Skip to article

Dieta Atkins pentru vegetarieni

Dieta Atkins pentru vegetarieni
Proteinele de provenienta animala sunt parte esentiala a dietei Atkins, si chiar nu poate fi dusa la bun sfarsit cu succes fara.

O persoana care mananca o dieta modificata ovo-lacto vegetariana, care include oua si branza, o poate tine, dar ar fi aproape imposibil pentru un vegan din moment ce o dieta vegana nu poate avea niciodata prea putini carbohidrati.

Incepe dieta Atkins. Vei urma planul de baza dar cu ceva modificari. Elimina junk-food-ul din dieta ta. Asta include orice tip de faina alba si zahar, si majoritatea alimentelor procesate. Carbohidratii din dieta Atkins vin in principal din legumele proaspete, nuci, boabe, seminte si cateva fructe in cantitati moderate.

Fa-ti proviziile de tofu, oua si branza.

Aceste vor fi sursa ta principala de proteine.

Numara carbohidratii cu foarte mare atentie in timpul celor doua saptamani de inductie a dietei. Aceasta este cea mai stricta parte in ceea ce priveste carbohidratii. Ai voie numai 20 g de carbohidrati.

Dieta Atkins pentru vegetarieni

Citeste etichete. Toate mancarurile bazate pe vegetale contin anumiti carbohidrati. 500 g de tofu, spre exemplu, contin 2 g de carbohidrati. O jumatate de ceasca de boabe de fasole sau mazare, care sunt o sursa extraordinara de proteine, poate contine aproximativ 25 g de carbohidrati. Si branza contine cateva grame.

Adapteaza faza de inductie la propria ta dieta.

Cei care consuma carne vor folosi legume bogate in nutrienti ca principala sursa de carbohidrati. S-ar putea sa trebuiasca sa mananci mai putine legume pentru a putea ramane in limitele carbohidratilor.

Ia vitamine precum sunt prescrise in dieta. Cauta formule vegetariene, care sunt de obicei disponibile, dar ai grija sa le elimini pe cele care contin zahar.

Creste numarul de carbohidrati

La sfarsitul perioadei de inductie, poti incepe sa cresti consumul de carbohidrati pana la un nivel la care continui sa pierzi in greutate. Nivelul depinde si de cat de repede doresti sa slabesti. Dieta Atkins totusi pune accentul mai degraba pe anduranta decat pe viteza. Ia-o incet pentru a te asigura ca pierderea in greutate e permanenta.

Tine minte ca trebuie sa ai mai multa grij adecat cei care tin dieta in mod obisnuit, mancand carne. Dieta ta de baza deja are un continut mai mare de carbohidrati.

Da-ti seama care este nivelul tau critic de carbohidrati pentru a te mentine. Asta inseamna cantitatea pe care o poti manca fara sa te ingrasi.
Fluctuatiile in greutate


Fluctuatiile in greutate sunt normale, atata timp cat sunt foarte mici. Odata ce ajungi la mai mult de 2.5 kg peste greutatea ta ideala, este timpul sa mai reduci aportul carbohidratilor.

Aceasta dieta iti va restrictiona intotdeauna nivelul de carbohidrati intr-o anumita masura. O persoana cu un metabolism normal de obicei trebuie sa ramana intre 40 si 60 de grame de carbohidrati pe zi. Continuand sa consumi legume proaspete fara amidon, seminte, nuci si boabe este cel mai usor mod de a manca o varietate mai mare de alimente si a ramane in continuare in limita de greutate.

Cu grija, poti reintroduce legume care contin mai mult de 10% carbohidrati, precum si cereale integrale. Din moment ce sursa de proteine a majoritatii vegetarienilor contine ceva carbohidrati, acestia vor trebui intotdeauna supravegheati.

Tine zaharul, faina alba si alimentele procesate departe, cu exceptia ocaziilor speciale. Zaharul aduce organismului un aport de carbohidrati fara nici un fel se substante nutritive.

Articole recomandate

Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea
Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile
Dieta cu oua este o cura de slabire drastica, de aceea nu este recomandat sa o tii mai mult de 7 zile. Are rezultate rapide, insa nu trebuie sa o urmezi daca ai probleme de sanatate. Consulta medicul inainte de a tine orice cura de slabire!  Carnea de pui sau cea de vită care apare
Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna
Toamna este anotimpul perfect pentru a scapa de cateva kilograme in plus! Muraturile, pe care numeroase gospodine le pregatesc, pot ajuta la pierderea kilogramelor.  Pe langa faptul ca sunt bogate in vitamine, muraturile au foarte putine calorii. Un castravete murat de aproximativ 140 de
Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi
Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir
Ghimbirul poate fi un aliat de nadejde un lupta cu kilogramele in plus. Este un  puternic antioxidant, cu proprietati anti-inflamatorii, care ajuta la eliminarea toxinelor din organism.  Aplicat pe zonele cu probleme, ghimbirul poate ajuta la eliminarea grasimii. Iti poti face la tine