Skip to article

5 motive surprinzatoare pentru care nu slabesti

Desi ai renuntat la chips-uri in favoarea unui biscuite cu ovaz, iti prepari mese sanatoase acasa si faci o activitate fizica regulat, kilogramele nu vor sa dispara? Nu te descuraja, s-ar putea sa faci totusi cateva greseli care-ti saboteaza dieta.

Uneori, cateva schimbari minore pot duce acul cantarului in jos!

1. Te indopi cu cereale integrale

Ai aruncat din casa toate gustarile cu faina alba si le-ai inlocuit cu versiunile lor care contin cereale integrale, sanatoase pentru inima. Insa multa din aceste produse au un continut mare de zahar, grasime si sodiu, ca sa nu mai spunem si cate calorii... Uneori, o portie minuscula de 35 g dintr-un baton cu cereale integrale poate sa contina si 13 g zahar: enorm! Mai bine mananci o prajitura. In general, e bine sa eviti produsele ambalate, produse industrial, chiar daca la prima vedere par sanatoase.

2. Iti prepari singura mesele

Aceasta e una din cele mai bune strategii pentru a slabi si pentru a duce o viata sanatoasa. Dar daca nu ai grija, unele obiceiuri din bucatarie iti pot aduce cateva kilograme in plus pe solduri! De exemplu: gustarea din mancare in timp ce gatesti, folosirea in exces a sosurilor si dressingurilor, "curatarea" resturilor de la masa.

3. Iti permiti o scapare pe zi... sau doua

De acord, negarea tuturor bunatatilor cand esti la dieta duce la frustrari si pofte incontrolabile. Solutia ta? Esti "cuminte" in timpul saptamanii, iar in weekend iti faci de cap. Nu spun ca nu poti trisa din cand in cand, insa prea multe scapari de acest fel se intorc impotriva ta. Iar adesea o scapare se transforma in doua, trei si inainte sa-ti dai seama te-ai intors exact de unde plecasei! O strategie buna e sa-ti permiti cateva bunatati in timpul saptamanii (nu in fiecare zi), decat sa astepti pana vineri ca sa-ti faci poftele.

4. Ai o rutina alimentara

Nu e bine sa mananci aceleasi lucruri tot timpulm, chiar daca ele sunt sanatoase, deoarece corpul se obisnuieste. Trebuie sa incerci lucruri noi ca sa-i dai de lucru! Organismul are nevoie de tot felul de vitamine si minerale, deic daca intotdeauna micul dejun e compus dintr-o banana cu cereale si lapte, schimba cu un iaurt. Daca la pranz iti place salata cu pui, mai mananca si niste peste pentru sanatosii omega-3.

5. Iti place programul de exercitii

Bineinteles ca e bine sa-ti placa sa faci sport, dar nu e bine sa intri prea mult in rutina. Intotdeauna trebuie sa-ti depasesti limitele, mai ales in sport. Sa spunem ca mergi 30 minute, 5 zile pe saptamana. Mersul e bun, dar la un moment dat trebuie sa grabesti pasul daca vrei sa slabesti mai mult. Inlocuieste o zi de mers cu inot, tenis, dans, fitness, yoga, jogging. Trebuie sa-ti provoci corpul sa lucreze diferiti muschi. Ca si in cazul mancarii, trebuie sa eviti plictiseala. Chiar daca iti place sa mergi pe jos, adauga exercitii noi din cand in cand.

Autor: Nuage

Articole recomandate

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe