Skip to article

6 pacate capitale in farfurie!

Bomboane, cartofi prajiti, hamburgeri, carnaciori, maioneza si ciocolata: ce om cu papilele gustative dezvoltate le-ar putea rezista? Din pacate, daca suntem la dieta, stim ca acestea sunt total interzise! Dar daca ti-as spune ca te poti bucura de ele la numai 500 calorii? Iata cum poti integra cele 6 pacate capitale nutritionale in dieta!

Dieta si bomboanele

Bomboanele contin mult zahar . Un mic crocodil are in general 15 calorii si 4 g glucide. Cum in general nu ne putem opri pana nu terminam toate animalele de la zoo, totul se transforma intr-o bomba calorica.

Solutia: Rontaie bombonelele dupa o masa constituita din: proteine (de preferinta peste, slab caloric), legume si un iaurt slab la desert. Daca este posibil, incearca sa inlocuiesti bomboanele cu jeleuri, gume gelifiate care au indulcitori artificiali.

Dieta si cartofii prajiti

100 g cartofi prajiti nu-ti ajung nici pentru o masea, dar pe cantar ei fac 277 calorii, 19 g lipide si 55 g glucide!

Solutia: Multumeste-te cu o portie de 150 g (400 calorii), insotita de salata verde pe saturate sau cruditati (fara sos vinegreta). Pe cat posibil, prefera cartofii facuti de tine in casa, prajiti in ulei fierbinte. La desert opteaza pentru fibre, vitamine si minerale.

Dieta si maioneza

Doar o lingura rasa cu maioneza inseamna 100 calorii si 12 g lipide: enorm!

Solutia: Maioneza facuta in casa e o solutie mai buna decat cea cumparata, fiind la fel de calorica, dar mai sanatoasa si cu un gust mai bun. Te sfatuim s-o insotesti cu fructe de mare (putin calorice), o singura felie de paine si fara unt. La desert, poti consuma o tarta cu mere (cu pasta foarte fina si miere in loc de zahar). Poti incerca si versiunea light de maioneza, cu branza alba.

Dieta si carnaciorii

Carnaciorii sunt derivati din carne de porc, fiind deci extrem de calorici: 100 g contin 440 calorii si 35 g lipide.

Solutia: Insoteste-l de legume light, cum este varza. Poti termina masa cu un compot de casa, indulcit cu miere.

Dieta si hamburgerii

Hamburgerii nu sunt chiar cei mai rai la capitolul calorii, continand doar 280 cal/100 g si doar 11 g lipide. Pacatul pe care nu trebuie sa-l comiti este acela de a adauga branza, maioneza sau cartofi prajiti.

Solutia: Prepara-ti compozitia acasa si evita preparatele de tip fast food. Paine, rosii, salata, ceapa, carne tocata: aceasta e reteta. Adauga niste salata si cruditati, cu sos vinegreta light, un iaurt si un fruct.

Dieta si ciocolata

526 calorii, 30 g lipide si 62 g glucide: iata cat iti aduce o ciocolata normala, delicioasa!

Solutia: Alege ciocolata cu minimum 70% continut de cacao, care are mai putin zahar si rezuma-te la doar 2 patratele, la finalul mesei. De asemenea, o poti consuma ca si gustare, dupa-amiaza, 2 patratele de ciocolata insotite de o felie de paine integrala.

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui