Skip to article

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

Poti slabi mai repede decat ai fi crezut: totul depinde de cum amesteci alimentele. Iata 7 casnicii fericite pentru a scapa de rotunjimi repede si fara efort!

1. Legume si fainoase: arma anti-depunere

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?



Multe diete propun neasocierea fainoaselor (orez, paste , cartofi) cu legumele, si tind sa asocieze proteinele (carne, peste) cu glucide sau legume. Total gresit! Pastreaza legumele la meniu, chiar daca mancarea contine fainoase. Legumele scad indexul glicemic al glucidelor, gratie fibrelor pe care le contin. Ele incetinesc procesul de digestie al glucidelor. Rezultatul: nu numai ca organismul va fabrica mai putina insulina, hormon care este responsabil de stocarea si depunerea grasimilor, dar mancarea va fi si mai satioasa.

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

2. Proteine si fainoase: pentru topirea grasimilor

Fainoasele (paine, paste, orez, cartofi) contin proteine (prezente si in carne, peste, oua), insa acestea nu sunt destul de performante pentru a asigura refacerea proteinelor din muschi si din organe. Proteinele din fainoase sunt inferioare celor din carne deoarece le lipsesc anumiti aminoacizi (unitatile de baza ale proteinelor).

Astfel, pentru a fi in cea mai buna forma, si pentru a nu da jos din muschi ci din grasime, trebuie sa asociezi glucidele cu un aliment bogat in proteine animale. De exemplu: peste sau carne si cartofi sau orez; sunca si mazare. O alta solutie ar fi asocierea de fainoase complementare, adica o leguma uscata si o cereala. Exemplu: mazare si orez, fasole si porumb.

Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

3. Lipide si fibre: pentru o piele mai ferma

Contrar miturilor, asocierea lipidelor (grasimi) si a fibrelor (legume) este recomandata pentru silueta. Un pic de smantana cu spanac, putin ulei de masline pe rosii sau cartofi sunt asocieri foarte bune, care nu au doar importanta culinara. Ele permit si o mai buna asimilare a vitaminelor A, D, E si K, dar si a carotenului. Astfel, vei fi intr-o forma de zile mari, iar pielea va fi mai luminoasa, mai ferma si mai tonica.


Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

4. Proteine si legume: asocierea satioasa

Dietele hiperproteice propun o alimentatie bazata exclusiv pe alimente bogate in proteine (carne, peste, oua), fara legume si fainoase. Atentie, chiar daca vrei sa slabesti repede, e bine sa asociezi intotdeauna legumele cu proteinele. De ce? In primul rand deoarece fibrele calmeaza foamea si in al doilea rand legumele contin vitamine si minerale indispensabile pentru organism.



Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

5. Ciocolata si biscuitii: cu ce ii asociez?

Seara, cand ajungem obositi acasa, simtim uneori nevoia sa ne facem o placere mancand un biscuite sau putina ciocolata. Pentru a evita ca acestea sa se depuna, asociaza-le cu un aliment satios si slab in calorii: un fruct sau un produs lactat. De exemplu: ciocolata cu banana sau cu un mar, biscuiti cu iaurt cu fructe si 0% grasimi. Astfel, te vei satura mai repede si vei manca mai putin la masa urmatoare.




Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

6. Legumele si carnea in sos: pentru calmarea apetitului

Nu uita niciodata sa adaugi legume la alimentele grase, precum carnea in sos! Prezenta legumelor va permite reducerea valorii calorice a mesei (vei manca mai mult in volum, dar mai putin in calorii), incetinirea procesului de asimilare a lipidelor si limitarea apetitului la masa urmatoare.




Ce alimente asociezi pentru a slabi repede?

7. Micul dejun de dieta

Micul dejun este un pas important in procesul de slabire. El nu trebuie sa lipseasca din rutina zilnica, cu conditia sa il optimizezi in scopul slabirii. Pentru a evita starile de foame pana la pranz, este recomandata asocierea zaharurilor lente si a proteinelor. Exemple:

Zaharuri lente sau glucide ci induce glicemic scazut: fulgi de ovaz, musli, paine de secara;
Proteine: lapte sau iaurt, branza sau ou, sunca sau somon afumat.


Cum ramane cu regimurile disociate?

Alimentatia disociata nu este in natura omeneasca. Regimurile disociate (de tipul Atkins ) sunt ineficace pe termen lung. Meniurile lor sunt prea artificiale pentru a permite modificari de durata in obiceiurile alimentare. Rezultatul: kilogramele pierdute se intorc rapid. Pentru a slabi bine, regula este sa mananci "asociat"!

Articole recomandate

Slabeste cu RainzProtocol, noua Metoda Revolutionara de Slabit Slabeste cu RainzProtocol, noua Metoda Revolutionara de Slabit
Poate te intrebi cum poti să slăbești rapid prin metoda Online Training? Online Training (RainzProtocol) "> Online Training (RainzProtocol) este o metodă inovativă care nu doar că ușurează parcurgerea programelor de slăbit ci oferă
Uita de foame: 13 alimente care taie pofta de mancare Uita de foame: 13 alimente care taie pofta de mancare
E greu la dieta – mereu ti-e pofta de cate ceva si-ti vine sa te urci pe pereti, pentru ca ai taiat portiile la jumatate si simti ca o sa-ti fie foame pe viata. Nu si daca faci alegeri destepte si alegi mancaruri sanatoase, gustoase si care aduc rapid senzatia de satietate. 1. Avocado
Mancarea libaneza si beneficiile sale sanatoase Mancarea libaneza si beneficiile sale sanatoase
Preparatele libaneze fac parte din bucataria mediteraneeana. Bucataria mediteraneeana include multe ingrediente sanatoase cum ar fi cereale integrale, fructe, legume, amidonoase, peste si fructe de mare proaspete; grasimea animala este folosita foarte putin la gatit. Carnea de pui se regaseste mai
Dieta lui Dumnezeu face furori. Slabesti usor si nu te mai ingrasi niciodata Dieta lui Dumnezeu face furori. Slabesti usor si nu te mai ingrasi niciodata
Dieta lui Dumnezeu a luat nastere in Statele Unite ale Americii. Un nutriţionist pe nume Jordan Rubin a făcut o dietă, pe care a denumit-o şi ”dieta lui Dumnezeu”, după ce s-a inspirat din Vechiul Testament. ”Majoritatea oamenilor slăbesc
Dieta colorata, cea mai noua cura de slabire care face furori printre femei Dieta colorata, cea mai noua cura de slabire care face furori printre femei
Dieta colorata este cea mai noua cura de slabire, care face furori printre femeie. Este vorba despre un regim ce presupune consumul alimentelor grupate pe șase categorii, în funcție de culoare.  Fiecare zi a săptămânii este dedicată unei culori, la alegere:
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda