Skip to article

Dieta Hallelujah

Dieta Hallelujah
O dieta Hallelujah se bazeaza pe nivel scazut de calorii, mai exact, 85% mancare organica si 15% hrana procesata.

Americanul George Malkmus, autorul acestui regim alimentar, afirma ca forma noastra fizica este facuta sa primeasca hrana asa cum se gaseste in natura si ca din acest act nutritiv nu trebuie sa lipseasca acea serie de substante active atat de benefice organismului.

Dieta de fata propune un plan de alimentatie bazat numai pe legume si fructe, majoritatea lor consumate in forma lor naturala.

Avantajul este reprezentat de nivelul scazut de calorii si cantitatea mare de vitamine, antioxidanti si fibre.

Malkmus este de parere ca sucul extras din frunze, legume si fructe este cea mai buna metoda de asimilare a nutrientilor in corpurile noastre.

Christine Gerbstadt, purtatoarea de cuvant a American Dietetic Association, spune ca Sistemul digestiv al fiecaruia dintre noi scoate numai 35% din nutrientii activi, in timp ce din suc, organismul absoarbe 92% din nutrientii disponibili.

Dieta Hallelujah include si o varietate de suplimente alimentare (B12, uleiuri, enzime digestive si un produs special pentru detoxifiere).

Planul recomanda 30 de minute zilnice de exercitii de gimnastica ( stretching si exercitii la aparate) impreuna cu o doza zilnica de soare.

Ce pot sa consum?

Meniul dietei Hallelujah este compus din trei mese vegetariene si un supliment alimentar. La aceste trei mese se adauga o masa gatita din legume si seminte cu uleiuri in cantitati reduse.

Trei dintre mese sunt compuse din mancare verde, iar cina strict din mancare gatita. Fructele trebuie sa ocupe 15% din portiile consumate zilnic.

In general, mancarea procesata este mai saraca in nutrienti si deci cantitatea de calorii este mai redusa.

Iata un plan pe o zi a dietei Hallelujah
Dieta Hallelujah



Mic dejun: Administrarea suplimentului pe baza de orz(componenta lui este absolut organica plus o baza sub forma de pudra din iarba de lucerna)

Gustarea : Suplimentul de orz urmat de vegetale neprocesate termic si o salata de fructe

Pranz: O cana de suc de legume si o bucata dintr-un fruct sau un supliment vegetal

Cina: Suplimentul din orz, o salata mare de legume, cartofi fierti, orez brun fiert, legume la abur, paste din grau integral, paine din cereale integrale

Gustare: Fructe proaspete si un pahar din suc de pere si mere

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe