Skip to article

Afla ce tip de burta ai si prin ce metode scapi de ea

Afla ce tip de burta ai si prin ce metode scapi de ea
Pentru cele mai multe femei, grasimea este cel mai rau lucru de care pot avea parte. Pe cat de speriate sunt femeile de grasimea din jurul abdomenului , pe atat de fascinati sunt oamenii de stiinta. Pentru ei, grasimea este un organ plin de surprize si mistere, pe care abia acum incep sa-l descopere cu adevarat. Burta, zona ideala pentru depunerea grasimilor, poate fi de mai multe tipuri si, in functie de acest aspect, poate fi data jos mai usor sau mai greu.

Descopera ce tip de burta ai si prin ce metode poti scapa de ea rapid si fara eforturi foarte mari.

1. Burta "colac"

Incepi sa faci burta "colac" in momentul in care devii sedentara sau faci foare putina miscare. Dupa ce mananci, organismul tau transforma carbohidratii, proteinele si grasimile in acizi grasi. Grasimea nu este folosita imediat dupa ce a fost stocata in celulele adipoase si astfel se aduna exact in locurile in care nu ai vrea sa o vezi niciodata: pe abdomen, pe solduri si pe picioare.

Daca ai si tu o astfel de burtica, trebuie sa stii ca poti scapa de ea daca incepi sa fii mai atenta la ceea ce mananci. Mananca mai multe legume, fructe, carne alba si peste. Incearca sa gatesti aceste alimente cat mai natural, fara sosuri grele sau prajeli indelungate.

Este indicat sa reduci consumul de alimente bogate in grasimi, iar lactatele ar trebui sa le alegi in functie de cel mai mic procent de grasime. Bea multa apa pentru a scapa de grasimea inestetica de pe burta.

Exercitiile fizice sunt vitale pentru a scapa rapid de burta. Mersul pe jos este o varianta buna, insa si mai bine ar fi daca ai putea sa mergi la sala de fitness, unde instructorul iti va recomanda cele mai bune exercitii.

Nu este indicat sa sari peste mesele principale ale zilei. Mananca putin, atat cat sa nu lasi stomacul sa functioneze in gol.

2. Burta de la stres

Burta cauzata de stres este caracterizata de o grasime evidenta, depusa in special pe mijlocul abdomenului, in zona buricului. In zonele laterale, aceasta burta nu este atat de evidenta. Specialistii recomanda sa bei multa apa si sa cauti modalitati de relaxare - yoga, meditatie sau stretching.

Stresul provoaca organismulul sa secrete un hormon care iti provoaca pofta de mancare. Din acest motiv, atunci cand esti stresata, ai tendinta de a manca mai mult si, de cele mai multe ori, mai prost. Consuma alimente antistres: afine, migdale, iaurt, sandvis cu ton, cereale integrale cu lapte degresat.

3. Burta lasata

Burta lasata este cea care se depoziteaza in partea de jos a abdomenului si pe solduri. Atunci cand o atingi este gelatinoasa. Pentru a scapa rapid de acest tip de burta este indicat sa consumi multe alimente bogate in Omega 3 si multe alimente cu un continut ridicat de fibre. Pentru a da jos burta este indicat sa ai o digestie buna.

4. Burta balonata

Burta balonata este specifica persoanelor slabe, care nu au probleme de greutate. Oricat de sanatos ai manca, tot nu reusesti sa scapi de burta. Este indicat sa incerci sa descoperi ce anume iti provoaca balonare.

Consuma mai multe legume, fructe si nu sari peste mese. Dimineata mananca bine, iar seara rezuma-te la o cina "zgarcita".

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe