Skip to article

Cum sa tii o dieta cu somon

Dieta cu somon este bazata pe ideea de a manca grasimi si uleiuri sanatoase si protenine slabe, si a renunta la consumul de zahar, cereale si legume cu amidon.

Este folosita atat pentru pierderea in greutate cat si ca dieta pentru un regim de viata general sanatos. Ideile principale ale dietei pot fi folosite atat pe termen scurt, atunci cand vrei sa slabesti, cat si pe termen lung, atunci cand vrei sa-ti schimbi ritmul de viata.

1. Renunta la painea ta de zi cu zi si in general la carbohidrati. Nici un fel de produse cu faina nu sunt permise in dieta cu somon. Este permis insa orezul brun si o cantitate limitata de prajiturele cu orez.

2. Concentreaza-te asupra a ceea ce poti manca. Pentru cei ce in general mananca multa carne rosie, este important sa se orienteze catre alternative ale ei, din moment ce e permisa o singura portie de carne rosie, foarte slaba, pe saptamana. Ai voie totusi carne alba precum pui, curcan si peste sarac in mercur (cum ar fi somonul, de unde si numele dietei). Carnea de porc foarte slaba si ouale sunt si ele alternative acceptabile, dar cu moderatie.

Cum sa tii o dieta cu somon

3. Daca vrei sa rontai, alege nucile, alunele si semintele, in loc de chipsuri si dulciuri. Dieta cu somon permite o varietate larga de nuci si seminte.

4. Umple-ti camara cu legume si gateste-le in ulei. Sunt multe legume permise in cadrul acestei diete.

5. Prajeste totul in ulei. Pentru cei ce nu sunt mari fani ai legumelor, si chiar si pentru cei ce sunt, sunt multe uleiuri incurajate in dieta cu somon care pot spori aroma mancarurilor. Poti incerca uleiul de masline sau de porumb, spre exemplu, ce se gasesc mai peste tot.

6. Limiteaza consumul de lactate. Sunt permise iaurturile si branza de vaci, dar numai branza degresata 1%. Branza feta este deasemenea permisa.

7. Renunta la banane. Dieta cu somon permite jumatate de fruct de marime medie pe zi, dar incurajeaza oamenii sa aleaga alte fructe in locul bananelor.

8. Nu te da inapoi de la mazare si fasole, sunt permise si ele in aceasta dieta. Combinate cu legumele, boabele ofera gust si consistenta mancarurilor tale.

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se