Skip to article

Dieta de 3 ore si marimea portiilor te ajuta sa slabesti rapid si sanatos

Dieta de 3 ore si marimea portiilor te ajuta sa slabesti rapid si sanatos
Dieta de 3 ore si marimea portiilor te ajuta sa controlezi cantitatea de mancare consumata, sa pierzi rapid in greutate si sa-ti intensifici metabolismul. In primele doua saptamani ale acestei diete se pierd 4.5 kg in greutate.

Dieta de 3 ore

Dieta de 3 ore este un tip de dieta populara gratie rezultatelor rapide care se obtin, chiar si fara a face sport. Mesele mici, frecvente si urmarirea portiilor de mancare te ajuta sa pierzi in greutate, incepand de la grasimea de pe abdomen. Ca urmare a meselor frecvente, este mai putin probabil sa te asezi la masa flamanda si sa fii tentata sa consumi o cantitate mare de mancare deoarece ai mancat cu 3 ore in urma.

Dieta de 3 ore are la baza stabilirea meselor in functie de timp. Mesele sunt regulate, dese, cu putina mancare. In acest fel, organismul are timp sa arda caloriile.

Dimineata, ia micul dejun la cel mult o ora dupa ce te-ai trezit. Apoi, pe parcursul zilei, mananca o data la 3 ore. Ultima masa luata in ziua respectiva trebuie sa fie cu 3 ore inainte sa mergi la culcare. In total, sunt in jur de 5-6 mese pe zi.

In ceea ce priveste mancarea consumata in cadrul dietei de 3 ore, fiecare masa trebuie sa contina maximum 1 lingurita de grasime si un total de maxim 400 de calorii in farfurie. Intr-o zi se consuma intre 1400 si 2000 de calorii, care reprezinta totalul meselor luate.

In dieta de 3 ore, meniul este bine sa fie alcatuit din proteine cu un continut scazut de grasime, cereale integrale, legume, fructe si lactate.

Unul dintre dezavantajele acestei diete este faptul ca putini oameni au timp sa respecte mesele zilnice o data la trei ore. Un alt dezavantaj consta in faptul ca nu exista studii care sa demonstreze in mod incontestabil ca mesele mici si dese accelereaza metabolismul.

In dieta de 3 ore, nu este implicata nicio activitate sportiva. Pentru un stil de viata sanatos, sportul este esential.

Un alt dezavantaj il reprezinta portiile. Oamenii sunt tentati sa-si puna mai mult in farfurie si se poate ca unor persoane sa li se para dificil sa manance atat de putin la o singura masa. Pentru cei care nu se pot obisnui cu numai 400 de calorii la o masa si pentru cei care nu pot lua mese dese, la ore exacte, dieta de 3 ore nu reprezinta o solutie.

Ce trebuie sa stii despre marimea portiilor

Marimea portiilor este stras legata de tipul de aliment consumat. Ca regula generala, imparte farfuria in jumatate si rezerva una dintre jumatati pentru legume sau pentru fructe. Cealalta jumatate se imparte la restul tipurilor de alimente. Acestea din urma sunt, de obicei, proteine si fibre.

O bucata de carne nu ar trebui sa depaseasca marimea palmei tale. Proteinele, reprezentate de carne, peste sau oua, nu trebuie sa depaseasca 85 gr la o masa. In ceea ce priveste lactatele, la o masa rezuma-te la o felie de branza. In schimb, fructele si legumele pot fi consumate intr-o cantitate mai mare, cat jumatate de farfurie.

Pentru dulciuri sau deserturi, este acceptat un preparat cu 50 de calorii.

Autor: Elisa Costache

Articole recomandate

Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea