Skip to article

Dieta de 17 zile

Dieta de 17 zile
Dieta de 17 zile, creata de Dr. Mike Moreno, este unul dintre cele mai in voga planuri alimentare ale momentului, cu o imensa popularitate in randul oamenilor de toate varstele.

Ea consta in cateva etape si poate fi usor adaptata pentru diferite niveluri de scadere in greutate, promitand rezultate bune.

Dieta consta in trecerea prin 3 faze de slabit, plus una suplimentara pentru mentinerea noii greutati.

Ea este variata si precisa, deoarece conceptele si teoriile ce accelereaza slabitul sunt diferite in fiecare faza. Cu toate acestea, ideea principala care sta la baza acestei diete este accelerarea metabolismului prin crearea unei "confuzii metabolice" ce mareste rata metabolica bazala, accelerand arderea grasimilor.

Iata care sunt regulile si principiile specifice fiecarui ciclu al dietei :

Ciclul 1 - Accelereaza (zilele 1-17)

Aceasta este etapa cea mai stricta ca si aport caloric. Cu o portie zilnica de numai 1 200 calorii, planul urmeaza regulile generale ale unei diete low carb. Asadar, bazeaza-te pe carnea slaba, lactate degresate, fructe, legume fara amidon, ceai verde si apa. In aceasta etapa se pierde mai ales apa si creste rata metabolica.

Ciclul 2 - Activeaza (zilele 18-34)

Aceasta etapa se concentreaza pe variatia aportului caloric de la putin la mult, in cursul a cateva zile. Aceasta tehnica previne incetinirea metabolismului si evitarea fazei de platou. Daca in primul ciclu se pierde apa, acum se accelereaza arderea grasimilor. In aceasta etapa se consuma aproximativ 1 500 calorii pe zi.

Ciclul 3 - Realizeaza (zilele 35-51)

Aceasta este o perioada de stabilizare, care se concentreaza pe dezvoltarea unor obiceiuri sanatoase de alimentatie. Acum kilogramele scade mai greu. In alimentatie se adauga mai multe cereale integrale si fructe, in timp ce consumul nelimitat de carne slaba nu mai este incurajat. Mai mult decat atat, sunt permise si o gustare zilnica de 100 calorii si un pahar de alcool .

Ciclul 4 - Terminus (zilele 52-68)

Aceasta este etapa finala, in care se mentine atentia pe alimentatia sanatoasa, iar mesele sunt similare cu cele din ciclurile anterioare, insa acum sunt permise rasfaturi culinare de weekend. In acest stadiu ar trebui sa fi ajuns la greutatea dorita.

Autor: Nuage

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism