje mondene care au ajuns sa spuna "stop" kilogramelor in plus si sa inceapa o dieta.Iata ce regimuri de slabite au urmat si cate kilograme au reusit sa
6 fructe de care trebuie sa te feresti daca vrei sa slabesti. Scoate-le din dieta! 6 fructe de care trebuie sa te feresti daca vrei sa slabesti. Scoate-le din dieta!
Fructele reprezinta una dintre cele mai importante categorii de alimente, insa daca vrei sa iti mentii silueta sau chiar sa slabesti, consumul lor trebuie sa fie moderat. Te intrebi de ce? Foarte simplu, deoarece fructele contin zahar, mai exact fructoza, care la fel ca zaharul rafinat te poate
Dieta: 7 alimente care iti tin de foame mai mult timp. Include-le in alimentatie! Dieta: 7 alimente care iti tin de foame mai mult timp. Include-le in alimentatie!
E clar! Atunci cand te-ai ridicat de la masa si, la putin timp, tanjesti dupa o punga de chipsuri sau un croissant de la automatul de dulciuri amplasat pe holul biroului, ceva trebuie schimbat in regimul tau alimentar. Cu siguranta acesta nu include prea multe alimente care sa-ti tina de foame.Sunt