Skip to article

Cel mai bun PLAN ca sa te mentii supla de sarbatori, fara sa renunti la bunatati

Perioada sarbatorilor de iarna este un adevarat chin pentru silueta ta.

Mirosul imbietor de sarmale si friptura si gustul dezavarsit al preparatelor traditionale iti saboteaza silueta, iar daca dai frau liber poftelor culinare, ajungi sa-ti plangi de mila dupa sarbatori, cand te uiti in oglinda si nu-ti vine sa crezi ca singura vinovata pentru abdomenul pufos esti tu.



Ei bine, de anul acesta sarbatorile nu mai sunt un motiv de stres.

Din fericire, exista un plan alimentar uimitor, care te poate ajuta sa te mentii supla de sarbatori, fara sa renunti la bunatatile specifice acestei perioade. Iata ce sfaturi are Dr. Oz pentru tine.

1. Nu te infometa

Cea mai mare greseala pe care o poti face de sarbatori este sa te infometezi. Cu cat trece mai mult timp pana la urmatoarea masa, cu atat stomacul tau va fi mai avid si va stoca mai multa grasime imediat ce ii furnizezi alimente. Mesele mici si dese de sarbatori te ajuta sa iti mentii silueta si sa pasesti in Noul An zvelta ca o caprioara.

2. Ia o gustare inainte sa mergi in vizita la cineva

Din experienta anilor trecuti, stii deja ca fiecare persoana pe care o vizitezi de sarbatori va intinde o masa mare si te va invita sa gusti din mancarurile grele pregatite tacticos cu multa grasime. Dr Oz te sfatuieste sa nu iesi niciodata din casa fara sa iei o gustare inainte. In acest fel, cand te asezi la masa gazdei, vei manca mai putin si te vei satura mai repede.

Daca mancarea oferita este prea grea si nu vine insotita de o salata sau de legume proaspete, refuz-o politicos. Pana la urma, silueta si sanatatea ta sunt cele mai importante.

3. Redu consumul de bauturi alcoolice

Bauturile alcoolice sunt adevarate bombe calorice si cum de sarbatori nu te poti rezuma la una-doua inghitituri, inseamna ca te indopi cu calorii inutile. Unde mai pui ca alcoolul iti creste pofta de mancare si te determina sa mananci mai mult decat este cazul. Dr Oz te sfatuieste sa reduci consumul acestor bauturi sau chiar sa le excluzi din meniul tau festiv.

4. Consuma legume la fiecare masa

Vrei sa-ti mentii silueta de sarbatori? Atunci asigura-te ca legumele nu lipsesc de pe masa. Consuma o portie moderata de carne, alaturi de o portie generoasa de salata, pentru a-ti accelera metabolismul si a ajuta digestia.

5. Fa miscare

Miscarea si exercitiile fizice sunt esentiale in perioada sarbatorilor, intrucat te ajuta sa arzi caloriile pe care le-ai consumat la masa. Plimbarile prin parc si alergarea usoara te mentin supla de sarbatori, asa ca da-le o sansa.

6. Consuma fructe inainte de masa, nu dupa

Pentru a-ti mentine silueta de sarbatori, dar si in restul timpului, este indicat sa consumi portia de fructe cu cel putin 30 de minute inainte de masa. Este important sa nu consumi fructele odata cu prajiturile traditionale, deoarece ingreunezi digestia si ii oferi organismului tau prea mult zahar.

7. Atenueaza consumul de grasimi cu ardei iute

O sarmaluta din carne de porc poate sa ajunga chiar si la 300 de calorii, de aceea este bine sa ii atentuezi efectul. Doua trucuri usor de pus in practica sunt ardeiul iute si incalzirea sarmalelor intr-un vas cu putina apa. Ardeiul iute accelereaza arderile si te ajuta sa scapi mai repede de calorii, iar apa trage o parte din grasimea sarmalelor.

Ce spui despre acest plan? Te tenteaza sa-l urmezi de sarbatori?

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui