Skip to article

Dieta 3 F (partea I)

Forma, fitness si feminitate. Acestea sunt cele trei cuvinte care definesc conceptul dietei 3F.

Planul de fata isi propune doua lucruri foarte importante: modelarea corpului cu ajutorul fitnessului, iar pentru mai multa feminitate, recapatarea formelor naturale cu ajutorul fructelor si legumelor.

Dieta alimentara sustine un consum lejer de proteine pentru ca tu sa te simti plina de energie pe parcursul intregii zile.

Alimentele alese sunt special selectionate ca tu sa ai o piele si un par plin de vitalitate.

Numar calorii/zi: 1.300 de calorii

Durata: o luna

Cat slabesc: 4 kilograme

Obiective: detoxifierea organismului, imbunatatirea aspectului fizic si pierderea kilogramelor in plus fara pierderea tonusului.

Fructele si verdeturile, cheia frumusetii tale

Dieta privilegiaza consumul de fructe si legume fapt ce-ti va revitaliza organismul cu saruri minerale si vitamine pentru ca tu sa te simti bine si cu chef de viata.

Dieta 3 F (partea I)


Iata cateva puncte forte ale dietei 3 F:

Clorofila din frunzele verdeturilor lupta impotriva imbatranirii tesuturilor.

Germenii de grau ne ajuta sa avem o piele si un par mai sanatos si ne energizeaza deoarece contin complexul de vitamine B.

Semintele de susan pe care le putem adauga salatelor de cruditati au un efect puternic antioxidant.

Mararul, patrunjelul si ceapa verde sunt cunoscute pentru continutul lor bogat in potasiu benefic intregului organism.

Sucul proaspat de struguri are un puternic efect detoxifiant si antioxidant.

Baut dimineata pe stomacul gol iti va imbunatatii functiile ficatului si ale stomacului.

Acidul malic, glicolic si tartric pe care ii contin boabele de struguri sunt substantele cu efect depurativ asupra organismului.

Condimentele si bauturile

Prepararea salatelor se face cu ulei de masline, otet, suc de lamaie, ierburi si condimente, toate la alegere.

Nici cu sarea nu este de glumit. Nu depasii mai mult de o lingurita rasa de sare pe zi.

Indulcirea ceaiurilor si a cafelei se face cu maxim o lingurita de miere pe zi.

Bea un litru de apa pe zi la care adauga doua cani de ceai verde.

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui