Skip to article

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

Poti slabi mai repede decat ai fi crezut: totul depinde de cum amesteci alimentele. Iata 7 casnicii fericite pentru a scapa de rotunjimi repede si fara efort!

1. Legume si fainoase: arma anti-depunere

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?



Multe diete propun neasocierea fainoaselor (orez, paste , cartofi) cu legumele, si tind sa asocieze proteinele (carne, peste) cu glucide sau legume. Total gresit! Pastreaza legumele la meniu, chiar daca mancarea contine fainoase. Legumele scad indexul glicemic al glucidelor, gratie fibrelor pe care le contin. Ele incetinesc procesul de digestie al glucidelor. Rezultatul: nu numai ca organismul va fabrica mai putina insulina, hormon care este responsabil de stocarea si depunerea grasimilor, dar mancarea va fi si mai satioasa.

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

2. Proteine si fainoase: pentru topirea grasimilor

Fainoasele (paine, paste, orez, cartofi) contin proteine (prezente si in carne, peste, oua), insa acestea nu sunt destul de performante pentru a asigura refacerea proteinelor din muschi si din organe. Proteinele din fainoase sunt inferioare celor din carne deoarece le lipsesc anumiti aminoacizi (unitatile de baza ale proteinelor).

Astfel, pentru a fi in cea mai buna forma, si pentru a nu da jos din muschi ci din grasime, trebuie sa asociezi glucidele cu un aliment bogat in proteine animale. De exemplu: peste sau carne si cartofi sau orez; sunca si mazare. O alta solutie ar fi asocierea de fainoase complementare, adica o leguma uscata si o cereala. Exemplu: mazare si orez, fasole si porumb.

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

3. Lipide si fibre: pentru o piele mai ferma

Contrar miturilor, asocierea lipidelor (grasimi) si a fibrelor (legume) este recomandata pentru silueta. Un pic de smantana cu spanac, putin ulei de masline pe rosii sau cartofi sunt asocieri foarte bune, care nu au doar importanta culinara. Ele permit si o mai buna asimilare a vitaminelor A, D, E si K, dar si a carotenului. Astfel, vei fi intr-o forma de zile mari, iar pielea va fi mai luminoasa, mai ferma si mai tonica.


Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

4. Proteine si legume: asocierea satioasa

Dietele hiperproteice propun o alimentatie bazata exclusiv pe alimente bogate in proteine (carne, peste, oua), fara legume si fainoase. Atentie, chiar daca vrei sa slabesti repede, e bine sa asociezi intotdeauna legumele cu proteinele. De ce? In primul rand deoarece fibrele calmeaza foamea si in al doilea rand legumele contin vitamine si minerale indispensabile pentru organism.



Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

5. Ciocolata si biscuitii: cu ce ii asociez?

Seara, cand ajungem obositi acasa, simtim uneori nevoia sa ne facem o placere mancand un biscuite sau putina ciocolata. Pentru a evita ca acestea sa se depuna, asociaza-le cu un aliment satios si slab in calorii: un fruct sau un produs lactat. De exemplu: ciocolata cu banana sau cu un mar, biscuiti cu iaurt cu fructe si 0% grasimi. Astfel, te vei satura mai repede si vei manca mai putin la masa urmatoare.




Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

6. Legumele si carnea in sos: pentru calmarea apetitului

Nu uita niciodata sa adaugi legume la alimentele grase, precum carnea in sos! Prezenta legumelor va permite reducerea valorii calorice a mesei (vei manca mai mult in volum, dar mai putin in calorii), incetinirea procesului de asimilare a lipidelor si limitarea apetitului la masa urmatoare.




Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

7. Micul dejun de dieta

Micul dejun este un pas important in procesul de slabire. El nu trebuie sa lipseasca din rutina zilnica, cu conditia sa il optimizezi in scopul slabirii. Pentru a evita starile de foame pana la pranz, este recomandata asocierea zaharurilor lente si a proteinelor. Exemple:

Zaharuri lente sau glucide ci induce glicemic scazut: fulgi de ovaz, musli, paine de secara;
Proteine: lapte sau iaurt, branza sau ou, sunca sau somon afumat.


Cum ramane cu regimurile disociate?

Alimentatia disociata nu este in natura omeneasca. Regimurile disociate (de tipul Atkins ) sunt ineficace pe termen lung. Meniurile lor sunt prea artificiale pentru a permite modificari de durata in obiceiurile alimentare. Rezultatul: kilogramele pierdute se intorc rapid. Pentru a slabi bine, regula este sa mananci "asociat"!

Articole recomandate

Cum sa slabesti in vacanta, fara sa faci sport si fara sa te infometezi Cum sa slabesti in vacanta, fara sa faci sport si fara sa te infometezi
Vacantele sunt unul dintre cele mai asteptate momente. Iti ofera ocazia sa te odihnesti si sa te deconectezi de la munca, sa vezi lucruri noi si sa intalnesti alti oameni. Vacanta poate fi insa si un bun prilej de a-ti intra in forma. Desi foarte multe persoane tin diete inainte de merge in
Cum sa scapi de celulita: tratamente care chiar functioneaza Cum sa scapi de celulita: tratamente care chiar functioneaza
Indiferent de vârstă sau de greutate, celulita afectează peste 90% din femeile de peste 20 de ani. Stilul de viață își pune amprenta asupra corpului nostru, însă din fericire tehnologia ne vine în ajutor prin tratamentele cu radiofrecvența
Dieta de 3 zile! Scapa de 5 kilograme mancand pe saturate Dieta de 3 zile! Scapa de 5 kilograme mancand pe saturate
Vrei sa arati fabulos in doar 3 zile? Poti apela la o dieta rapida, care te poate scapa de 5 kilograme in timp-record. Iata meniul complet: Ziua 1 Micul dejun: o ceasca de cafea simpla sau ceai neindulcit, jumatate de grepfruit proaspat sau suc, o felie de paine cu o lingurita de unt de arahide.
Cum sa slabesti cu ajutorul mintii: 3 reguli de aur pentru a controla pofta de mancare si consumul emotional Cum sa slabesti cu ajutorul mintii: 3 reguli de aur pentru a controla pofta de mancare si consumul emotional
Un hipnoterapeut a dezvăluit cum poti pierde in greutate folosind doar mintea. Este vorba despre Malminder Gill, o practicantă din Harley Street, care sustine ca dietele nu ajuta la slabit. Experta sustine ca mintea este principalul motor in cadrul unei cure de slabire si ca tehnica ei
Scapa super repede de burta! In doar 2 zile topesti grasimea abdominala cu un ingredient banal! Scapa super repede de burta! In doar 2 zile topesti grasimea abdominala cu un ingredient banal!
Un studiu recent a aratat ca introducerea unui ingredient banal in dieta zilnica poate stimula arderea grasimii. Expertii in nutritie care au participat la realizarea cercetarii au sugerat ca un consum regulat de chimen ajuta la pierderea rapida in greutate, atunci cand este asociat cu o dieta
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda