Skip to article

Dieta dupa ceas

Dieta dupa ceas
6:00-9:00

Mananca micul dejun. Este un cliseu, dar este adevarat. Micul dejun este masa cea mai importanta a zilei. Nu sari peste el. Micul dejun trebuie sa fie bogat in proteine, lucru ce te va ajuta sa treci peste foamea de dimineata. Include oua, curcan si iaurt. Daca esti genul de persoana care are nevoie de carbohidrati, incearca niste fructe.

10:30

Daca iti este foame, incearca un iaurt. Daca nu, sari peste.

12:00-14.00

Mananca pranzul. Pranzul trebuie sa fie o masa echilibrata din proteine (pui, peste) si carbohidrati (salata). Putina grasime sanatoasa din alune si ulei de masline este bine venita.

16:30

Consuma carbohidrati (broccoli, spanac sau un mar).

17:00-20:00

Este randul cinei. Proteine cu carbohidrati si cu un pic de grasime.

21:00-6:00



Asta este zona rosie. Mancatul in perioada asta tinde sa depinde de stare si nu de foame. Incearca sa-ti controlezi apetitul. Daca chiar trebuie sa mananci ceva, incearca produse bogate in proteine. Poti avea o lingura de unt de arahide.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!