Skip to article

Ce sa mananci ca sa-ti revii in forma, dupa sarbatori. Fa schimbari in dieta ta!

Ce sa mananci ca sa-ti revii in forma, dupa sarbatori. Fa schimbari in dieta ta!
Balonare, crampe musculare, oboseala si un surplus de kilograme! De sarbatori te-ai rasfatat din plin, insa acum efectele meselor copioase si ale noptilor nedormite se resimt din plin.

Nu trebuie sa disperi si nici sa te infometezi pentru a compensa excesele. Este suficient sa faci o mica schimbare in planul tau alimentar.

Iata ce sa mananci ca sa-ti revii in forma dupa sarbatori.

Legume

Pentru a incepe noul an intr-o forma maxima, trebuie sa te obisnuiesti cu gandul ca au trecut sarbatorile si sa optezi pentru o alimentatie sanatoasa si naturala. De aceea, este esential sa incluzi legumele in dieta ta zilnica.

Mesele trebuie sa fie bogate in legume pentru ca toate toxinele acumulate in perioada de excese alimentare sa fie eliminate rapid din organism.

Legumele proaspete, in special cele verzi, sunt pline de magneziu, fier si vitamina B, nutrienti esentiali pentru ca tu sa iti recapeti rapid forma. In acest sens, sunt recomandate broccoli, spanacul, dovleceii sau salata.

La fel de buna este si fasolea in aceasta perioada. Pe langa faptul ca este lipsita de grasimi, fasolea contine din plin fibre, iar acestea ajuta la o buna functionare a sistemului digestiv, necesara eliminarii toxinelor din corp.

Fructe

Pe lista fructelor care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia zilnica in aceasta perioada se numara bananele. Serveste-le ca o gustare intre mese si bucura-te de beneficiile lor. Ele contin trei zaharuri naturale: sucroza, fructoza si glucoza. Acestea, in combinatie cu fibrele, iti ofera energie cat ai bate din palme.

Marul este un alt fruct sanatos. Si acesta contine multe fibre, dar si apa, ajutandu-te astfel sa fii hidratata si in acelasi timp sa te simti satula.

Cereale integrale

Nutritionistii afirma ca cerealele integrale sunt una dintre cele mai bune modalitati prin care organismul isi poate reveni rapid dupa o perioada de excese.

Pe langa continutul important de fibre al cerealelor, acestea au si o cantitate ridicata de vitamina B, responsabila pentru nivelul de energie din corp si pentru stimularea functiilor organismului.

Asadar, ai grija sa nu iti lipseasca cerealele integrale la micul dejun sau batoanele din cereale integrale la gustarea dintre mese.

Oua

Un tonus muscular bun si un nivel de energie ridicat este obtinut si datorita proteinelor din oua. Acest aliment minunat contine toti aminoacizii esentiali pentru ca muschii sa fie refacuti.

Carne slaba

Evita mancarurile grele si carnea grasa, cum este cea din porc. Daca nu poti consuma numai alimente verzi, atunci include in meniul tau carnea bogata in proteine slabe. In acest sens, poti consuma vita, pui sau peste. Toate contin nutrienti care ajuta organismul, insa trebuie sa stii ca nu ai voie sa le gatesti in ulei. Consuma-le preparate la abur sau la gratar.

Bea multa apa

Ia masa in liniste, fara graba, si asigura-te ca bei suficienta apa. Evita alcoolul total, cat si sucurile din comert. Din cand in cand poti consuma suc natural, facut in casa, in special cel de citrice, bogat in vitamina C. Totusi, cel mai bun lichid pentru a te pune pe picioare este apa. Bea un pahar cu apa cu 15 minute inainte de masa si senzatia de satietate va fi mai intensa.

sursa foto: www.divineglowinghealth.com

Articole recomandate

Alimente care imbunatatesc memoria. Ce trebuie sa mananci, daca vrei sa nu mai uiti! Alimente care imbunatatesc memoria. Ce trebuie sa mananci, daca vrei sa nu mai uiti!
Uiti lucruri, esti neatenta si nu te poti concentra? Atunci creierul tau este obosit si nu mai poate functiona la parametrii normali. Pentru a remedia situatia nu sari peste micul dejun, consuma fructe si legume proaspete.Dieta joaca un rol crucial in sanatatea creierului, care are nevoie de
Cum sa mananci mult fara sa faci indigestie. 5 trucuri care te ajuta! Cum sa mananci mult fara sa faci indigestie. 5 trucuri care te ajuta!
Perioada sarbatorilor de iarna aduce cu sine un adevarat festin pentru papilele gustative. Casa se umple de miros de cozonaci proaspat copti, iar pe masa se intind bunatati traditionale care mai de care mai gustoase, de la salata de boeuf, la friptura de porc, carnati de casa, sunculita afumata,
Greseli pe care le faci cand mananci si care iti afecteaza sanatatea. Scapa de ele! Greseli pe care le faci cand mananci si care iti afecteaza sanatatea. Scapa de ele!
Probabil te-ai intrebat in repetate randuri de ce, desi mananci sanatos, nu reusesti sa slabesti pe cat iti doresti. Sau, la fel de bine, de ce dupa fiecare masa te confrunti cu un disconfort abdominal accentuat. Raspunsurile vizeaza, cel mai adesea, cateva greseli pe care si tu, la fel ca
Ce sa mananci inainte si dupa ce faci sport Ce sa mananci inainte si dupa ce faci sport
Pentru a avea rezultate bune este important ceea ce mananci inainte, dar si dupa activitatile sportive. Principala sursa de energie pentru antrenamente va fi obtinuta din glucoza. Inainte de a face sport, consuma alimente cu un continut ridicat de carbohidrati. Acestia vor fi usor de digerat.
Alimente care te ajuta sa scapi de insomnie. Ce trebuie sa mananci inainte de culcare! Alimente care te ajuta sa scapi de insomnie. Ce trebuie sa mananci inainte de culcare!
Insomnia nu este numai o stare frustranta de disconfort, ci are si implicatii serioase in privinta sanatatii tale. Renunta sa te mai foiesti in pat macinata de ganduri care mai de care mai negre si reincarca-ti bateriile cu ajutorul unor alimente care te ajuta sa ai un somn odihnitor si
Ce sa mananci daca vrei sa ai energie! Ce sa mananci daca vrei sa ai energie!
Renunta la cafea si la zahar si ia-ti energia din cateva alimente sanatoase care te ajuta sa nu simti oboseala atunci cand ea se instaleaza in corp. Iata cateva idei pe care poti sa le incluzi in dieta si care te vor ajuta sa ai vigoare si prospetime pe parcursul intregii zile.BananaO banana te