Skip to article

Dieta cu apa care iti permite sa mananci pe saturate. Slabesti in 7 zile!

Dieta cu apa care iti permite sa mananci pe saturate. Slabesti in 7 zile!
Vrei sa poti purta rochitele de vara fara sa-ti iasa burtica in evidenta? Vrei sa scapi de grasimea care s-a instalat comod pe copase si solduri?

Atunci tine o dieta cu apa. In doar 7 zile, vei reusi sa dai jos cateva kilograme bune.

In plus, este singura dieta care iti permite sa mananci pe saturate!

Beneficiile unei diete cu apa

Specialistii recomanda sa bei cel putin 2 litri de apa pe zi, pentru a-ti mentine organismul hidratat si pentru a ajuta organismul sa functioneze la capacitate maxima.

Cu 0 calorii, apa se transforma intr-un element cheie in dieta. Ea contribuie la curatarea organismului de toxinele cu care este ticsit, te ajuta sa combati retentia apei in tesuturi, imbunatateste aspectul pielii cu celulita, combate constipatia, imbunatateste tranzitul intestinal, iti confera rapid senzatia de satietate si face o multime de alte lucuri minunate pentru silueta ta.

Iata cum arata meniul pe 7 zile intr-o dieta cu apa.

Ziua 1 imediat ce te trezesti bea un pahar de apa calduta inainte de micul dejun bea un pahar de apa in care storci jumatate de lamaie intre mese bea cate 600 ml apa, iar inainte de cina bea 300 ml apa

Acesti 3 pasi se repeta in fiecare zi, pe toata durata dietei cu apa.

Micul dejun: un bol cu fulgi de ovaz, 4 linguri de iaurt degresat. Ai voie sa bei si o ceasca de cafea fara zahar.
Pranz: un wrap umplut cu 2 felii de pui la gratar, 2 linguri de crema de branza, 1 castravete mediu feliat, putin marar, 2 frunze de salata verde, 1 rosie feliata si un morcov dat pe razatoare.
Cina: 150 grame carne de miel cu leguminoase. Ai voie sa bei un pahar de vin rosu.

Ziua 2

Micul dejun: 2 felii de paine integrala, 2 felii de bacon, 2 felii de avocado, 1 rosie. Consuma 1 cana de struguri si o ceasca de cafea. Ai voie sa mananci un mar.
Pranz: salata cu oua fierte tari, 3 linguri de naut si o salata verde, asezonata cu seminte de dovleac, ardei gras, 1 lingura de ulei de masline si 1 lingura de otet.
Cina: 150 grame somon la gratar cu broccoli, ardei gras si morcovi.

Ziua 3

Micul dejun: 2 felii de paine integrala cu 1 lingura de unt de arahide, o ceasca de capsuni cu iaurt degresat si o ceasca de cafea.
Pranz: jumatate de cana de cuscus cu mix de legume
Cina: 150 de grame de pui cu 2 felii de vinete la gratar, ciuperci si dovlecei.

Ziua 4

Micul dejun: un bol de ovaz cu lapte degresat, jumatate de cana de fructe de padure si o ceasca de cafea
Pranz: un wrap cu 2 felii de avocado, 1 felie de sunca, frunze de salata verde, morcov razuit si rosie
Cina: ton cu humus, rosie si fasole verde gatita la aburi

Ziua 5

Micul dejun: fasole gatita cu 1 felie de paine, 1 rosie si spanac
Pranz: salata verde cu branza degresata, plus o nectarina
Cina: 100 grame carne de pui la gratar si o salata verde cu 3 felii de avocado, 2 cartofi mici fierti. La final, bea un pahar de vin rosu.

Ziua 6

Micul dejun: musli cu iaurt degresat si fructe de padure, plus 1 kiwi si o ceasca de cafea
Pranz: 8 bucati de sushi
Cina: 2 felii de pizza de casa cu legume, mozzarella si sunca, alaturi de o salata verde.

Ziua 7

Micul dejun: 1 clatita cu fructe de padure si iaurt degresat, plus o ceasca de cafea
Pranz: pui la gratar, 2 cartofi copti, 1 ceasca de broccoli. 1 felie de placinta de mere cu 2 lingurite de frisca
Cina: 2 oua ochiuri cu spanac si rosie

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe