Skip to article

Dieta Moreno: Slabeste super-rapid si sanatos, in patru faze simple!

Daca vrei sa slabesti sanatos, alege aceasta dieta creata de Dr. Mike Moreno. Poate fi usor adaptata in functie de cate kilograme vrei sa slabesti.

Dieta consta in trecerea prin trei faze de slabit, plus una suplimentara pentru mentinerea noii greutati.

Ideea principala care sta la baza acestei diete este accelerarea metabolismului prin crearea unei "confuzii metabolice" ce mareste rata metabolica bazala, accelerand arderea grasimilor.

Dieta Shred: Regimul care iti subtiaza talia cu 10 cm in doar 6 saptamani!

Iata care sunt regulile si principiile specifice fiecarei faze a dietei :

Faza 1 - Accelereaza (zilele 1-17)

Aceasta este etapa cea mai stricta ca si aport caloric. Cu o portie zilnica de numai 1 200 calorii, planul urmeaza regulile generale ale unei diete low carb.

In aceasta etapa trebuie sa te bazezi pe carnea slaba, lactate degresate, fructe, legume fara amidon, ceai verde si apa. In aceasta etapa se pierde mai ales apa si creste rata metabolica.

Faza 2 - Activeaza (zilele 18-34)

Aceasta etapa se concentreaza pe variatia aportului caloric de la putin la mult, in cursul a cateva zile. Aceasta tehnica previne incetinirea metabolismului si evitarea fazei de platou. Daca in primul ciclu se pierde apa, acum se accelereaza arderea grasimilor. In aceasta etapa se consuma aproximativ 1 500 calorii pe zi.

Dieta de 7 zile cu capsuni: Slabesti pana la 4 kg si te energizezi cu cele mai gustoase fructe!


Faza 3 - Realizeaza (zilele 35-51)

Aceasta este o perioada de stabilizare, care se concentreaza pe dezvoltarea unor obiceiuri sanatoase de alimentatie. In aceasta faza kilogramele vor scadea mai greu.

Adauga in dieta ta mai multe cereale integrale si fructe si renunta la consumul de carne slaba. Este permisa si o gustare zilnica de 100 calorii si un pahar de alcool.

Dieta in functie de profilul hormonal. Vezi ce alimente iti sunt interzise si care sunt cele care te ajuta sa slabesti rapid!

Faza 4 - Terminus (zilele 52-68)

Aceasta este etapa finala, in care se mentine atentia pe alimentatia sanatoasa, iar mesele sunt similare cu cele din ciclurile anterioare, insa acum sunt permise rasfaturi culinare de weekend. In acest stadiu ar trebui sa fi ajuns la greutatea dorita.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!