Skip to article

3 reguli dietetice pe care le poti incalca

3 reguli dietetice pe care le poti incalca
Iti mai aduci aminte, de pe vremea cand locuiai cu parintii, ca pe masura ce existau mai multe reguli in casa, cu atat iti doreai mai mult sa le incalci? La fel si dieta, care poate semana uneori cu o succesiune de reguli.

Din fericire, razvratirea are avantajele ei: nerespectarea regulilor stricte de dieta este secretul slabirii de succes!

Un nou studiu, publicat in International Journal of Obesity, arata ca persoanele cu o atitudine flexibila asupra mancarii (adica acelea care au mai gustat si cate-un dulce sau alte bunatati culinare) si-au mentinut mai bine noua greutate decat cei care au tinut dieta stricta.

Iata deci ce reguli poti incalca uneori fara sa te simti vinovata!

5 mese pe zi

Regula aceasta se bazeaza pe faptul ca mesele frecvente si slab cantitative mentin glucoza din sange la un nivel stabil, astfel incat metabolismul e tot timpul activat, ia apetitul e satisfacut. Insa unele studii arata o legatura intre obezitate si mesele multiple, mai ales in cazul femeilor. Mai multe mese frecvente inseamna mai multe ocazii de a manca in plus. In plus, faptul ca trebuie s ate gandesti in continuu la ceea ce vei manca poate fi foarte stresant, mai ales pentru cei care mananca pe fond emotional.

In loc de 5 mese pe zi, consuma alimente bogate in fibre, de doua ori pe zi. Ele iti vor tine de foame, caci se digera greu si sunt satioase. O data pe zi nu-ti fie frica sa combini proteine slabe cu carbohidrati!

Evita painea alba, orezul si pastele

Se crede ca acesti carbohidrati determina crearea de picuri insulinice, care provoaca foame. Insa cercetatorii au descoperit mai nou ca oamenii cu diete bogate in carbohidrati sunt de fapt mai slabi decat cei care au "fobie de paine"

Poti consuma linistita 200 g de carbohidrati zilnic, in special proveniti din cereale integrale.

Nu manca noaptea tarziu

O calorie consumata la ora 9 dimineata e la fel procesata de corpul tau ca si o calorie consumata la ora 9 seara, sa nu crezi ca e vreo diferenta! Nu e vorba de ora la care mananci, ci de cantitatea consumata. Studiile spun ca femeile obeze au obiceiul de a manca mai mult noaptea decat cele slabute, dar in plus ele mananca si mai mult!

Daca stii ca ai obiceiul sa mananci mult seara, mai bine ia o gustare dupa-amiaza, 100 g migdale sunt perfecte! Trebuie sa fii atenta la un singur obicei nesanatos seara: mancatul in fata televizorului!

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism