Skip to article

Carmen Bruma: Nu exista eu nu pot sa slabesc!

Dietele drastice, orele interminabile la sala de sport si numararea caloriilor din fiecare aliment consumat va descurajeaza in incercarea de a obtine silueta mult dorita?

Carmen Bruma ne dezvaluie cateva dintre secretele unei siluete de vis, ale unei vieti sanatoase si ale unui regim alimentar care sa ne mentina Sanatoase, Suple, Satule:




Esti una dintre vedetele pentru care sportul este un stil de viata. Ce te motiveaza sa faci sport?

Sunt mai multe motivatii pentru care fac sport, nu doar cele de ordin estetic. In primul rand imi place, ma face sa ma simt energica si sa am o stare buna de sanatate.

Cum arata meniul tau intr-o zi obisnuita?

Nu manac zilnic acelasi lucru dar am grija sa respect cele 3 mesele principale si de cele mai multe ori am in geanta biscuiti din ovaz simpli fara zahar sau alti indulcitori sau migdale crude, in caz ca mi se face foame.

Consum in mod regulat carne slaba, peste, legume, quinoa, avocado.

Si totusi … nu ai nicio placere culinara vinovata? Putina ciocolata … o briosa dupa masa?

Mie imi plac foarte mult dulciurile. In programul 3S - Sanatoasa, Supla, Satula, pe care l-am lansat si care contine o carte plus un dvd,am vorbit despre aceste derapaje controlate.

Eu manac in fiecare saptamana un desert sau o mancare de care mi-e pofta, sambata sau duminica (cateodata in ambele).

Carmen Bruma: Nu exista eu nu pot sa slabesc!



Dezvaluie-ne un truc pe care il folosesti pentru a "pacali" poftele!

De cele mai multe ori foamea si pofta se confunda. De aceea e bine ca atunci cand ti se pare ca ti-e foame sa bei un pahar cu apa si sa astepti putin. S-ar putea sa constati ca nu-ti era…

Un alt pont pentru a preveni aparitia poftelor este sa nu sari niciodata peste micul dejun.

Crezi ca pentru o persoana sedentara care ar vrea sa se apuce maine de slabit sunt accesibile exercitiile propuse de tine pe dvd-ul 3 S?

O persoana sedentara, care nu a facut niciodata miscare nu va putea face de la inceput toate exercitiile sau repetarile. E firesc si nu trebuie sa fie demoralizata din cauza asta.

Probabil ca nu va putea executa niciun program cap coada indiferent daca este facut de mine sau de altcineva. Ideea este ca trebuie sa inceapa de undeva si sa incerce sa faca in mod constant progrese. Programul 3S este un prilej bun.

Pe dvd sunt 5 antrenamente diferite. Ce avantaje au ele?

Sunt mai multe. Niciun antrenament nu dureaza mai mult de 15 minute, lucreaza tot corpul, se pot face intr-un spatiu restrans, fara echipamente suplimentare.

Stimuleaza organismul sa arda mai multa grasime, sa produca o cantitate mai mare de hormon de crestere, important in regenerarea celulara si constructia musculara si dezvolta conditia fizica functionala.

Cum ai incuraja persoanele care au incercat, fara succes pana acum, sa slabeasca?

Nu exista eu nu pot sa slabesc ci doar eu n-am gasit inca, programul potrivit.

Un interviu realizat de ele.ro

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui