Skip to article

Dieta cu ciocolata

Dieta cu ciocolata
Dieta cu ciocolata, la fel ca orice alta mono-dieta, nu este leacul universal in lupta permanenta cu kilogramele in plus.

Dar infuptandu-te din ciocolata poti pierde din greutate.

Mai mult, o asemenea dieta poate deveni o adevarata placere pentru amatoarele de dulciuri.

Dieta cu ciocolata a fost introdusa de nutritionistii italieni. Durata acestei diete este intre 5 si 7 zile, dupa aceasta perioada ar trebui sa faci o pauza de minim 4 zile, preferabil 6. Ai voie sa bei lichide doar la 3 ore dupa ce ai mancat.

Meniul dietei cu ciocolata

Dieta cu ciocolata permite combinarea alimentelor permise, precum si o gustare intre mesele principale. Alimentul poate fi consumat sub orice forma. Spre exemplu, mananca un fruct la micul dejun luni, fa o salata de fructe marti dimineata, si porneste ziua de miercuri cu suc de mere. Partea interesanta la dieta cu ciocolata este ca infometarea devine anti-productiva. Asta inseamna ca nu trebuie sa te infometezi, ci chiar ti se interzice acest lucru. De aceea se si permite gustarea intre mesele principale.

Ciocolata te poate ajuta sa ramai plina de energie. Insa, pentru a nu te abate de la dieta, nu trebuie sa depasesti cantitatea de 30 g pe zi. Nu exista nici o perioada de timp stricta pentru dieta cu ciocolata, dar in general se recomanda aproximativ o saptamana.

Dieta cu ciocolata

Lista de alimente zilnice petru dieta cu ciocolata

Paste (spaghetti, noodles, scoici si alte paste solide)
Sosuri pentru paste (sarace in grasimi, fara carne in principal, ca exceptie: bucatele mici de carne alba)
Salate (cu sos fara grasimi, fara crutoane)
Legume
Fructe proaspete
Popcorn (pregatit fara ulei sau sare); topinguri pentru popcorn: ulei dietetic, suplimente vegetale, pudra de usturor, sos de soia, otet, chilli, parmesan solid.
Ciocolata (30 g pe zi)
Apa (2 l pe zi)

Exemplu de meniu zilnic

Micul dejun: Fructe proaspete, salata de fructe, fulgi de grau cu lapte degresat si capsuni
Gustare: popcorn, fructe
Pranz: salata, salata cu paste, spaghetti
Gustare: popcorn, legume asortate, cocktail de fructe cu lapte degresat
Cina: paste cu usturoi si sos de tomate, salata, legume gatite la abur sau fierte.
In timpul zilei: apa plata, apa carbogazoasa

Articole recomandate

Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor! Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor!
Andreea Marin le-a pus gand rau kilogramelor pe care le-a acumulat in perioada sarbatorilor. De cateva zile, prezentatoarea TV isi incanta fanii de pe retelele de socializare cu retete dietetice, foarte gustoase, cu putine calorii.  In weekend, ea a prezentat o reteta de pizza, delicioasa,
Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori
Lidia Buble face orice ca sa isi mentina silueta. De sarbatori, artista a facut mai mult foamea. Ea nu mananca carne, asa ca nu a putut sa se rasfete cu preparatele traditionale de Craciun.  ”Eu de Sărbători nu am mâncat aproape nimic, la modul că acasă la mine
Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos
Păr mătăsos, unghii sănătoase, un ten catifelat și fără riduri sunt doar câteva dintre dezideratele femeilor, iar pentru a le obține nu trebuie să apelezi neapărat la suplimente alimentare, operații sau injecții, ci trebuie
Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a
Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea