Skip to article

Dieta de toamna-iarna

Daca ti se pare dificil sa urmezi o dieta in timpul sezoanelor reci, cand simti nevoia mai degraba de o ciocolata decat de un ceai, atunci dieta de toamna-iarna este perfecta pentru tine!

Special conceputa pentru lunile reci, aceasta dieta propune consumul de produse simple si usor de pregatit, pentru o silueta perfecta chiar si atunci cand costumul de baie se odihneste!

Cui i se potriveste dieta?

Dieta de toamna-iarna este speciala pentru acelea dintre noi care isi doresc sa slabeasca si sa manance sanatos chiar si cand temperaturile sunt mai scazute, iar nevoile calorice devin mai mari.

Cele 4 mese vor fi diferite in fiecare zi si de fiecare data, pentru a evita rutina mancarurilor "deja-vu".

Ce ai voie sa mananci?

Fructe si legume de sezon! Foarte bogate in vitamina C , ele dinamizeaza organismul si il protejeaza de agresiunile virusurilor si frigului.

Cele mai bogate in vitamina C sunt: citricele, kiwi, fructele exotice, varza, broccoli, spanacul.

Consuma alimente bogate in fier pentru a lupta contra oboselii. Astfel, o portie de carne sau de peste o data pe zi si legume uscate din timp in timp reprezinta adevarate binefaceri pentru tonusul general al organismului.

Fierul este cu atat mai bine absorbit cu cat el este asociat, in cursul aceleiasi mese, cu un aliment bogat in vitamina C.

Prepara din alimentele mentionate mese originale, mereu noi, care sa-ti stimuleze apetitul.

Rezultate

Dieta da rezultate pe termen lung, nu este una dintre acelea miraculoase dar ineficiente, caci presupune o adevarata modificare a obiceiurilor alimentare.

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se