Skip to article

Dieta Factor 5

Dieta Factor 5
Dieta Factor 5 a fost creata de Harley Pasternak, autorul unei carti destul de voluminoase intitulata "5 - Factor Fitness", trainerul multor celebritati de la Hollywood.

In capitolul dedicat dietelor, Harley Pasternak explica conceptul acestei cure de slabire.

Conceptul dietei Factor 5

Dieta de fata se bazeaza pe 5 mese pe zi, 5 sesiuni de sport pe saptamana a cate 5 exercitii timp de 25 de minute.

Alaturi de o nutritie speciala si un program de miscare ordonat vei putea sa scapi de kilogramele in plus.

Cu ajutorul unei proceduri intelepte si a motivatiei, corpul tau isi va recapata formele mult visate.

Incepe de astazi planul tau pentru slabit si programeaza-ti o consultatie la medicul nutritionist.
Prezinta-i avantajele dietei Factor 5 si efectueaza setul tau de analize.

Care sunt secretele pierderii in greutate?

1. Metabolismul - un metabolism activ va arde mai multe calorii in comparatie cu unul mai lenes. In acest fel, grasimea din corpul tau va fi folosita ca energie, iar tu vei slabi mai repede.
Dieta Factor 5


2. Exercitiile - lucreaza-ti zonele cu probleme si tonifiaza-ti muschii.

3. Calorii benefice - mananca numai alimentele care au un procentaj corespunzator de calorii.

4. Indexul glicemic - mancarurile sarace in zaharuri te ajuta sa slabesti mai eficient.

5. Odihna si refacerea fizica - reducerea stresului zilnic te ajuta pierzi in greutate.

Iata un plan simplu pentru o singura zi:

Mic dejun: cereale integrale neindulcite. Doza indicata trebuie sa cuprinda 5 grame de proteine si 5 grame de fibre per portie la care vei adauga cateva capsuni sau afine. Pe acestea le poti servi cu iaurt degresat.

Mananca si o cana mica de branza de vaca fara grasime.

Daca doresti sa mananci o masa calda atunci poti prepara o omleta din praf de oua, un produs special pentru cei ce sunt la dieta .

Pranz: supe si salate de cruditati. Evita painea, orezul alb, sandwich-urile sau deserturile fainoase.

Cina: carne alba la gratar pentru asigurarea corpului tau cu proteine, plus o garnitura de cartofi fierti, broccoli, spanac sau conopida.

Deserturile sunt in general compuse din fructe acrisoare si sarace in calorii. Intre micul dejun si pranz trebuie sa existe o gustare, iar intre ultima masa si cu doua ore inainte de culcare, o alta.

Sursa: fotografie, afproducts.com

Articole recomandate

Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea