Skip to article

10 alimente pentru o slabire in forta

10 alimente pentru o slabire in forta
Capuccino cu ceai verde, agar-agar, alge, condimente si ierburi fine la fiecare masa: iata ce trebuie sa ai mereu in cosul de cumparaturi si cum sa le savurezi pentru ca slabirea ta sa fie vizibila in cel mai scurt timp.

1. Capuccino cu ceai verde

Amesteca 1 lingurita de ceai verde intr-o cana cu apa fierbinte si adauga lapte semidegresat spuma. Aceasta bautura este dulce, desi neindulcita, si plina de antioxidanti, benefici procesului de slabire, inlocuind desertul.


2. Infuzia magica a japonezilor

Desi ai mancat de putin timp, simti ca o sa ti se faca foame in curand? Incearca aceasta bautura magica: dizolva 1 g agar-agar intr-o cana mare cu un ceai la alegere si bea iemdiat. Compus din fibre solubile care umfla stomacul, agar-agarul provoaca o senzatie rapida de satietate.

3. Ierburi fine la fiecare masa

Ele au reputatia de a ajuta la limitarea cantitatii de sare din mancaruri, combatand deci indirect retentia de apa. Tarhonul, busuiocul, patrunjelul debordeaza de vitamine si minerale care te ajuta, prin diferite mijloace, sa-ti mentii silueta. De consumat la fiecare masa!

4. Alge

Iodul este util pentru buna functionare a tiroidei, care actioneaza asupra metabolismului. Pentru a-l stimula pe al tau, adauga cateva alge bogate in iod in mancaruri, omlete si salate.

5. Broccoli

Bogat in vitamina C (ale carei carente dauneaza procesului de slabire), broccoli-ul contine si acid alfa-lipoic, un antioxidant care ajuta la arderea zaharului, evitand astfel stocarea lui. Consuma-l crud.

6. Acizii grasi omega-3

Aceste grasimi benefice pentru inima participa si la procesul de slabire. Ele sunt arse rapid, deci ajuta la fabricarea energiei, inhiba rezervele grase si favorizeaza ultilizarea zaharurilor din organism. Consuma peste gras (sardine, somon, ton), nuci, seminte de in, uleiuri de rapita si de nuci.

7. Proteine slabe

Proteinele slabe, din carnea de curcan, peste, pui, lactate degresate, favorizeaza formarea muschilor. Dusmanii tai: grasimile din prajeli!

8. Zmeura

Contine putin zahar, deci e slab calorica, dar contine din plin cetone, compusi care ard grasimile.

9. Ardei iute

Capsaicina, substanta vinovata de gustul iute, este un alcaloid ce favorizeaza arderea caloriilor prin accelerarea metabolismului.

10. Tarate de ovaz

Datorita continutului remarcabil de fibre solubile, taratele de ovaz favorizeaza satietatea si capteaza o parte din grasimile alimentare pentru a le elimina natural. Doza buna: 1 lingura la fiecare masa.

Autor: Nuage

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism