Skip to article

3 mituri false in diete

3 mituri false in diete
Povestile despre diete au propria lor viata. Chiar atunci cand stiinta descopera adevarul din spatele uneia, mitul supravietuieste. Iata 3 greseli frecvente in lumea dietelor.

1. Saritul peste mese te ajuta sa slabesti

Exact contrariul este adevarat. Studiile au aratat ca oamenii care mananca in mod regulat, incepand cu micul dejun, au o greutate corporala mai scazuta si sunt mai bine hraniti, gandesc mai clar si se simt mai bine decat oamenii care mananca haotic.

Cei care sar peste mese sunt mult mai predispusi sa aiba probleme de greutate, probabil din cauza ca atunci cand mananca, consuma in exces si alimente gresite. Cercetatorii au demonstrat ca oamenii care mananca mai multe mese pe zi detin cheia succesului in materie de slabit.

2. Alimentatia sanatoasa costa prea scump

Dragut, dar total neadevarat. Cu putina planificare, alimentatia sanatoasa poate sa coste mai putin decat orice meniu fast-food.

Intr-adevar, daca pui la socoteala doar costul efectiv al alimentelor fast-food, s-ar putea sa nu fii de acord cu afirmatia de dinainte. Dar daca vei calcula si pretul hainelor, programelor de slabit si de intretinere, banii dati la doctori din cauza complicatiilor date de kilogramele in plus, parca nu mai e asa o afacere.

Nu e nevoie sa dai faliment ca sa mananci bine. Merele si fasolea, de exemplu, sunt mult mai ieftine decat ouale si sunca, friptura sau chipsurile. Cauta ofertele la fructe si legume din magazine, si cumpara mere, portocale, morcovi si varza.

Ia-ti mancare la serviciu ca sa nu fii tentata sa dai banii pe chestii scumpe si nesanatoase si nu da banii pe "brand-uri". Ananasu-i ananas chiar daca-l cumperi de la X sau de la Y.

3. Nu exista manacaruri bune si mancaruri rele

Da, da, exista doar diete bune si diete rele, nu? In general, poate fi adevarat, dar totusi! Cu totii observam pe strada oameni obezi sau avem in familie persoane cu diabet sau hipertensiune.

Acest lucru nu inseamna ca nu mai poti sa mananci tort, ciocolata sau chipsuri, dar doar din cand in cand, nu in fiecare zi. Fa-ti depozit in bucatarie cu alimente sanatoase ca: fructe, legume, cereale integrale, rosii si fasole la conserva, iaurt degresat si lapte de soia.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism