Skip to article

Dieta cu 5 alimente in plus

Dieta cu 5 alimente in plus
Doar adaugand aceste alimente la o dieta gresita, nu vei reusi sa scapi de kilogramele in plus, insa adaugandu-le, chiar si la o dieta gresita, in mod cert iti vei imbunatati sanatatea. Daca vei inlocui unele dintre alimentele care te impiedica sa slabesti cu cele de pe lista de mai jos, vei observa beneficiile nu numai asupra sanatatii tale, dar si pe cantar.
Afine sau coacaze negre - Foarte gustoase, bogate in fibre, sarace in zaharuri si calorii. Unele studii arata ca protejeaza si stimuleaza memoria. Pot fi un desert pe placul tau, mai ales daca adaugi o lingura de frisca proaspata.

Kiwi - Are putine calorii si este fructul cel mai concentrat in substante nutritive, printre care: magneziu, potasiu, beta-caroten, fibre vegetale, importante cantitati de vitamina C, acid folic si vitamina E. Previne imbatranirea si creste rezistenta organismului la infectii.

Fulgi de ovaz - Consumul regulat scade nivelul colesterolului si iti da un plus de energie, de aceea te ajuta sa te concentrezi mai bine. Fulgii de ovaz sunt a doua sursa importanta de grasimi nesaturate (GLA). Contin deasemenea fibre si proteine. Sunt considerate un aliment medicament impotriva cancerului de colon.

Varza - Desi pentru unele persoane aceasta leguma poate trezi amintiri neplacute, este vremea sa treaca peste ele. Varza contine o substanta cu proprietati antioxidante ce protejeaza celulele, impiedica distrugerea si degenerarea lor care ar putea cauza aparitia cancerelor. O farfurie de varza gatita contine aproximativ 100 mg din aceasta substanta miraculoasa numita indole-3-carbinole. Mai ofera vitamina C, acid folic, calciu si vitamina E. Pentru un efect maxim nu trebuie fiarta prea mult.

Sardine - Bogate in acizi grasi nesaturati Omega 3 care reduc frecventa bolilor cardiovasculare si actioneaza asupra sistemului imunitar, crescand rezistenta la infectii. Sardinele sunt o sursa importanta de proteine si calciu (daca mananci si oasele). Concentratia cea mai mare in acizi grasi nesaturati Omega 3 o au somonul si heringul.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!