Skip to article

Dieta Dukan: 3 retete pentru etapa de croaziera

Dieta Dukan: 3 retete pentru etapa de croaziera
Etapa de croaziera este cel de-al doilea pas al dietei Dukan , iar avantajul acestei perioade este flexibilitatea. In aceasta etapa poti sa alternezi consumul de proteine pure cu proteine vegetale (legume fara amidon).

Dupa etapa de atac, in care iti este permis sa consumi numai proteine pure, in etapa de croaziera poti adauga si legume. Cele mai recomandate sunt sparanghelul, telina, broccoli, prazul, ciupercile, ridichile, soia, spanacul, varza, ardeii, conopida si dovleceii. Legumele pot fi consumate fierte, coapte sau proaspete, in functie de mancarea pe care vrei sa o prepari.

Pentru ca etapa de croaziera sa aiba rezultate optime de scadere in greutate, este indicat sa respecti regulile stabilite de dieta Dukan. Trebuie sa consumi 2 linguri de tarate de ovaz si 1,5 litri de apa zilnic. Este recomandat sa faci miscare 30 de minute pe zi - chiar si mers pe jos este bun.

Secretul etapei de croaziera este rabdarea. Trebuie sa fii convinsa ca te indrepti in directia cea buna si ca, la final, te asteapa un corp frumos sculptat si armonios.

Iata 3 retete pe care le poti prepara in etapa de croaziera a dietei Dukan:

1. Salata Nicoise

Salata Nicoise poate constitui un pranz excelent in etapa de croaziera, deoarece contine exact ingredientele de care ai nevoie pentru a te simti satula, dar in acelasi timp pentru a scadea in greutate. Ai nevoie de: salata verde 2 rosii feliate 2 oua fierte tari 1 conserva de ton 1 conseva mica file de ansoa 1 mana de fasole verde proaspeta sau congelata otet balsamic

Fierbe fasolea verde dupa instructiunile de pe ambalaj, in cazul celei congelate, sau dupa ochi, in cazul celei proaspete. Este recomandat sa prepari fasolea la steamer sau la aburi, pentru a nu pierde niciun nutrient. Lasa fasolea la racit.

Intr-un bol rupe frunzele de salata, adauga rosiile, fasolea verde si amesteca. Decoreaza salata cu ouale taiate in sferturi, conserva de ton, fileurile de ansoa si putin otet balsamic.

2. Oua ochiuri in sos de rosii

O reteta tipic italiana, redusa la ingrediente permise in etapa de croaziera. Ai nevoie de: 4 oua jumatate ceapa mare tocata ulei de masline 400 grame rosii tocate marunt 3 lingurite apa cateva frunze de busuioc sare, piper

Toarna putin ulei intr-o tigaie, asteapta sa se incinga si adauga ceapa tocata. Cand devine translucida, adauga rosiile si apa. Lasa sosul la scazut la foc mic pret de 10-15 minute. Daca devine prea gros, mai adauga putina apa. Cand este gata, adauga frunzele de busuioc si mai lasa sa dea un clocot. Sparge ouale in tigaie, adauga sare si piper si acopera cu un capac. Mancarea este gata cand albusul se intareste, dar galbenusul ramane moale.

3. Inghetata de ciocolata

Iata un desert delicios si usor de facut, ideal in etapa de croaziera. Ai nevoie de: 250 grame branza proaspata slaba in grasimi (facuta pasta) 3 oua sepaparate indulcitor praf (6 lingurite) esenta de vanilie 2 lingurite pudra de cacao cu un continut scazut de grasimi

Cu un tel, bate spuma albusurile. Adauga apoi indulcitorul. Bate galbenusurile si adauga-le in spuma de albus. Adauga pudra de cacao, esenta de vanilie si branza proaspata. Toarna compozitia intr-un aparat de facut inghetata si, dupa 15-20 de minute, te poti bucura de un desert care nu te va ingrasa.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism