Skip to article

Alimente care iti subtiaza talia

Cand vine vorba despre slabit in zona taliei, ceea ce mananci este la fel de important ca si exercitiile fizice speciale pe care le faci. Exista anumite alimente care te pot ajuta sa scapi de centrimeti in plus din zona taliei mult mai usor decat ar face o dieta de slabire obisnuita.



Alimente care iti subtiaza taliaAlege proteine

Nu este nevoie sa alegi Regimul Atkins in mod special, insa un studiu canadian a demonstrat ca acele femei care inlocuiesc in alimentatia zilnica o parte din carbohidrati cu proteine slabesc mult mai usor in zona taliei. De exemplu, in loc de o portie de cartfoi, poti alege o portie de pui la gratar etc. Explicatia consta in faptul ca proteinele imbunatatesc metabolismul (organismul consuma mai multa energie pentru asimilarea unui gram de proteine decat pentru asimilarea unui gram de glucide sau a unui gram de lipide). Pe de alta parte, proteinele ajuta la cresterea masei musculare, mai ales daca dieta ta este dublata si de exercitii fizice. Iar masa musculara solicita un consum energetic mai mare.




Consumul de alcool si talia ta

Alcoolul nu este indicat in niciun regim de slabire, asa este. Insa, un studiu efectuat de catre Buffallo University a relevat faptul ca femeile care consuma alcool in cantitati mici au sansa de a lua in greutate mult mai putin decat acelea care consuma alcool foarte rar dar in cantitati mari. Astfel, daca la petrecerea de aseara te-ai "rasfatat" cu 3 cocktailuri, ai toate sansele ca acestea sa se depuna mai ales in zona taliei. Daca nu consumi de obicei alcool, sansele sunt si mai mari.

Consumul de fibre

Cu cat consumi mai multe fibre, cu atat talia ta va fi mai subtire! Fibrele in alimentatie au rolul de a intensifica procesele digestive si cele de eliminare. Astfel, si metabolismul tau va functiona mai rapid. Fibrele solubile, continute in fasole, mazare, mere si capsuni, incetinesc absorbtia zaharului din sange si din intestinul gros, mentinand nivelul insulinei in limite normale.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!