Skip to article

Deserturi numeroase, deserturi delicioase

Deserturi numeroase, deserturi delicioase
Spumele

Pe baza de albus de ou batut spuma tare, branza proaspata slaba si, eventual, gelatina pentru o mai buna consistenta, spumele sunt foarte usor de preparat si pot fi aromate dupa dorina, asa cum va place:

Cu fructe proaspete sau congelate, fierte sau piure;
Cu suc de fructe;
Cu vanilie (extract sau baton);
Cu ciocolata (cu cacao fara zahar);
Cu cafea;
Cu ceai etc.

Deserturi numeroase, deserturi delicioaseBudincile

Preparati-va budincile, pe baza de lapte degresat, oua si arome naturale: vanilie, cafea, ciocolata, caramel, capsuni, lamaie etc. Nimic nu va impiedica sa inlocuiti zaharul sau fructoza cu un indulcitor de sinteza a carui savoare dulce rezista la preparare termica.

Tartele

Inlocuiti untul cu margarina si faina alba cu cea integrala. De asemenea, in loc de zahar alb puteti folosi fructoza sau un indulcitor de sinteza.

Deserturi numeroase, deserturi delicioase

Atentie!
Nu folositi blat de tarte gata preparat in perioada regimului de slabire;
Nu are rost sa presarati zahar pudra pe tarta inainte de a o pune la cuptor. Mai bine ungeti-o cu ou batut, daca vreti sa fie rumenita si aurie.

Bezelele

Pe baza de albus de ou, sunt bogate in proteine animale de buna calitate si complet lipsite de lipide. "Pericolul caloric" provine de la zahar. Inlocuiti-l cu fructoza si/sau cu un indulcitor de sinteza care isi pastreaza calitatile si la gatit.

Aceleasi observatii si pentru laptele de pasare: inlocuiti laptele cu lapte degresat si o parte din zahar cu fructoza si/sau indulcitor de sinteza.

Sarlote cu fructe

Pe baza de fructe (puneti din belsug), oua, zeamil si zahar (pe care il puteti inlocui cu fructoza sau indulcitor de sinteza), constituie un desert suculent, cu un continut caloric acceptabil.

Deserturi numeroase, deserturi delicioaseSerbeturile
Apa, fructe, putina fructoza sau indulcitor de sinteza si magia gelului e gata: iata un desert delicios, cu care va puteti delecta fara remuscari, deoarece o cupa furnizeaza intre 30 si 50 de calorii, in functie de indulcitorul utilizat.

Compoturile

Majoritatea fructelor se preteaza la prepararea sub forma de compot. Nu ocoliti fructele congelate, pentru a degusta un compot de zmeura in plina iarna, de exemplu.

Pentru mai multa varietate, amestecati compotul cu putina branza proaspata cu 0 sau 10 % grasime.

Prajiturile din gris si orez

Folositi de preferinta cereale integrale, bogate in fibre alimentare, lapte degresat si un amestec de fructoza si indulcitor de sinteza.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!