Skip to article

Carbohidrati buni si rai

Carbohidrati buni si rai
Daca esti un impatimit al carbohidratilor, iata cateva solutii.

1. Adaugarea de proteine ajuta
Incearca paine din cereale integrale, mananca doar jumatate si unge-o cu putin unt de arahide.

2. Natural si cereale intregrale
Corpul tau are nevoie de carbohidrati. Consuma produse din cereale intregrale. Foloseste faina din cereale integrale in loc de clasica faina alba.

Carbohidrati buni: orez brun, orez salbatic, toate legumele si fructele, inclusiv cele albe (cartofii).

Carbohidrati buni si rai3. Alege fibrele
Mananca pielea de la toate fructele (si kiwi). Cei mai buni carbohidrati sunt cei cu cele mai multe fibre posibile. Stai departe de prajituri.

4. Produse sanatoase
In loc de paste, incearca un mix de spaghete.

5. Evita produsele rafinate
Carbohidratii digerati incet sunt cheia pierderii in greutate intr-o dieta. Te satura, chiar si pentru timp mai mult fara sa adauge glucoza (ce creste nivelul insulinei).

Carbohidrati rai: orez alb, faina alba, paste, gogosi, prajituri, paine alba, cereale rafinate, majoritatea produselor ce vin intr-o cutie.

6. Evita zaharul
Citeste cu atentie etichetele. Zaharul este peste tot si iti poate sabota eforturile.

7. Taie carbohidratii
Incearca sa consumi faina alba, zahar si produsele derivate de aici doar la ocazii speciale. Consuma-le la desert si eventual imparte acest desert cu cineva.

8. Opteaza pentru echilibru
Mananca echilibrat proteine si carbohidrati cat si grasimi la fiecare masa. Asta ii va permite zaharului din sange sa stea la un nivel. Cand scade, ai tendinta sa mananci primul carbohidrat pe care il vezi. De obicei acestia sunt carbohidrati rai.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!