Skip to article

5 alimente de slabit vara

5 alimente de slabit vara
Profita de vara pentru a elimina usor kilogramele in plus. Caisele, rosiile, crevetii, pepenele si carnea de pui reprezinta aliatii siluetei tale.

Caisele, campioane anti-balonare

Doua caise sau 100 g contin in medie 47 calorii. Ele sunt bogate in fibre, potasiu si vitamine benefice pentru piele. In plus:

Caisele au continut mare de pectina, fibre foarte dulci si care taie foamea. Sunt tolerate pana si de cele mai sensibile intestine.

Caisa este una din cele mai bune surse de potasiu, mineral reputat pentru proprietatea sa antiretentie de apa. O adevarata garantie anti-balonare!

sunt fructe slab calorice, dar pline de vitamine si de fibre care ne ajuta sa slabim fara sa agreseze organismul.

Carnea de pui, o bijuterie de proteine

Calorii: 130-200 cal/ 100 g.

Regimul fara pui nu e regim! Carnea de pui este bogata in proteine slabe si usor de digerat.

Copanele si aripioarele de pui sunt pline de vitamine B si de minerale care te ajuta sa slabesti: fier, zinc.

Rosia, foarte saraca in calorii

Mai exact, 10 calorii la 100 g. Daca e vara, e momentul sa profiti de fibrele si vitamina C din rosie.

Polivalenta rosiei explica omniprezenta sa in frigider (rosie naturala), in conserva (rosii fara coaja, bulion) sau la congelator.

Crevetii

Calorii: 100 la 100 g.

Crevetii sunt elemente clasice ale dietelor, fiind benefici cu conditia sa nu consumi si capetele, locul unde se concentreaza grasimile si colesterolul.

Ei reprezinta o sursa excelenta de vitamina B3, contribuind la producerea energiei in organism. Crevetii sunt binecunoscuti si pentru continutul in seleniu, mineral anti-kilograme si anti-aging.

Pepenele verde, campionul anti-retentia apei

Calorii: 48 la 100 g.

Gustul sau dulce nu tradeaza nicicum un continut bogat in zahar si nici o valoare calorica ridicata. Are un continut bogat in potasiu, asadar lupta contra balonarilor si ajuta eliminarea.

Articole recomandate

Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea