Skip to article

Dieta de 3 ore si marimea portiilor te ajuta sa slabesti rapid si sanatos

Dieta de 3 ore si marimea portiilor te ajuta sa controlezi cantitatea de mancare consumata, sa pierzi rapid in greutate si sa-ti intensifici metabolismul. In primele doua saptamani ale acestei diete se pierd 4.5 kg in greutate.

Dieta de 3 ore

Dieta de 3 ore este un tip de dieta populara gratie rezultatelor rapide care se obtin, chiar si fara a face sport. Mesele mici, frecvente si urmarirea portiilor de mancare te ajuta sa pierzi in greutate, incepand de la grasimea de pe abdomen. Ca urmare a meselor frecvente, este mai putin probabil sa te asezi la masa flamanda si sa fii tentata sa consumi o cantitate mare de mancare deoarece ai mancat cu 3 ore in urma.

Dieta de 3 ore are la baza stabilirea meselor in functie de timp. Mesele sunt regulate, dese, cu putina mancare. In acest fel, organismul are timp sa arda caloriile.

Dimineata, ia micul dejun la cel mult o ora dupa ce te-ai trezit. Apoi, pe parcursul zilei, mananca o data la 3 ore. Ultima masa luata in ziua respectiva trebuie sa fie cu 3 ore inainte sa mergi la culcare. In total, sunt in jur de 5-6 mese pe zi.

In ceea ce priveste mancarea consumata in cadrul dietei de 3 ore, fiecare masa trebuie sa contina maximum 1 lingurita de grasime si un total de maxim 400 de calorii in farfurie. Intr-o zi se consuma intre 1400 si 2000 de calorii, care reprezinta totalul meselor luate.

In dieta de 3 ore, meniul este bine sa fie alcatuit din proteine cu un continut scazut de grasime, cereale integrale, legume, fructe si lactate.

Unul dintre dezavantajele acestei diete este faptul ca putini oameni au timp sa respecte mesele zilnice o data la trei ore. Un alt dezavantaj consta in faptul ca nu exista studii care sa demonstreze in mod incontestabil ca mesele mici si dese accelereaza metabolismul.

In dieta de 3 ore, nu este implicata nicio activitate sportiva. Pentru un stil de viata sanatos, sportul este esential.

Un alt dezavantaj il reprezinta portiile. Oamenii sunt tentati sa-si puna mai mult in farfurie si se poate ca unor persoane sa li se para dificil sa manance atat de putin la o singura masa. Pentru cei care nu se pot obisnui cu numai 400 de calorii la o masa si pentru cei care nu pot lua mese dese, la ore exacte, dieta de 3 ore nu reprezinta o solutie.

Ce trebuie sa stii despre marimea portiilor

Marimea portiilor este stras legata de tipul de aliment consumat. Ca regula generala, imparte farfuria in jumatate si rezerva una dintre jumatati pentru legume sau pentru fructe. Cealalta jumatate se imparte la restul tipurilor de alimente. Acestea din urma sunt, de obicei, proteine si fibre.

O bucata de carne nu ar trebui sa depaseasca marimea palmei tale. Proteinele, reprezentate de carne, peste sau oua, nu trebuie sa depaseasca 85 gr la o masa. In ceea ce priveste lactatele, la o masa rezuma-te la o felie de branza. In schimb, fructele si legumele pot fi consumate intr-o cantitate mai mare, cat jumatate de farfurie.

Pentru dulciuri sau deserturi, este acceptat un preparat cu 50 de calorii.

Autor: Elisa Costache

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui