Skip to article

Dieta - Mic dejun cu banane

Dieta - Mic dejun cu banane
Aceasta dieta se adreseaza persoanelor care doresc sa slabesca, insa nu se hazardeaza in privinta kilogramelor pe care vor sa le dea jos.

Dieta pe baza de banane este o dieta care functioneaza in timp si da rezultate maxime daca se monitorizeaza consumul de calorii.
Principiul acestei diete este ca ofera confortul unui stomac plin si va impiedica sa mancati excesiv.

Ideea de baza este ca acest regim nu interzice nimic deoarece se doreste a nu priva persoana care il urmeaza de la nicio mancare.

Mancati banane la micul dejun

Se pot consuma banane de dimineata, dar incercati sa nu mancati pana la refuz.
Bananele trebuie sa fie crude, nesupuse niciunui tratament termic, la temepratura camerei.
Substituiti alte fructe pe care le consumati de obicei cu banane.
Beti doua pahare cu apa la temperatura camerei.
Daca totusi va este foame la scurt timp dupa micul dejun cu banane puteti consuma orice tip de mancare in limita a 200 de calorii.

Mancati normal la masa de pranz si cina

Retineti ca cina trebuie luata pana la ora 20(preferabil pana la ora 18)
In principiu aceasta dieta nu impune cantitatea si felul demancare pe care il serviti, dar se recomanda mancarurile usoare precum pestele si salatele in schimbul fripturilor.
Se recomanda evitarea deserturilor dupa masa.
Mancati pana cand sunteti satisfacut, dar nu plin.

Beti numai apa

Singura bautura permisa in timpul acestei diete este apa minerala sau plata.
Apa trebuie pastrata la temeperatura camerei. In niciun caz nu trebuie sa fie rece!
Apa trebuie bauta cu inghitituri mici si nu multa de-odata dupa masa.
In afara meselor puteti consuma ceaiuri sau cafea, dar fara a include lapte. Acesta este de evitat in timpul dietei.
Puteti consuma cateodata si un pahar de bere sau vin, dar nu va faceti un obicei din asta.
Consumati toate alimentele incet, cu inghitituri mici.
Daca mestecati incet senzatia de satietate va veni mai repede si nu veti consuma alimente in excess.
Dieta - Mic dejun cu banane


Gustarile NU sunt interzise

Puteti sa va faceti un program in care sa includeti o gustare de dupa-amiza in jurul orei 15.
Va puteti delecta cu putina ciocolata sau o prajitura.
Nu sunt recomandate inghetata, chipsurile de cartofi sau gogosile.
Multi inlocuiesc dulciurile cu fructe, insa daca poftiti dupa dulce nu trebuie sa va abtineti.
Daca senzatia de foame nu dispare dupa cina, va puteti permite inca o gustare la care sa consumati fructe sau alimente sarace in calorii.

Mergeti la culcare devreme

Cu cat va culcati mai devreme cu atat mai bine.
Totusi trebuie sa lasati o fereastra de patru ore intre ultima masa si momentul in care adormiti.

Exercitiile fizice sunt recomandate dar nu impuse

Nu va simtiti obligat sa mergeti la sala sau sa practicati sport.
Daca totusi simtiti nevoia de miscare, nu va epuizati. Ideea de baza a dietei este confortul.
Se recomanda plimbarile pe jos in fiecare zi.

Ar fi bine ca in timpul acestei diete sa tineti un jurnal cu alimentele consumate si cantitatile lor. Va va ajuta sa va monitorizati dieta si sa actionati acolo unde credeti ca ati facut excese.

Articole recomandate

Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea