Skip to article

Detoxifiere inainte de Craciun

Detoxifiere inainte de Craciun
E aproape imposibil sa mancam sanatos de Craciun! Decat sa refuzi bunatatile pregatite atunci, mai bine iti pregatesti corpul de pe-acum pentru petreceri, mancare si bautura pe saturate, cu dieta noastra de detoxifiere!

Planul de detoxifiere dureaza 2 saptamani si este compus din alimente care iti stimuleaza sistemul imunitar, iti fac pielea sa straluceasca de sanatate si te ajuta sa slabesti pentru a intra in rochita de Craciun.

Regulile planului de detoxifiere

Regulile sunt simple:

Respecta planificarea meselor dupa cum vei vedea in continuare.
Bea cel putin 2 litri de apa pe zi.
Cafeaua si alcoolul sunt strict interzise (sunt permise doar ceaiurile de fructe sau de plante).
Tine aceasta dieta timp de 2 saptamani consecutive.

Micul-dejun

Incepe-ti fiecare zi cu o cana cu apa fiarta, in care ai adaugat un praf de ardei iute si zeama de la o lamaie. Apa si lamaia sunt detoxifiante si iti confera o injectie cu vitamina C, iar paprika trezeste metabolismul.

La micul-dejun, consuma in fiecare zi una dintre aceste smoothie-uri (adica iaurturi de baut in care adaugi fructe pasate):
Smoothie tropical cu ananas si fructul pasiunii;
Smoothie energic cu fructe de padure;
Smoothie cu banane, capsune si zmeura;
Smoothie cu avocado;
Smoothie cu pere si soia: bun pentru digestie, caci e plin de fibre.

Pranz de detoxifiere

Incearca sa ai doua pranzuri cu peste, doua cu carne si trei pranzuri de vegetale pe saptamana. Pregateste-ti masa cu o seara inainte daca esti la serviciu la ora pranzului. Iata ce poti manca:

pui fiert cu sos de rosii si cus-cus;
macrou cu salata verde;
somon si salata cu porumb;
salata de spanac, ou si rosii;
salata cu ciuperci, mazare si orez;
salata cu ton si fasole.

Cina

Supa este mancarea de baza la cina: supa cu patrunjel, cartofi si ghimbir, supa de rosii, supa de sfecla rosie si rodie.

In unele seri, poti sa fcai si cateva prajeli usoare in tigaie, cu cat mai putin ulei. Poti praji somon, sfecla rosie, somon cu spanac si broccoli, pui cu ciuperci si piper.

Gustari

Ia cate doua gustari in fiecare zi, la orele 11 si 15, pentru a evita poftele si foamea exagerata. Fructele sunt bogate in zahar, asadar nu le consuma mereu. Alterneaza gustarile urmatoare:

5 nuci;
un fruct;
o mana de migdale;
un iaurt degresat;
tzatziki degresata cu morcov sau castravete.

Articole recomandate

Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor! Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor!
Andreea Marin le-a pus gand rau kilogramelor pe care le-a acumulat in perioada sarbatorilor. De cateva zile, prezentatoarea TV isi incanta fanii de pe retelele de socializare cu retete dietetice, foarte gustoase, cu putine calorii.  In weekend, ea a prezentat o reteta de pizza, delicioasa,
Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori
Lidia Buble face orice ca sa isi mentina silueta. De sarbatori, artista a facut mai mult foamea. Ea nu mananca carne, asa ca nu a putut sa se rasfete cu preparatele traditionale de Craciun.  ”Eu de Sărbători nu am mâncat aproape nimic, la modul că acasă la mine
Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos
Păr mătăsos, unghii sănătoase, un ten catifelat și fără riduri sunt doar câteva dintre dezideratele femeilor, iar pentru a le obține nu trebuie să apelezi neapărat la suplimente alimentare, operații sau injecții, ci trebuie
Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a
Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea