Skip to article

5 reguli simple pentru a invinge foamea

De fapt, o singura regula ar fi de ajuns: trebuie sa reduci nivelul de zahar din sange: Nivelul superior de zahar din alimente este de 100 ( conform indexului glicemic - GI ). Astfel, alimentele care au un scor 50, conform indicelui, sunt considerate alimente usoare, cele care au un scor intre 50 si 70, sunt considerate alimente medii, iar cele care depasesc 70 de unitati sunt considerate alimente grele.

Fereste-te de alimentele de culoare alba
Evita alimente precum: painea alba (73), cerealele dulci (85), orezul instant (72), cartofi copti (85).

Consuma grasimi sanatoase
Gateste cu ulei de masline, pregateste sandwichuri cu branza, unt de arahide si avocado. Alte alimente bogate in proteine si cu un nivel scazut de zaharuri sunt: mazarea, pestele si puiul.


5 reguli simple pentru a invinge foameaConsuma alimente bogate in fibre
Alege paine din cereale integrale (53), orez brun (55), legume (cel mai scazut scor), fructe (neindulcite)

Gustari inteligente
Renunta la jeleuri (80) si la bomboane (69), in favoarea ciocolatei cu alune (55) sau cu lapte (34). Daca preferi gustarile sarate, renunta la chipsuri (72) in favoarea nucilor sau alunelor.

Mananca echilibrat
Poti servi, de exemplu, un cartof copt, daca-l asociezi cu o salata de legume proaspete si somon.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!