Skip to article

Dieta de 21 de zile: cum sa fii sexy in skinny jeans

Dieta de 21 de zile: cum sa fii sexy in skinny jeans
Jeansii skinny se mentin in tendinte si sunt cea mai buna alegere vestimentara daca vrei sa-ti pui in evidenta posteriorul si picioarele.

De fiecare data cand vrei sa imbraci perechea preferata de jeansi trebuie sa depui un efort sustinut, sa-ti sugi burta si sa tragi cu putere de material? Inseamna ca jeansii tai au ramas prea mici pentru formele actuale ale corpului tau.

A venit momentul sa-ti iei revansa! In doar 21 de zile, poti avea din nou un corp care sa iti permita sa porti orice skinny jeansi vrei.

Pentru aceasta, trebuie sa te pui serios pe sport. Insa nu orice tip de sport va da rezultate rapide si de durata. Iti recomandam sa incerci antrenamentul metabolic, un program care iti va testa forta fizica. Insa pentru rezultatele senzationale de la final, merita orice efort.

Slabeste in functie de forma fundului: iata ce exercitii usoare poti sa faci

Ce este antrenamentul metabolic

Antrenamentul metabolic (metabolic training), care te ajuta sa-ti recapeti silueta in doar 21 de zile, presupune executarea unor exercitii structurale si compuse, foarte intense, care iti lucreaza mai multe grupe de muschi. Datorita intensitatii ridicate a exercitiilor, vei arde mult mai multe calorii, atat in timpul exercitiilor, cat si dupa, vei avea un corp tonifiat si o musculatura mai definita. Adio, tesut adipos!

Pentru antrenamentul metabolic este bine sa ai la indemana doua greutati de cateva 2-2,5 kilograme. Daca esti deja obisnuita cu greutatile, poti alege unele mai grele.

Antrenamentul metabolic poate fi realizat de 3 ori pe saptamana, in sedinte la care repeti de 3 ori seturile de exercitii.

1. Sarituri

Incepe-ti antrenamentul cu cel mai simplu set de exercitii: sariturile. Sari pe loc pentru 15 secunde, apoi sari stanga-dreapta pentru alte 15 secunde, apoi sari inainte si inapoi pentru alte 15 secunde. Fa o pauza si repeta setul de 3 ori.

Sarituri


2. Genuflexiuni

Departeaza picioarele si tine in fata pieptului o greutate. Flexeaza genunchii si fa o genuflexiune incompleta, pana cand coapsele ajung sa fie paralele cu solul. Din aceasta pozitie, sari si revii in pozitia initiala. Repeta exercitul de 20 de ori intr-un set.

Genuflexiuni


3. Fandari

Fandarile iti lucreaza muchii coapsei si muschii posteriorului. Tine cate o greutate in fiecare mana si fa o fandare laterala, aducand greutatea din mana opusa spre genunchiul flexat. Procedeaza similar si pentru celalalt picior, apoi repeta exercitiul de 10 ori.

Fandari


Trenduri in fitness pentru 2013

4. Ridicari de bazin

Intinde-te pe pardoseala, flexeaza genunchii si ridica bazinul, pana cand ajungi sa te sprijini in calcaie si pe linia umerilor. Mentine pozitia cateva secunde, apoi revino in pozitia initiala. Repeta exercitiul de 20 de ori.

Ridicari de bazin


5. Genuflexiuni complexe

Pentru acest exercitiu, trebuie sa faci o genuflexiune, in timp ce tii mainile impreunate in zona pieptului. Din pozitia in care esti, lasa-ti greutatea pe un picior si ridica-l pe celalat, astfel incat sa ajungi sa te sprijini doar pe un picior, iar celalalt sa fie paralel cu solul.

Genuflexiuni complexe


6. Flotari

Asaza-te in genunchi, cu palmele intinse pe sol. Ridica un picior in spate si flexeaza genunchiul opus, apoi impinge greutatea in brate, ca si cum ai face o flotare. Repeta exercitiul de cate 10 ori pentru fiecare picior.

Flotari


7. Aplecari

Tine cate o greutate in maini. Din pozitie dreapta, apleaca-te in fata, dar in acelasi timp ridica un picior in spate si intinde bratul de pe aceeasi parte spre sol. Revino in pozitie initiala, dar tine genunchiul flexat in fata si bratul ridicat. Repeta exercitiul de 10 ori. apoi schimba piciorul si procedeaza la fel.

Aplecari


Autor: Laura Galan

Articole recomandate

O metoda antica te ajuta sa slabesti fara dieta si fara exercitii! O metoda antica te ajuta sa slabesti fara dieta si fara exercitii!
Fosta participanta la raliuri, britanica Penny Mallor, a readus la lumina o idee stralucita care iti poate tine sub control greutatea.Penny a pus deja in vanzare un cordon din poliester care, prins in talie, are rolul de a te atentiona atunci cand ai mancat destul. Cordonul era folosit in trecut de
Slabire si tonifiere: ce exercitii sa faci in functie de forma corpului Slabire si tonifiere: ce exercitii sa faci in functie de forma corpului
Daca obisnuiesti sa iesi la alergat cu bunele tale prietene, probabil ti s-a intamplat sa observi dupa un timp ca ele au slabit armonios, iar tu ai ramas cu aceleasi kilograme. Nimic nu este mai frustrant decat sa vezi ca depui efort pentru a scapa de surplusul de kilograme si ca acesta se
Cori Gramescu: exercitii simple de facut inainte si dupa Paste Cori Gramescu: exercitii simple de facut inainte si dupa Paste
Iata cam ce exercitii ne recomanda Cori Gramescu pentru a fi in forma pentru Paste si mai ales pentru a-ti reveni dupa mesele copioase de sarbatori.Cori prezinta cateva miscari de baza pentru picioare, combinate cu ingeniozitate pentru a ne adresa tuturor "zonelor-problema": laterala coapsei,
Cori Gramescu: 3 exercitii pentru o postura frumoasa Cori Gramescu: 3 exercitii pentru o postura frumoasa
Petru cei care lucreaza ore in sir tintuiti pe scaunul de la birou, Cori Gramescu are cateva sfaturi si exercitii simple care ajuta la indreptarea coloanei. In urma exercitiilor, Cori promite ca vei avea o postura frumoasa, dreapta, care te va ajuta sa pari cu cel putin 3 kilograme mai supla si sa
Dieta si exercitii pentru a scapa de colacei in 7 zile Dieta si exercitii pentru a scapa de colacei in 7 zile
Cum dau primele raze de soare, cum incepi sa visezi la dupa-amiezile insorite pe care ti le petreceai pe plaja sau la piscina. Chiar daca inca nu este momentul sa faci bai de soare, trebuie sa te pregatesti din timp pentru zilele in care vei renunta la haine si iti vei etala corpul de zeita in
Ce exercitii face Mihaela Radulescu acasa, pentru un abdomen tonifiat Ce exercitii face Mihaela Radulescu acasa, pentru un abdomen tonifiat
De cand a devenit activa pe blog-ul sau, Mihaela Radulescu si-a propus ca printre altele, sa le invete pe cele care o citesc trucuri si sa ofere sfaturi din experienta personala, legate de moda si frumusete.Astazi, frumoasa vedeta s-a gandit sa le impartaseasca prietenelor ei din spatiul virtual,