Skip to article

8 alimente care te-ajuta sa faci muschi!

8 alimente care te-ajuta sa faci muschi!
Vrei sa fii o femeie care nu se teme de nimic si de nimeni? Atunci ce mai astepti: in viata asta iti trebuie si muschi, nu doar creier! Daca doresti sa-ti intaresti muschii repede si sa-ti intretii masa musculara, pe langa exercitiu fizic iti trebuie si o alimentatie adecvata!

1. Peste

Pestii bogati in omega-3 (tonul, sardelele, pastravul, somonul) sunt printre cele mai bune alimente pe care ar trebui sa le consumi regulat daca vrei sa te transformi in Popeye. Acestia contin aminoacizi ce refac si construiesc fibra musculara .

2. Iaurt degresat

Iaurtul degresat e bogat in potasiu, vitamina D, calciu si proteine, toate acestea fiind necesare pentru construirea si mentinerea masei musculare. Lipsa de vitamina D slabeste muschii.

3. Semintele de dovleac

In semintele de dovleac se gasesc minerale esentiale (fier, magneziu, cupru, mangan) necesare pentru mentinerea unui tonus muscular de top. Impreuna, acestea ajuta si la rezistenta muschilor.

4. Ouale

Ouale sunt surse excelente de proteine, dar si de vitamina A, D si E. Se stie regula: daca vrei muschi, bazeaza-te pe proteine!

5. Spanacul

Popeye stia el de ce manca spanac: aceasta vegetala alcalina previne pierderile atat osoase, cat si musculare. Este bogata in nutrimente si ii ofera corpului vitaminele esentiale pentru un turp sanatos.

6. Rosiile

Rosiile sunt esentiale pentru functionarea corecta si mentinerea muschilor. Ele sunt bogate in licopen, o proteina esentiala in dieta, si considerata anti-cancer.

7. Merele

Vechiul proverb englezesc "Un mar pe zi si doctorul nu va veni" nu e doar un mit: merele contin cantitati uriase de antioxidanti. Se recomanda sa le consumi cu tot cu coaja, dar sa fii selectiva cand le cumperi, caci merele sunt stropite cu multe pesticide daunatoare organismului. Spala intotdeauna marul inainte de a-l consuma!

8. Apa

Desi apa nu e un aliment, ea este totusi foarte importanta pentru hranirea celulelor. Hidratarea dupa exercitiul fizic iti ajuta muschii sa se recupereze mai bine si sa se mentina masa musculara acumulata.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism