Skip to article

Dieta 3 F (partea a II-a)

Daca in prima parte am decis sa va prezentam principiile dietei 3 F , in a doua parte va infatisam un plan saptamanal alimentar care speram sa va fie de ajutor.

Iata un plan pentru sapte zile:

In fiecare zi de dimineata se va bea un pahar de suc proaspat de struguri.

Luni

Mic dejun: 200 de grame de lapte semidegresat cu doua linguri de cereale integrale.
Gustare: 2 nuci si 2 samburi de migdale
Pranz: 60 de grame de gnocchetti (paste fainose din grau in forma de scoica striata originare din Sardinia) cu suc de rosii, 150 de grame de piept de curcan cu ardei copt la gratar, salata de cruditati cu seminte neprajite de susan, o felie de paine din faina integrala
Gustare: un iaurt semidegresat cu o lingura de germeni de grau
Cina: 200 de grame de supa de alune de padure, 200 de grame de ceapa coapta, 200 de grame de spanac fiert

Marti

Mic dejun: o ceasca de cafea de orz si o feliuta de paine prajita cu marmelada
Gustare: o salata de fructe simpla facuta dintr-o jumatate de banana si un mar
Pranz: 60 de grame de orz cu verdeturi, 200 de grame de sepii fierte, 200 de grame de creveti marinati, un corn mic din faina de cereale integrale
Gustare: un iaurt cu germeni de grau
Cina: 200 de grame de dovlecei inabusiti, 200 de grame de somon la cuptor, 200 de grame de radacina de marar murat

Miercuri

Mic dejun: o cana de ceai verde cu lapte partial degresat cu trei bisuiti cu cereale
Gustare: un paharel de suc de struguri
Pranz: orez cu legume la gratar, o fasie de piept de pui la gratar cu varza rosie
Gustare: o para si doua nuci
Cina: 200 de grame de ardei gras la cuptor, doua oua fierte cu dovlecei la cuptor, doi morcovi rasi suc de lamaie

Joi

Mic dejun: o ceasca de lapte semidegresat cu trei biscuiti de cereale
Gustare: 2 biscuiti sarati si un mar
Pranz: salata mixta cu otet balsamic, 60 de grame de paste cu sos pesto(o lingurita), 120 de grame de branza de vaca proaspata, 200 de grame de spanac fiert, un corn din faina integrala
Gustare: un iaurt cu o lingurita de germeni de grau
Cina: 200 de grame de dovlecei la tigaie cu ulei, ceapa, patrunjel si sare, 120 de grame de cubulete de piept de pui preparate cu suc de rosii si arome, 200 de grame de praz

Vineri

Mic dejun: o ceasca de cafea de orz cu trei biscuiti cu cereale integrale
Gustare: suc de morcov si telina
Pranz: crema de verdeturi, exclus cartofii si legumele cu 20 de grame de crustacee, 200 de grame de creveti la gratar, 200 de grame de felii de vinete cu suc de rosii la cuptor, un corn de cereale integrale
Gustare: o salata simpla dintr-un mar si o jumatate de banana
Cina: 200 de grame de calamar cu 200 de grame de cartofi fierti, 200 de grame de marar.

Sambata

Mic dejun: o salata de fructe si o felie de paine prajita
Gustare: un iaurt cu boabe de struguri
Pranz: 60 de grame de orez integral cu praz, o bucatica de carne de vaca la gratar si o feliuta de paine de graham
Gustare: o para si doua nuci
Cina: 200 de grame de spanac, 150 de grame de curcan la gratar, salata mixta

Duminica

Mic dejun: un suc de mere si morcov si doua discuri de cereale integrale expandate
Gustare: un iaurt degresat cu o lingura de germeni de grau
Pranz: 60 de grame de paste cu ardei gras rosu, 100 de grame de cubulete de carne de vitel cu suc de rosii si ceapa rosie, 50 de grame de paine de cereale integrale
Gustare: un paharel de suc de struguri
Cina: 200 de grame de fasole la abur, 100 de grame de branza light, 200 de grame de dovlecei si 200 de grame de dovleac copt.

Daca vrei sa aflii mai multe informatii legate de planul exercitiilor fizice click aici .

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se