Skip to article

Dieta de 6 saptamani, in 6 pasi simpli. Slabeste usor, fara restrictii alimentare!

Dieta de 6 saptamani, in 6 pasi simpli. Slabeste usor, fara restrictii alimentare!
Vrei sa slabesti sanatos? Cu dieta de 6 saptamani, in 6 pasi, nu vei fi nevoita sa numeri caloriile si nici sa cantaresti cu strictete alimentele.

Singura conditie este sa urmezi cateva sfaturi de bun simt, iar rezultatele se vor vedea in scurt timp, asa cum iti doresti.

Iata care sunt cei 6 pasi dupa care sa te ghidezi:

1. Evita produsele lactate si cerealele in primele 3 saptamani de dieta

Astfel de produse sunt bogate in calorii si daca le consumi in primele saptamani de dieta, aceasta nu va mai da rezultatele scontate. Incepand cu a patra saptamana, poti introduce in dieta un pahar cu lapte sau o bucata de branza. Apoi, poti continua cu soia si cereale la micul dejun.
Pe langa acestea, in cea de-a cincea saptamana poti incepe sa consumi si cartofi copti, orez fiert sau paste, insa daca incepi sa te balonezi, renunta din nou la ele.

6 verdeturi de primavara pe care trebuie sa le introduci in dieta ta. Consuma-le pentru o sanatate de fier!

2. Proteine si fructe/legume la fiecare masa

Pentru aportul de aminoacizi de care masa musculara are nevoie pentru a se mentine sanatoasa, alege sa consumi carne de pui (fara piele) fiarta sau la gratar, carne de vita slaba la gratar si fructe de mare proaspete, inghetate sau conservate.

Alte alimente recomandate in aceasta categorie mai sunt: albusul de la maxim trei oua fierte si fructe si/sau legume proaspete sau congelate.

Beneficiile consumului de sfecla rosie: 6 boli grave pe care le previne

3. Alune, seminte sau nuci nesarate impreuna cu fructe proaspete de doua ori pe zi

Alunele, nucile si semintele sunt bogate in grasimi si calorii, dar sunt, in acelasi timp, o sursa importanta de proteine, fibre, "grasimi sanatoase" si antioxidanti.

In locul gustarilor de la fast-food alege sa consumi astfel de alimente, indiferent de momentul zilei, de doua ori pe zi. Astfel, organismul tau va primi nutrientii de care are nevoie, tu te vei satura foarte usor, iar dieta ta va avea rezultate excelente.

4. Bea 10-12 pahare mari de apa zilnic

Alege apa plata sau ceaiul de plante neindulcit in locul sucurilor carbogazoase. Pentru mai multa savoare, adauga in pahar cate o felie de lamaie, menta si gheata. O veste buna: poti sa bei maxim doua cafele zilnic.

4 bauturi de primavara pentru slabire si detoxifiere. Scapa de kilograme!

5. Nu uita de vitamine!

Alege un supliment alimentar care sa contina un plus de vitamine pentru a-ti mentine sanatatea si pentru a-ti intari sistemul imunitar.

6. Renunta la produsele de patiserie si fast-food

Renunta la prajituri, cartofi prajiti si alte astfel de produse pentru urmatoarele sase saptamani, apoi incearca sa le consumi cu moderatie daca nu poti renunta definitiv la ele.

Articole recomandate

Dieta Ornish: Elimini grasimile din alimentatie si slabesti in doua saptamani. Vezi meniul pentru o zi! Dieta Ornish: Elimini grasimile din alimentatie si slabesti in doua saptamani. Vezi meniul pentru o zi!
Dieta Ornish a fost alcatuita de medicul Dean Ornish, avand la baza principiul "Mananca mai mult, Cantareste mai putin" (Eat more, weigh less). Acest regim se bazeaza pe foarte putine grasimi si este ideal pentru a slabi si a preveni afectiuni precum diabetul si bolile de inimaCe este interzis in
Ce mancam cand tinem dieta: 4 salate sanatoase, cu verdeturi de primavara Ce mancam cand tinem dieta: 4 salate sanatoase, cu verdeturi de primavara
Primavara vine cu soare, veselie si multa verdeata, asa ca daca iti doresti sa slabesti sanatos fa un drum la piata si umple-ti sacosele de verdeturi fragede, numai bune pentru salate Iata cateva retete simple insa deosebit de gustoase si pline de vitamine care te vor ajuta sa slabesti rapid si
Dieta cu urzici: Slabire rapida si detoxifiere de primavara. Scapa de celulita si colacei! Dieta cu urzici: Slabire rapida si detoxifiere de primavara. Scapa de celulita si colacei!
Urzicile sunt o sursa pretioasa de vitamine (A, B, C, E, K) si minerale (fier, calciu, magneziu, fosfor, potasiu) excelente pentru organism, dar in acelasi timp contin substante care suprima pofta de mancare, ceea ce le face sa fie ideale intr-o dieta.O cura de slabire cu urzici nu presupune sa
Dieta cu spanac: Slabeste 3 kilograme in 5 zile, in cel mai simplu si sanatos mod. Vezi meniul complet! Dieta cu spanac: Slabeste 3 kilograme in 5 zile, in cel mai simplu si sanatos mod. Vezi meniul complet!
Spanacul este considerat alimentul-minune, o sursa importanta de vitamine si minerale. Acesta contine potasiu, magneziu, acid folic,antioxidanti, beta-caroten si fitochimicale, precum luteina.Acidul lipoic din spanc ajuta vitaminele C si E sa regenereze tesuturile si sa tina in frau glicemia iar
6 verdeturi de primavara pe care trebuie sa le introduci in dieta ta. Consuma-le pentru o sanatate de fier! 6 verdeturi de primavara pe care trebuie sa le introduci in dieta ta. Consuma-le pentru o sanatate de fier!
Dupa o iarna in care alimentatia ta s-a bazat mai mult pe proteine animale si grasimi, e timpul sa introduci verdeturile in dieta ta! Clorofila are rolul de a stimula aportul de oxigen catre celule si este esentiala pentru sanatatea inimii, a muschilor si a nervilor. In general, plantele care sunt