Skip to article

5 lectii de slabit inspirate de Oprah

Oprah Winfrey a dus multe razboaie cu kilogramele in plus si avem ce invata din experientele ei. Iata care care sunt cele 5 directii ale strategiei de slabit a vedetei pentru a evita ingrasarea!

O lupta fara sfarsit

Oprah a slabit, apoi s-a ingrasat, apoi iar a slabit si iar s-a ingrasat. Acum 20 ani, Oprah a slabit prima data 30 kg prin dieta lichida. Un an mai tarziu, ea le recuperase deja. In 2005, ea cobora la 73 kg. In ianuarie 2009, Oprah urca la 91 kg. La doi ani dupa esec, Oprah lupta din nou.

"Chiar crezusem ca am reusit de data aceasta", marturisea ea. "Dar viata are cursul ei". Oprah a fost invinsa de o afectiune a tiroidei, insa vedeta atribuie caderea ei pe seama catorva greseli fundamentale. Iata cum sa le eviti!

1. Planifica-ti succesul

Rezerva-ti timp pentru sport (mers, yoga, gimnastica): 5 zile pe saptamana.
Planifica-ti mesele, gandeste-te de seara daca ai toate cele necesare pregatirii micului dejun.
Asigura-ti cele 8 ore de somn. Lipsa acestuia iti modifica sistemul hormonal si provoaca foame.

2. Intreaba-te daca chiar ti-e foame

Inainte de a baga mancare in gura, opreste-te si intreaba-te daca intr-adevar ti-e foame. Multe femei mananca orice sub influenta stresului. Hormonii stresului favorizeaza stocarea grasimilor, ceea ce face ca slabitul sa fie si mai dificil. Daca nu esti sigura ca ti-e foame, bea un pahar cu apa mai intai si vezi apoi cum te mai simti.

3. Transpira si iar transpira

Exercitiul fizic este esential pentru a slabi si a ramane slaba. Studiile arata ca orice dieta duce la scaderea in greutate pe termen scurt, insa kilogramele revin daca nu se face si sport. Vrei s-o imiti pe Oprah? Incepe cu miscari simple, poti arde calorii si in fata televizorului! Pentru ca programul sportiv sa fie mai eficace, asculta muzica.

4. Fa-ti intentiile publice

Nu trebuie sa anunti la televizor ca ai decis sa slabesti, ci sa le spui prietenilor si familiei. Vorbind de obiectivele tale, te obisnuiesti si tu cu ele si iti maresti sansele de reusita. Divizeaza-ti obiectivul global in obiective saptamanale - sa mananci 2 portii zilnice de fructe si legume, sa mergi pe jos 3 km in fiecare zi - si anunta-ti familia prin biletele pe frigider. Poate gasesti si un prieten care sa mearga cu tine 3 km!

5. Fii fericita

Cand esti fericita, bucuroasa, hormonul stresului este secretat in cantitati reduse, ceea ce determina diminuarea apetitului si ajuta la scaderea in greutate. Intreaba-te in fiecare dimineata: "Oare am abordat aceasta noua zi cu entuziasm?" Daca raspunsul este nu, actioneaza!

Autor:Nuage

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se