Skip to article

Dieta de toamna: 4 fructe care te ajuta sa slabesti

Dupa cura de detoxifiere cu legume si fructe de primavara si dieta cu pepene rosu din vara, a venit timpul sa profiti de fructele toamnei ! Deja poti sa te gandesti ce provizii trebuie sa-ti faci odata cu incheierea verii. Uita de capsuni, cirese, piersici si nectarine, caci vin tare din urma vedetele toamnei.

Unele fructe specifice acestui anotimp vin la pachet cu o multime de antioxidanti, nutrienti si alte substante de care ai nevoie pentru a slabi.

Ce spui, nu-i asa ca nu regreti sfarsitul verii?

1. Strugurii

Sunt dulci, albi sau negri, cu boabe mici sau mari, si in aceasta toamna vor fi un aliat de nadejde in lupta cu nesuferita grasime. In ciuda faptului ca au un continut ridicat de zahar, strugurii au putine calorii si pot fi consumati in orice moment al zilei. Daca ai probleme cu celulita, este musai sa incerci o cura cu struguri, deoarece aceste fructe minunate contin un antioxidant foarte puternic numit resveratrol, care imbunatateste rapid circulatia sangelui si sparge celulele de grasime.

Strugurii previn retentia apei in organism, stimuleaza digestia si actioneaza ca un diuretic natural. Dieta cu struguri nu este restrictiva. Dimineata poti manca 100 de grame de branza de vaci, 2 felii de paine din cereale integrale si 200 de grame de struguri.

La pranz poti manca 250 de grame de piept de pui la gratar, cu 50 de grame de branza de vaci, iar la final 150 de grame de struguri. La masa de seara poti consuma peste si salata, plus 200 de grame de struguri.

Desigur, strugurii nu ar trebui sa lipseasca nici de la gustarea zilnica.

2. Perele

Stii deja ca merele sunt fructe absolut senzationale in cura de slabire, au un continut ridicat de apa si numerosi nutrienti si antioxidanti ce reduc nivelul de colesterol si accelereaza procesul de ardere a grasimilor. Insa de data aceasta, vrem sa-ti spunem mai multe despre pere.

Dintre toate fructele, perele au cel mai scazut continut glicemic. In schimb, sunt pline de fibre si iti confera o stare indelungata de satietate. O singura para contine 15% din cantitatea de fibre recomandata zilnic, prin urmare asigura-te ca aceste fructe nu-ti lipsesc toamna aceasta din bucatarie.

3. Prunele

Consumate cu moderatie, dar in fiecare zi, prunele te ajuta sa slabesti. Au un continut scazut de calorii, dar sunt bogate in fibre si sorbitol, astfel ca actioneaza ca un laxativ natural, contribuind la detoxifierea ficatului. Prunele au un continut ridicat de magneziu, fier, potasiu si fosfor. Iti recomandam sa bei inainte de fiecare masa suc de prune, deoarece scade pofta de mancare si astfel vei asimila mai putine calorii.

4. Gutuile

Nicio dieta de toamna nu poate avea rezultate optime fara gutui. Aceste fructe tari, care iti strepezesc dintii, au un aport caloric scazut, motiv pentru care sunt foarte indicate in dieta. Gutuile sunt bogate in fibre, stimuleaza eliminarea toxinelor din organism si impiedica asimilarea grasimilor.

Specialistii spun ca, spre deosebire de alte fructe, gutuile isi pastreaza calitatile nutritionale chiar si dupa ce au fost preparate termic. Prin urmare, gemul si dulceata de gutui au aceleasi efecte benefice precum fructele crude.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui