Skip to article

12 trucuri pentru o dieta sanatoasa

12 trucuri pentru o dieta sanatoasa
Adauga o ora in plus de somn pe noapte. Facand acest lucru iti vei ajuta organismul sa se regenereze mai bine si vei slabi 5 kilograme in urmatorul an numai prin intermediul acestei ore de somn.

Condimenteaza-ti mancarea! Condimentele ajuta la eliberarea de hormoni, precum adrenalina care accelereaza functiile metabolice.

Intereseaza-te de valoarea calorica a produselor pe care le consumi de obicei. Este bine sa stii ce aport caloric aduci organismului cu fiecare inghititura, pentru a stii de unde sa reduci.

Revigoreaza-te consumand numai 1500 de calorii zilnic. Vei avea mai multa energie si vei slabi apoximativ 1 kilogram la 10 zile.

Alege un ou in schimbul unui covrig. Cei care au integrat acest sfat in regimul zilnic au slabit cu 65% mai mult decat cei care aleg covrigul.
12 trucuri pentru o dieta sanatoasa


Serveste lactate degresate de apoximativ 3 ori pe zi. Acestea ajuta la arderea grasimilor si ofera o difestie mai buna.

Destreseaza-te! Alege sa faci meditatii, Yoga sau alte metode de relaxare si vei slabi mult mai repede. Daca reduci stresul nu vei mai avea tendinta de a manca compulsiv. Sansele de a slabi sunt simtitor crescute.

Mananca incet! Daca adopti acest sfat vei manca mai putin, pentru ca acorzi stomacului timp sa digere in timp ce mananci. Nutrientii ajung mai repede in sange si la fel de repede vine si senzatia de satietate.

Gaseste un prieten de dieta! Daca iti impartasesti greutatile cu o persoana care te intelege pentru ca le experimenteaza la randul ei, vei trece mult mai usor peste clipele in care iti vine sa infulegi o gogoasa cu ciocolata.
12 trucuri pentru o dieta sanatoasa


Asculta muzica! Gaseste o melodie care te binedispune si ascult-o in timp ce mananci. O melodie care te duce cu gandul la mare si plaja si mai ales la costumul de baie te va opri din mancat in execs. Asculta muzica atunci cand faci sport. Rezistenta fizica va fi crescuta si vei face exercitii pentru mai mult timp.

Fa totul la maxim! Atunci cand te antrenezi este mai indicat sa faci 30 de minute de miscare intensa decat o ora la pas moderat.

Mananca paste gatite al dente. Acestea vor fi mai tari, dar vor avea mai putini carbohidrati compusi si un indice glicemic mai scazut. Pastele fierte timp de 5 minute au indice glicemic 38, dupa 10 minute, indcele ajunge la 61.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism