Skip to article

Dieta cu salata

Vrei sa-ti prepari un fel de mancare care sa te ajute sa slabesti? Alege o salata! Dar nu o salata din cateva rosii si sunca. Noi iti recomandam salate din ingrediente sanatoase, divers colorate, cu carne slaba dar bogata in proteine si cu un dressing sarac in calorii dar foarte gustos. Cum reusesc aceste salatele sa te ajute sa slabesti? In mai multe feluri: legumele pe care ti le recomandam contin foarte multe vitamine, minerale si fibre. Carnea din aceste salate este fiarta sau la gratar. Sunt salate divers colorate care arata foarte bine si apetisant. Poti manca oricat de multa salata fara sa-ti faci griji in privinta caloriilor. Iti poti crea propria ta reteta din ingredientele pe care ti le recomandam sau poti prepara una din retetele de mai jos. Este foarte sanatos sa adaugi in meniul tau zilnic si o salata. Pe langa faptul ca iti vei mentine silueta, nivelul colesterolului si presiunea arteriala vor scadea considerabil. Urmeaza acesti 5 pasi pentru a pregati o salata delicioasa pe care o poti savura alaturi de mancarurile tale preferate: Dieta cu salata1. Incepe cu legumele: cu cat sunt mai colorate cu atat mai bine. Alege verdeturi inchise la culoare, laptuca, varza, ardei gras, rosii ceapa, ridiche, telina, castravete si salata verde; 2. Adauga si ceva proteine: poti folosi carne prajita pe gratar sau fiarta (de pui, sau de vita), tofu, branza sau ton. Daca nu vrei sa adaugi carne in salata poti opta pentru legume conservate, cum ar fi fasolea boabe; 3. Flolseste si orez, deoarece acesta este foarte bogat in fibre. Daca nu iti place orezul, poti consuma salata cu o felie de paine din cereale integrale; 4. Opteaza pentru un dressing sanatos: iti recomandam un amestec din ulei de masline, otet, sare si piper; 5. Daca esti o persoana indrazneata si vrei sa incerci lucruri noi, adauga in salata ta nuci, avocado sau fructe proaspete: afine, coacaze, felii de portocala sau capsune. Iata si retetele: Salata de pui cu otet: aceasta salata este foarte usor de facut si are un gust deosebit. 4 portii timp de preparare: 45 minute INGREDIENTE: 1 capatana mica de andiva 1 ridiche 1 laptuca verde cateva frunze de spanac ulei de masline ceapa tocata usturoi pisat bucatele de piept de pui fara piele otet mustar piper proaspat macinat, sare crutoane MOD DE PREPARARE: Spala verdeturile, apoi toaca-le si aseaza-le intr-un bol mare sau in mai multe farfurii.Incinge intr-o tigaie uleiul si prajeste ceapa si usturoiul timp de 2 minute. Adauga apoi bucatelele de piept de pui si rumeneste-le usor. Tot in tigaie, peste pui, adauga otetul si mustarul si mai prajeste totul timp de inca 3-4 minute. Condimenteaza amestecul de pui si legume cu sare si piper dupa gust, adauga-l peste verdeturi si orneaza portiile cu crutoane. INFORMATII NUTRITIONALE: 270 calorii grasimi 9g carbohidrati 10g proteine 37 g. Salata de fasole verde cu cartofi: aceasta salata poate fi consumata alaturi de un hamburger si o limonada rece. 4 portii timp de pregatire: 30 minute INGREDIENTE: 4 cartofi rosii, mici, necuratati 400g fasole verde, proaspata 3 linguri ulei de masline 3/4 pahar de otet de vin 2 linguri mustar 1 lingura zeama de lamaie cimbru 1i ceapa de marime medie, tocata 1-2 catei de usturoi tocat marunt sare si piper MOD DE PREPARARE: Pune cartofii la fiert. Separat, fierbe fasolea verde, iar cand este gata, scoate-o din apa fierbinte si trece-o printr-un jet de apa rece.Pentru dressing, amesteca uleiul, otetul, zeama de lamaie si mustarul. Tot aici adauga si ceapa tocata, usturoiul si cimbrul. Cand cartofii si fasolea s-au racit, amesteca-le cu dressingul si adauga sare si piper dupa gust. INFORMATII NUTRITIONALE: 330 calorii grasimi 11g carbohidrati 53 g proteine 6 g Salata cu broccoli, tofu si seminte de susan: consuma aceasta salata cu prune proaspete si un pahar de ceai rece (ice tea) 4 portii timp de preparare: 45 minute INGREDIENTE: 300g tofu taiat si scurs de zeama 1 pahar de sos marinat pentru salata zeama de la 2 lamai 2 bucatele de ghimber tocat marunt 2 capatani mici de broccoli ulei de susan 4 catei de usturoi cateva ciuperci taiate felii 1 ardei gras taiat julienne (felii subtiri) 1/2 morcov tocat marunt otet cateva frunze de laptuca tocate seminte de susan prajite 2 linguri sos de soia MOD DE PREPARARE: Aseaza tofu intr-un bol, toarna peste el sosul marinat, acopera-l si lasa-l la frigider timp de aproximativ 1 ora.Incinge cuptorul la 180 de grade si unge o tava cu ulei vegetal. Scoate tofu de la marinat si taie-l in bucatele. Aseaza bucatelele de tofu in tava, intr-un singur strat, si tine-le in cuptor aproximativ 15-20 minute pana se rumenesc. Apoi lasa-le sa se raceasca. Pune apa intr-o oala, adauga sucul de lamaie si ghimbirul tocat si pune-le la fiert. Cand apa a dat in clocot adauga broccoli si lasa-l sa fiarba aproximativ 30 de secunde. Scoate-l apoi din apa fierbinte si trece-l printr-un jet de apa rece. Intr-o tigaie incinge uleiul de susan. Peste acesta adauga usturoiul, ceapa si ciupercile si prajeste-le aproximativ 1 minut. Apoi pune feliile de ardei, morcovul, ceapa tocata, usturoiul, sosul de soia si otetul si continua sa le prajesti inca 3 minute pana cand ardeiul si morcovul incep sa se inmoaie. La sfarsit adauga broccoli si tofu si mai tine-le pe foc inca 1-2 minute, amestecandu-le. Pune cateva frunze de laptuca tocata pe fiecare farfurie si deasupra adauga portii egale din amestecul de legume si tofu. Asezoneaza cu seminte de susan prajite. INFORMATII NUTRITIONALE: 208 calorii grasimi 6g carbohidrati 34g proteine 14 g

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!