Skip to article

9 alimente pentru slabit

9 alimente pentru slabit
Somonul, ceaiul, dovlecelul si fructele de mare sunt dotate cu virtuti benefice pentru silueta.

Unele dintre ele chiar ard grasimile!

Ca esti la dieta sau nu, aceste alimente te ajuta sa-ti pastrezi silueta fara sa suferi de foame!

1. Dovlecelul iti modeleaza silueta

Foarte sarac in sodiu, deci in sare, dovlecelul este un aliat excelent in procesul de slabire. El limiteaza retentia de apa, si contine foarte multe lichide. Rezultatul: faciliteaza eliminarea toxinelor, a grasimilor, si deci a celulitei. Aportul sau caloric este insignifiant, 15 cal/100g. Dovlecelul confera o satietate medie, pentru o valoare glicemica zero. Avand zahar zero, el nu duce la cresterea glicemiei in sange, evitand astfel stocarea caloriilor.

2. Somonul arde grasimi

Desi somonul are o reputatie de produs gras, el este un aliat al dietelor. Somonul contine doar "grasimi bune", faimosii acizi omega-3 (benefici si pentru artere si creier). Aceste nutrimente impiedica stocarea lipidelor periculoase si sunt arse usor de organism. Aport caloric: 170 cal/100 g. Afumat sau gatit, somonul calmeaza apetitul si are valoare glicemica zero.

3. Pepenele galben: excelent pentru a elimina

Pepenele galben contine foarte multe minerale (caroten, fosfor, calciu, fier, cupru, zinc), toate dotate cu virtuti laxative. Rezultatul: stimuleaza tranzitul, evita stocarea si ingrasarea. Aport caloric: 48 cal/100 g, grad de satietate bun, valoare glicemica 4.

9 alimente pentru slabit

4. Marul: iti taie foamea!

Marul este bogat in pectina, un nutriment care actioneaza impotriva senzatiei de foame, ce contribuie la stabilizarea nivelului glicemic. Este un fruct slab in calorii si permite eliminarea cu succes a grasimilor. Fibrele din mere se umfla in stomac, formand un gel vascos care actioneaza ca o bariera contra lipidelor. 100 g mar cu coaja contine 3.7 g fibre, si fara pielita 2.1 g fibre. Aport caloric: 50 cal/100g, valoare glicemica 6 (contine fructoza), grad de satietate mediu (taie foamea pe termen scurt).

5. Scoici: pline de nutrimente pro-slabit

Fier, zinc, seleniu, vitamina B se gasesc in concentratii mari in aceste fructe de mare, si au ca efect arderea grasimilor. Aport caloric: 118 cal/100 g (de consumat in doze mici!), grad de satietate mediu, valoare glicemica 0.

6. Iaurtul: aliatul pentru un abdomen plat

Iaurtul, ca si marul, este de neinlocuit in orice dieta. Bogat in calciu, in fermenti si bacterii, el amelioreaza tranzitul si diminueaza senzatia de foame, fiind astfel un prieten al curelor de slabire. Aport caloric: 50 cal/100 g, grad de satietate slab, valoare glicemica zero.

7. Ceaiul: evita stocarea

Nu numai ca ceaiul nu contine nicio calorie, ci in plus, el scade glicemia. Astfel, ceaiul stimuleaza insulina, hormonul care faciliteaza penetrarea zaharului in celule, diminuand in consecinta glicemia. Rezultatul: stochezi mai putine calorii. Alte atuuri: polifenolii din ceai ard grasimile, ceaiul este un excelent diuretic si faciliteaza eliminarea toxinelor si a grasimilor. Aport caloric: 0 (ca si apa), valoarea glicemica zero, grad de satietate slab.

8. Codul: elimina zaharul

Codul are o carne foarte slaba si este bogat in proteine, ce favorizeaza combustia zaharurilor. Ca orice alt element marin, codul contine mult iod, un oligoelement ce regleaza glanda tiroida, permitand astfel o mai buna combustie calorica. Aport caloric: 80 cal/100 g (rezonabil), calmeaza apetitul foarte bine si are valoare glicemica 0.

9. Carnea de vita: hipocalorica

Carnea de vita contine foarte putin sodiu (567 mg sare/100 g carne), fiind astfel un aliat al dietelor, deoarece sarea stimuleaza apetitul. Ea este putin calorica si lupta contra retentiei de apa. Aport caloric: 151 cal/100 g, grad de satietate inalt, valoare glicemica zero.

Articole recomandate

Tortul. Desertul ce nu trebuie sa lipseasca de la nicio petrecere Tortul. Desertul ce nu trebuie sa lipseasca de la nicio petrecere
Cu toții știm că în centrul oricărei petreceri reușite stă un tort de excepție. Este surpriza dulce și mult așteptată, care oferă „gust” oricărui eveniment. De multe ori, alegerea tortului poate reprezenta o sarcină
Nutritionist: "Vinetele absorb grasimea ca un burete". Cum trebuie sa le gatesti ca sa scapi de kilograme Nutritionist: "Vinetele absorb grasimea ca un burete". Cum trebuie sa le gatesti ca sa scapi de kilograme
Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat pe pagina sa de socializare ca vinetele pot ajuta la arderea grasimii. Aceste legume au propietati unice, ce pot absorbi grasimea ca un burete.  Vinetele nu trebuie insa supuse unui tratament termic deoarece pot elibera o substanta ce poate produce
Cum a slabit Silvia Ionita 10 kg in timp-record. Cum a reusit! Cum a slabit Silvia Ionita 10 kg in timp-record. Cum a reusit!
Prezentatoarea stirilor de la Kanal D a slabit spectaculos, in timp record. Cantarea 65 de kilograme si a ajuns acum la 55. Multe persoane au felicitat-o pentru noua silueta, insa au fost si voci care au spus ca acum este prea slaba si a cam exagerat cu dieta.  “Sunt oameni care-mi spun
Dieta lui chef Florin Dumitrescu: slabesti mancand aceste 3 alimente extraordinare Dieta lui chef Florin Dumitrescu: slabesti mancand aceste 3 alimente extraordinare
Cei care nu au avut norocul de a degusta preparate-minune pregatite de mana sa il cunosc pe Florin Dumitrescu doar din ipostaza de jurat al emisiunilor-fenomen Masterchef sau Chefi la cutite. Stiai insa ca cel mai tanar dintre cei trei chefi s-a confruntat in 2019 cu kilogramele in plus? Bucatarul
7 trucuri pentru a scapa de colaceii de pe spate, fara exercitii 7 trucuri pentru a scapa de colaceii de pe spate, fara exercitii
 Spatele este o zona a corpului care atrage multa atentie si pe care ne place sa o punem in evidenta prin purtarea unei rochii cu spatele gol sau pur si simplu a unei rochii mulate. Dar ce ne facem cu “colaceii” care ne dau atatea batai de cap? S-ar parea ca alternativa