Skip to article

5 rezolutii pentru silueta in noul an

Pe 1 ianuarie ai luat hotararea ca in noul an sa mananci sanatos? Ce inseamna asta? Gandeste in detaliu si respecta urmatoarele 5 rezolutii pentru ca 2011 sa-ti aduca silueta pe care ti-o doresti!

1. Schimba-ti obiceiurile incet

Vrei sa adaugi mai multe fibre in dieta anul acesta? Poate mai mult peste si fructe? Orice schimbare in dieta este mai usoara daca o faci treptat. De exemplu:
Adauga un fruct in plus in pachetul pentru serviciu.
Stabileste o zi de peste.

2. Apa oriunde

Apa e ieftina, contine zero calorii si energizeaza corpul. Ti se pare incredibil cum unii oameni pot sa bea 8 pahare pe zi? Incepe cu pasi mici:
Bea un pahar dimineata, cum te-ai sculat din pat, inainte sa te speli pe dinti.
Tentatia sucurilor? Un alt pahar cu vin? Inainte de ele, bea mai intai un pahar cu apa in care ai turnat cativa mililitri din bautura preferata.
Hotaraste-te ca maine sa bei cu un pahar de apa mai mult ca azi.

3. Cauta curcubeul la piata

Vegetalele colorate contin substante care combat bolile. Asadar, cand mergi in piata, asigura-te ca vei pleca acasa cu cat mai multe culori.
Desemneaza culoarea fiecarei zile. Luni e galbena, cu grepfrut, mere aurii sau porumb, iar marti poate fi mov, cu prune si vinete.
Variaza curcubeul - alege un fruct nou data viitoare cand mergi la cumparaturi.

4. Inceteaza sa mai mananci fara sa gandesti

Stai de vorba cu prietenii in jurul mesei sau va uitati la un film si rontai continuu? Incearca trucurile urmatoare:
Ia-ti o guma de mestecat.
Spala-te pe dinti inainte de film, pentru a fi pregatita oricand de somn.
Uita-te atent la fiecare lucru pe care-l bagi in gura.
Ocupa-ti mainile cu un pahar cu apa sau ceai.

5. Adu sansele de partea ta

Cere ajutorul atunci cand nu te mai descurci:
Gaseste un prieten cu care sa impartasesti aceleasi idei, planuri si succese.
Lasa tentatiile - inghetata, chips-uri, sucuri - la magazin. Promite-ti ca te vei lasa prada tentatiilor doar in exteriorul casei, si doar in portii mici.
Socializeaza la evenimente fara mancare: aduna-ti prietenii in parc, la o plimbare sau la film.

Rezolutia bonus: protejeaza-ti corpul

Fa miscare 30 minute pe zi, in fiecare zi.
Fa-ti analizele: colesterol, prostata, papanicolau, mamografie.
Dormi cat mai mult: somnul ajuta organismul sa se reincarce cu energie, sa fie sanatos si sa combata stresul.

Autor: Nuage

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se