Skip to article

10 moduri surprinzatoare prin care frigiderul tau te ajuta sa slabesti

Foto: Creative Commons
Stiai ca frigiderul poate fi cel mai bun prieten al tau?

Frigiderul tau are nevoie de putina organizare. Sigur, tu poti depozita in frigider o multime de alimente foarte sanatoase, insa, daca nu le gasesti rapid atunci cand te grabesti dimineata pentru a merge la birou, mananci rapid ceea ce-ti „cade in mana”, promitandu-ti ca este pentru ultima oara cand procedezi astfel.

Daca vrei sa slabesti, frigiderul tau te poate ajuta, daca tii cont de cateva sfaturi foarte simple:

1. Exploateaza la maximum potentialul frigiderului sau al combinei frigorifice

Tehnologia a evoluat enorm in ultimii ani. Nu ne referim doar la robotii japonezi, la inteligenta artificiala sau la planurile de explorare a planetei Marte, ci si la aparatele electrocasnice pe care le folosim in viata de zi cu zi. Frigiderul tau nu este o exceptie.

Secretul unei diete reusite este legat de inlocuirea alimentelor bogate in calorii cu alimente care ofera organismului vitaminele si celelalte substante nutritive de care are nevoie.

Insa ce te faci atunci cand fructele si legumele din frigider se strica dupa cateva zile? Solutia vine din partea tehnologiei EverFresh+, care impiedica ofilirea verdeturilor si a fost proiectata pentru pastrarea vitalitatii legumelor. Compartimentul combinelor frigorifice dotate cu tehnologia EverFresh+, precum aceste combine frigorifice, regleaza nivelul umiditatii la interior, iar durata de conservare a alimentelor este de trei ori mai mare.

2. Organizeaza alimentele din interior

Atunci cand toate alimentele sunt inghesuite in frigider, cele sanatoase sunt mai greu de gasit, ceea ce inseamna ca sansele statistice ca tu sa le consumi atunci cand te grabesti sa mananci repede ceva inainte de a pleca de acasa scad dramatic. Daca vei vedea produsele alimentare frumos aranjate pe rafturi vei fi mult mai tentata sa faci o alegere buna, indiferent de momentul zilei.

In plus, un frigider organizat te ajuta sa afli care sunt alimentele pe care le consumi cel mai des. Daca observi din timp ca mai ai fructe si legume in frigider pentru o zi sau doua, vei merge la cumparaturi, iar dieta ta nu va fi intrerupta pe neasteptate.

3. Asaza in centrul frigiderului alimentele sanatoase

Daca asezi alimentele sanatoase in centrul frigiderului, le vei gasi imediat ce privesti inauntru si vei fi mai tentata sa le consumi decat daca le-ai ascunde in spatele alimentelor mai putin sanatoase. Ai putea folosi un vas in care sa asezi alimente cu o valoare energetica totala de 150 de calorii: o bucatica de branza, cereale, iaurt si cateva legume. Te vei asigura ca ai mereu un mic dejun sanatos la indemana, care te va ajuta sa slabesti fara sa-ti dai seama, deoarece stomacul tau iti va spune ca te-ai saturat, iar aportul caloric al unor astfel de alimente este neglijabil.

4. Asaza fructele intr-un loc vizibil

Langa recipientul dedicat micului dejun si, de ce nu, cinei, asaza fructele la vedere, astfel incat sa ti se faca pofta sa le consumi dupa fiecare masa. Fructele sunt mult mai sarace in calorii decat o prajitura delicioasa cu ciocolata. Asigura-te ca mananci in fiecare zi mere, pere, piersici, kiwi, pepene si citrice, pe care le asezi intr-un bol de sticla. Cu cat imaginea lor este mai apetisanta atunci cand deschizi frigiderul, cu atat vei fi mai tentata sa nu le ignori.

5. Scapa de alimentele nesanatoase

Stim ca multe dintre alimentele nesanatoase sunt gustoase si iti fac cu ochiul. Daca le vei pastra in frigider, vei fi de multe ori tentata sa dai la o parte fructele si legumele pentru a-ti satisface ceea ce englezii si americanii numesc „a guilty pleasure”. Renunta la sandvisuri, chipsuri, sucuri acidulate si alte alimente bogate in calorii care nu ofera organismului substantele nutritive de care are nevoie pe parcursul zilei.


Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui