Skip to article

Dieta 3 F (partea a II-a)

Daca in prima parte am decis sa va prezentam principiile dietei 3 F , in a doua parte va infatisam un plan saptamanal alimentar care speram sa va fie de ajutor.

Iata un plan pentru sapte zile:

In fiecare zi de dimineata se va bea un pahar de suc proaspat de struguri.

Luni

Mic dejun: 200 de grame de lapte semidegresat cu doua linguri de cereale integrale.
Gustare: 2 nuci si 2 samburi de migdale
Pranz: 60 de grame de gnocchetti (paste fainose din grau in forma de scoica striata originare din Sardinia) cu suc de rosii, 150 de grame de piept de curcan cu ardei copt la gratar, salata de cruditati cu seminte neprajite de susan, o felie de paine din faina integrala
Gustare: un iaurt semidegresat cu o lingura de germeni de grau
Cina: 200 de grame de supa de alune de padure, 200 de grame de ceapa coapta, 200 de grame de spanac fiert

Marti

Mic dejun: o ceasca de cafea de orz si o feliuta de paine prajita cu marmelada
Gustare: o salata de fructe simpla facuta dintr-o jumatate de banana si un mar
Pranz: 60 de grame de orz cu verdeturi, 200 de grame de sepii fierte, 200 de grame de creveti marinati, un corn mic din faina de cereale integrale
Gustare: un iaurt cu germeni de grau
Cina: 200 de grame de dovlecei inabusiti, 200 de grame de somon la cuptor, 200 de grame de radacina de marar murat

Miercuri

Mic dejun: o cana de ceai verde cu lapte partial degresat cu trei bisuiti cu cereale
Gustare: un paharel de suc de struguri
Pranz: orez cu legume la gratar, o fasie de piept de pui la gratar cu varza rosie
Gustare: o para si doua nuci
Cina: 200 de grame de ardei gras la cuptor, doua oua fierte cu dovlecei la cuptor, doi morcovi rasi suc de lamaie

Joi

Mic dejun: o ceasca de lapte semidegresat cu trei biscuiti de cereale
Gustare: 2 biscuiti sarati si un mar
Pranz: salata mixta cu otet balsamic, 60 de grame de paste cu sos pesto(o lingurita), 120 de grame de branza de vaca proaspata, 200 de grame de spanac fiert, un corn din faina integrala
Gustare: un iaurt cu o lingurita de germeni de grau
Cina: 200 de grame de dovlecei la tigaie cu ulei, ceapa, patrunjel si sare, 120 de grame de cubulete de piept de pui preparate cu suc de rosii si arome, 200 de grame de praz

Vineri

Mic dejun: o ceasca de cafea de orz cu trei biscuiti cu cereale integrale
Gustare: suc de morcov si telina
Pranz: crema de verdeturi, exclus cartofii si legumele cu 20 de grame de crustacee, 200 de grame de creveti la gratar, 200 de grame de felii de vinete cu suc de rosii la cuptor, un corn de cereale integrale
Gustare: o salata simpla dintr-un mar si o jumatate de banana
Cina: 200 de grame de calamar cu 200 de grame de cartofi fierti, 200 de grame de marar.

Sambata

Mic dejun: o salata de fructe si o felie de paine prajita
Gustare: un iaurt cu boabe de struguri
Pranz: 60 de grame de orez integral cu praz, o bucatica de carne de vaca la gratar si o feliuta de paine de graham
Gustare: o para si doua nuci
Cina: 200 de grame de spanac, 150 de grame de curcan la gratar, salata mixta

Duminica

Mic dejun: un suc de mere si morcov si doua discuri de cereale integrale expandate
Gustare: un iaurt degresat cu o lingura de germeni de grau
Pranz: 60 de grame de paste cu ardei gras rosu, 100 de grame de cubulete de carne de vitel cu suc de rosii si ceapa rosie, 50 de grame de paine de cereale integrale
Gustare: un paharel de suc de struguri
Cina: 200 de grame de fasole la abur, 100 de grame de branza light, 200 de grame de dovlecei si 200 de grame de dovleac copt.

Daca vrei sa aflii mai multe informatii legate de planul exercitiilor fizice click aici .

Articole recomandate

Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara
De obicei, micul dejun si pranzul sunt consumate pe fuga, ceea ce transforma masa de seara in cea mai importanta masa a zilei. Mare greseala, spun nutritionistii! Ce alte greseli faci, probabil, si tu la masa de seara? Iata cateva exemple explicate de dr. J. Cheskin, directorul Centrului de
Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile
Dieta cu lamaie este recomandata persoanelor care nu pot tine o dieta restrictiva. Aceasta dieta este usor de urmat si te ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 16 zile.  În prima zi se va bea zeama de la o lămâie, în a doua zi, sucul a două lămâi, în a
Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic
Cum sa slabesti. Daca vrei sa slabesti si sa-ti mentii silueta, kilogramele pe care le ai in prezent te pot ajuta. Mai exact, cu ajutorul lor poti afla cate calorii trebuie sa mananci zilnic pentru a te mentine in forma. Daca mananci mai multe calorii decat este necesar, degeaba respecti
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta
Daca vrei sa dai jos cateva kilograme sau dimpotriva vrei sa adaugi cateva kilograme, e bine sa apelezi la un specialist in nutritie. Pentru a evita astfel de situatii e bine sa cauti un medic sau un nutritionist absolvent al facultatii de nutritie. Cum te poate ajuta un specialist in nutritie In
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda