Skip to article

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

Poti slabi mai repede decat ai fi crezut: totul depinde de cum amesteci alimentele. Iata 7 casnicii fericite pentru a scapa de rotunjimi repede si fara efort!

1. Legume si fainoase: arma anti-depunere

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?



Multe diete propun neasocierea fainoaselor (orez, paste , cartofi) cu legumele, si tind sa asocieze proteinele (carne, peste) cu glucide sau legume. Total gresit! Pastreaza legumele la meniu, chiar daca mancarea contine fainoase. Legumele scad indexul glicemic al glucidelor, gratie fibrelor pe care le contin. Ele incetinesc procesul de digestie al glucidelor. Rezultatul: nu numai ca organismul va fabrica mai putina insulina, hormon care este responsabil de stocarea si depunerea grasimilor, dar mancarea va fi si mai satioasa.

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

2. Proteine si fainoase: pentru topirea grasimilor

Fainoasele (paine, paste, orez, cartofi) contin proteine (prezente si in carne, peste, oua), insa acestea nu sunt destul de performante pentru a asigura refacerea proteinelor din muschi si din organe. Proteinele din fainoase sunt inferioare celor din carne deoarece le lipsesc anumiti aminoacizi (unitatile de baza ale proteinelor).

Astfel, pentru a fi in cea mai buna forma, si pentru a nu da jos din muschi ci din grasime, trebuie sa asociezi glucidele cu un aliment bogat in proteine animale. De exemplu: peste sau carne si cartofi sau orez; sunca si mazare. O alta solutie ar fi asocierea de fainoase complementare, adica o leguma uscata si o cereala. Exemplu: mazare si orez, fasole si porumb.

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

3. Lipide si fibre: pentru o piele mai ferma

Contrar miturilor, asocierea lipidelor (grasimi) si a fibrelor (legume) este recomandata pentru silueta. Un pic de smantana cu spanac, putin ulei de masline pe rosii sau cartofi sunt asocieri foarte bune, care nu au doar importanta culinara. Ele permit si o mai buna asimilare a vitaminelor A, D, E si K, dar si a carotenului. Astfel, vei fi intr-o forma de zile mari, iar pielea va fi mai luminoasa, mai ferma si mai tonica.


Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

4. Proteine si legume: asocierea satioasa

Dietele hiperproteice propun o alimentatie bazata exclusiv pe alimente bogate in proteine (carne, peste, oua), fara legume si fainoase. Atentie, chiar daca vrei sa slabesti repede, e bine sa asociezi intotdeauna legumele cu proteinele. De ce? In primul rand deoarece fibrele calmeaza foamea si in al doilea rand legumele contin vitamine si minerale indispensabile pentru organism.



Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

5. Ciocolata si biscuitii: cu ce ii asociez?

Seara, cand ajungem obositi acasa, simtim uneori nevoia sa ne facem o placere mancand un biscuite sau putina ciocolata. Pentru a evita ca acestea sa se depuna, asociaza-le cu un aliment satios si slab in calorii: un fruct sau un produs lactat. De exemplu: ciocolata cu banana sau cu un mar, biscuiti cu iaurt cu fructe si 0% grasimi. Astfel, te vei satura mai repede si vei manca mai putin la masa urmatoare.




Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

6. Legumele si carnea in sos: pentru calmarea apetitului

Nu uita niciodata sa adaugi legume la alimentele grase, precum carnea in sos! Prezenta legumelor va permite reducerea valorii calorice a mesei (vei manca mai mult in volum, dar mai putin in calorii), incetinirea procesului de asimilare a lipidelor si limitarea apetitului la masa urmatoare.




Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

7. Micul dejun de dieta

Micul dejun este un pas important in procesul de slabire. El nu trebuie sa lipseasca din rutina zilnica, cu conditia sa il optimizezi in scopul slabirii. Pentru a evita starile de foame pana la pranz, este recomandata asocierea zaharurilor lente si a proteinelor. Exemple:

Zaharuri lente sau glucide ci induce glicemic scazut: fulgi de ovaz, musli, paine de secara;
Proteine: lapte sau iaurt, branza sau ou, sunca sau somon afumat.


Cum ramane cu regimurile disociate?

Alimentatia disociata nu este in natura omeneasca. Regimurile disociate (de tipul Atkins ) sunt ineficace pe termen lung. Meniurile lor sunt prea artificiale pentru a permite modificari de durata in obiceiurile alimentare. Rezultatul: kilogramele pierdute se intorc rapid. Pentru a slabi bine, regula este sa mananci "asociat"!

Articole recomandate

Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara
De obicei, micul dejun si pranzul sunt consumate pe fuga, ceea ce transforma masa de seara in cea mai importanta masa a zilei. Mare greseala, spun nutritionistii! Ce alte greseli faci, probabil, si tu la masa de seara? Iata cateva exemple explicate de dr. J. Cheskin, directorul Centrului de
Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile
Dieta cu lamaie este recomandata persoanelor care nu pot tine o dieta restrictiva. Aceasta dieta este usor de urmat si te ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 16 zile.  În prima zi se va bea zeama de la o lămâie, în a doua zi, sucul a două lămâi, în a
Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic
Cum sa slabesti. Daca vrei sa slabesti si sa-ti mentii silueta, kilogramele pe care le ai in prezent te pot ajuta. Mai exact, cu ajutorul lor poti afla cate calorii trebuie sa mananci zilnic pentru a te mentine in forma. Daca mananci mai multe calorii decat este necesar, degeaba respecti
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta
Daca vrei sa dai jos cateva kilograme sau dimpotriva vrei sa adaugi cateva kilograme, e bine sa apelezi la un specialist in nutritie. Pentru a evita astfel de situatii e bine sa cauti un medic sau un nutritionist absolvent al facultatii de nutritie. Cum te poate ajuta un specialist in nutritie In
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda