Skip to article

Cum sa invingi faza de platou a unei diete

Cum sa invingi faza de platou a unei diete
Tii o dieta de ceva timp si pana acum rezultatele au fost satisfacatoare, dar parca nu pe masura asteptarilor tale. Si aceasta deoarece dieta ta pare sa nu mai aiba niciun efect, oricat de mult te-ai stradui si oricat ai respecta principiile acesteia.

Solutia nu este sa o abandonezi in favoarea unei diete mai drastice, sau, si mai rau, infometarea. Ai nevoie de rabdare si de cateva mici trucuri pentru ca organismul tau sa reactioneze din nou la dieta.

Mananca incet, pentru a-ti da seama cand intervine senzatia de satietate

Daca esti agitata sau nervoasa, incepe masa cu un pahar mare de apa pentru a-ti mai domoli foamea si a impiedica mancatul nervos. Mesteca fara graba mancarea si opreste-te inainte de a te simti cu adevarat satula.

Alimente interzise

Cum sa invingi faza de platou a unei dietePermite-ti in fiecare zi o cantitate mica dintr-unul din alimentele ce constituiau pana acum un "subiect tabu" in dieta ta. Opteaza pentru nuci, seminte, oua, branza, ce au proprietatea de a-ti domoli senzatia de foame pe termen lung. Organismul tau trebuie sa primeasca si sub raport nutritional hrana diversificata pentru a depasi faza de stagnare o oricarei diete.

Suplimente pe baza de crom

Atunci cand consumul de glucide depaseste nevoile obisnuite ale organismului, acestea se transforma in grasimi si se depoziteaza exact in locurile in care tu iti doresti mai putin. Suplimentele pe baza de crom au rolul de a controla nivelul zaharului din sange si automat si apetitul, impiedicand transformarea in grasimi a glucidelor in exces.

Un alt tip de activitate fizica

Cheia eficientei efortului fizic nu consta neaparat in intensitatea acestuia. De aceea, pentru a grabi trecerea peste aceasta faza de platou, este bine sa schimbi tipul de activitate fizica pe care o practicai pana acum. Daca obisnuiai sa mergi la o sala de fitness, incearca de exemplu exercitii de aerobic sau o ora de jogging.

Detoxifierea organsimului

O zi pe saptamana consuma fructe si legume sau sucuri provenite din acestea. Acest repaos pentru organsimul tau va fi cat se poate de benefic, permitand o curatenie a sistemului digestiv ce va functiona apoi la parametrii optimi.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!