Skip to article

Dieta: 4 tipuri de fasole care te ajuta sa slabesti sanatos si repede

Dieta: 4 tipuri de fasole care te ajuta sa slabesti sanatos si repede
Fasolea ar trebui sa fie primul aliment pe lista de cumparaturi, mai ales daca tii o dieta prin care urmaresti sa slabesti sanatos si rapid.

Desi consumul de fasole starneste adesea zambete, din cauza manifestarilor zgomotoase pe care ti le-ar putea provoca, sa stii ca acest lucru nu ar trebui sa te impiedice sa consumi mai des minunata leguminoasa.


De fapt, daca stii sa gatesti corect fasolea, nu vei avea niciun fel de problema cu zgomotele, ba chiar vei reusi sa slabesti armonios intr-un timp scurt.

In lume exista o multime de varietati de fasole, toate pline de vitamine, minerale si nutrienti. Insa, dintre toate speciile de fasole, 4 se remarca in curele de slabire, datorita beneficiilor pe care ti le aduc.

Retine!

Da, fasolea poate provoca nesuferitele flatulente, insa nu in orice conditii, ci doar daca este consumata in cantitati mari la o masa. Explicatia este simpla: fasolea contine o cantitate moderata de rafinoza, o triglucida formata din putina glucoza, plutina fructoza si putina galactoza.

In organism, rafinoza creste asimilarea calciului la nivelul intestinului subtire si stimuleaza activitatea intestinului gros, insa, in cantitati mai mari, poate provoca un disconfort abdominal, balonare si flatulente. Asadar, consuma fasole in portii potrivite si nu vei avea probleme cu flatulentele.

Autor: Laura Galan

Dieta: 4 tipuri de fasole care te ajuta sa slabesti sanatos si repede


Fasole alba
Fasolea alba este cel mai usor de procurat, deoarece are o larga raspandire. Cunoscuta pentru proprietatile tamaduitoare, fasolea alba te poate ajuta sa slabesti natural. Are un continut ridicat de fibre, la care se adauga proteine, carbohidrati complecsi, potasiu, calciu, fier, vitamina A si vitamina C.

Toate aceste ingrediente iti sunt extrem de utile in dieta.

Fibrele te ajuta sa mananci putin si sa capeti rapid o senzatie de satietate, proteinele iti confera energie si te ajuta sa arzi rapid caloriile, potasiul reduce retentia apei si scade nivelul de colesterol din sange, calciul contribuie la topirea depozitelor de grasime, fierul alunga starea de moleseala, iar vitaminele A si C pastreaza frumusetea pielii, afectata de radicalii liberi.

Ar trebui sa stii ca fibrele inlesnesc digestia, previn constipatia si alunga balonarea.



Dieta: 4 tipuri de fasole care te ajuta sa slabesti sanatos si repede


Fasole rosie
Fasolea rosie sau kidney beans este si ea foarte buna in diete. Studiile arata ca acest tip de fasole contine ingrediente active care suprima pofta de mancare si tine sub control nivelul zaharului din sange.

Astfel, nu vei simti nevoia sa mananci intre mese, iar cand vine pranzul sau cina vei manca mai putin ca de obicei, deoarece fasolea face ca senzatia de satietate sa se instaleze rapid.

Este bine sa stii ca fasolea rosie contribuie si la eliminarea grasimilor nesanatoase din organism.



Dieta: 4 tipuri de fasole care te ajuta sa slabesti sanatos si repede

Fasole neagra
Fasolea neagra nu se lasa mai prejos fata de suratele ei. Este plina de fibre care accelereaza digestia si de proteine care te ajuta sa arzi depozitele adipoase, ceea ce inseamna ca vei slabi rapid si sanatos.

Ceea ce este deosebit la fasolea neagra este continutul de antocianina, o flavonoida care incetineste imbatranirea si contribuie la refacerea celulelor.

Astfel, fasolea neagra nu te ajuta doar sa slabesti, ci si sa ai o piele frumoasa, tanara.



Dieta: 4 tipuri de fasole care te ajuta sa slabesti sanatos si repede


Fasole verde
Fasolea verde, pe care o gasesti in piete mai ales primavara si vara, contine fibre alimentare care stimuleaza digestia, previn constipatia si ajuta la refacerea microflorei intestinale.

La fel ca celelalte tipuri de fasole, si fasolea verde este plina de vitamine si minerale. Un adevarat aliat in curele de slabire!

Articole recomandate

Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea